AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg ønsker at håret mitt(på hodet ) skal vokse raskere, og har lest mye positivt om ekstra biotin-tilskudd. Jeg har også lest om noen som ikke har merket noen virkning, men jeg har i dag fått biotin i posten, og skal prøve det ut noen mnd, for å se om det er verdt det. Noen her som har prøvd biotin for å få håret til å vokse raskere? Evt. andre kosttilskudd? Anonymous poster hash: 02966...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 4. februar 2014 #2 Del Skrevet 4. februar 2014 Kan du ikke bare spise mer rødt kjøtt da? Det inneholder masse biotin og andre b vitaminer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 4. februar 2014 #3 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg har brukt biotin i 9-10 mnd og merker klart forskjell. Håret er sunnere, blankere og vokser noe raskere enn normalt. Men det tok tid før jeg merkett effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Del Skrevet 4. februar 2014 Kan du ikke bare spise mer rødt kjøtt da? Det inneholder masse biotin og andre b vitaminer. Spiser faktisk rødt kjøtt mange ganger i uken, så det kan godt hende jeg får i meg nok biotin, sånn egentlig. Jeg har brukt biotin i 9-10 mnd og merker klart forskjell. Håret er sunnere, blankere og vokser noe raskere enn normalt. Men det tok tid før jeg merkett effekt. Jeg får gi det et forsøk! Ca. hvor lang tid tok det før du merket noe forskjell? -TS Anonymous poster hash: 02966...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 4. februar 2014 #5 Del Skrevet 4. februar 2014 Merket det etter ca 6-8 uker, men maks effekt kom først etter ca 4 mnd og holder fortsatt på. Kommer garantert ikke til å slutte med Bioton - har fått et mye sunnere hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Del Skrevet 4. februar 2014 Merket det etter ca 6-8 uker, men maks effekt kom først etter ca 4 mnd og holder fortsatt på. Kommer garantert ikke til å slutte med Bioton - har fått et mye sunnere hår! Høres bra ut!! Hvor mange mikrogram tar du per dag? Jeg har kjøpt 5000 mikrogram, mulig det er litt mye.. -TS Anonymous poster hash: 02966...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Del Skrevet 4. februar 2014 Bare ett spm... Når håret på hodet vokser fortere, vil ikke også håret på resten av kroppen vokse tilsvarende fortere? Anonymous poster hash: 2d089...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Del Skrevet 4. februar 2014 Bare ett spm... Når håret på hodet vokser fortere, vil ikke også håret på resten av kroppen vokse tilsvarende fortere? Anonymous poster hash: 2d089...4af Jo, jeg har lest det, men det får så være. Skal tåle det så lenge håret på hodet blir langt og sunt. -TS Anonymous poster hash: 02966...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 4. februar 2014 #9 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg tok 5000 de første 3-4 mnd, nå tar jeg 5000 morgen + 5000 på kvelden. Ingen bivirkninger, men sunt hår og sunne negler. Ang resten av kroppshåret; Man får jo ikke akkurat nye hårskker av biotin.. Jeg har alltid hatt svært beskjeden hårvekst på leggene, så der merker jeg ingen forskjell. Mulig det vokser litt fortere under armene og bikinilinja, men der barberer jeg jo daglig når jeg dusjer uansett. Så kan ikke sid et har blitt et kroppsproblem akkurat. Men som sagt; tok tid før jeg merket skikkelug effekt, og dette har jo med syklus og vekstperioder til håret også. Så man bør ta det 3-4 mnd før man forventer effekt, og over 6 mnd før man faktisk ser klare forskjeller. Jeg er ikke i tvil om at biotin har veldig god effekt, og vil fortsette å ta dette daglig i lang tid fremover! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2014 #10 Del Skrevet 5. februar 2014 http://www.apotek1.no/kost-og-ernaering/vitaminer-mineraler/vitamin-b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Del Skrevet 5. februar 2014 Hmmm... Husker bare jeg gikk på kraftige doser b-vitaminer ordinert av lege... og håret vokste det, men det gjorde pokkern meg resten av kroppshåret også... Jeg kunne fjerne alt i dusjen om morgenen, og om kvelden var det mørke kraftige stubber igjen på legger og div andre steder... Men takk for svar, kanskje biotin er verdt ett forsøk? (ikke ts, men ab som spurte ang kroppshår) Anonymous poster hash: 2d089...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Del Skrevet 6. februar 2014 link til bra sider som selger bioton Jeg tok 5000 de første 3-4 mnd, nå tar jeg 5000 morgen + 5000 på kvelden. Ingen bivirkninger, men sunt hår og sunne negler. Ang resten av kroppshåret; Man får jo ikke akkurat nye hårskker av biotin.. Jeg har alltid hatt svært beskjeden hårvekst på leggene, så der merker jeg ingen forskjell. Mulig det vokser litt fortere under armene og bikinilinja, men der barberer jeg jo daglig når jeg dusjer uansett. Så kan ikke sid et har blitt et kroppsproblem akkurat. Men som sagt; tok tid før jeg merket skikkelug effekt, og dette har jo med syklus og vekstperioder til håret også. Så man bør ta det 3-4 mnd før man forventer effekt, og over 6 mnd før man faktisk ser klare forskjeller. Jeg er ikke i tvil om at biotin har veldig god effekt, og vil fortsette å ta dette daglig i lang tid fremover! Link til sider som selger dette? Og: 5000 mikrog virker da mye når apoteket anbefaler 10-200 per dag? Anonymous poster hash: daf9f...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2014 #13 Del Skrevet 6. februar 2014 link til bra sider som selger bioton Link til sider som selger dette? Og: 5000 mikrog virker da mye når apoteket anbefaler 10-200 per dag? Anonymous poster hash: daf9f...f35 Ja og som sagt klarer ikke kroppen verken å lagre det eller nyttiggjøre seg av det siden vitaminet er vannløselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg har også tatt biotin en god stund. 1-2 år, I guess. Begynte fordi jeg har perioder jeg mister mer hår enn normalt og biotinen har iallefall hjulpet at det gror ut igjen fort. Merker det både på øyenvipper og øyenbryn, neglene mine er lange og knekker sjeldnere. Jeg kjøper denne: http://www.iherb.com/Now-Foods-Biotin-5-000-mcg-120-Vcaps/3319 Anonymous poster hash: 789d4...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. februar 2014 #15 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg har også tatt biotin en god stund. 1-2 år, I guess. Begynte fordi jeg har perioder jeg mister mer hår enn normalt og biotinen har iallefall hjulpet at det gror ut igjen fort. Merker det både på øyenvipper og øyenbryn, neglene mine er lange og knekker sjeldnere. Jeg kjøper denne: http://www.iherb.com/Now-Foods-Biotin-5-000-mcg-120-Vcaps/3319 Anonymous poster hash: 789d4...076 Da jeg hadde bestilt og betalt for denne på iherb, så ble pakken stoppet og tatt av tollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 6. februar 2014 #16 Del Skrevet 6. februar 2014 Her er greia; i norger er det ulovlig med mer enn 250 mikrogram Biotin (uten at det er beskrevet hvorfor, da Norge er eneste land med denne "regelen"). Av en eller annen grunn er det derfor forbudt å bestille høyere doser av Biotin utenfor eu-land - som feks Iherb som er amerikansk. MEN om du bestiller fra Storbritannia, ja da er det lov.. Så, jeg bestiller Biotin 5000 mikrogram fra amazon.com.uk og har aldri hatt problemer (men da jeg bestilte fra USA ble det stoppet..) Ang dosering; jeg merket betydelig forskjell da jeg økte fra 5000 til 10000 mikrogram per dag, så tviler på at kroppen ikke tar opp mengden. Og som sagt; merker stor forskjell både på hår og negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 6. februar 2014 #17 Del Skrevet 6. februar 2014 Og her er link; http://www.amazon.co.uk/Now-Foods-5000mcg-vegetarian-capsules/dp/B000BY2N7S/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1391721212&sr=8-2&keywords=biotin+5000mcg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #18 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjøp på hestebutikk. Mye billigere. Anonymous poster hash: 2b036...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 7. februar 2014 #19 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har tatt biotin siden april ifjor. Merker dessverre ikke forskjell. Synd for har lest at det fungerer bra for andre. Jeg bestilte fra iherb og jeg fikk biotinen min begge gangene jeg har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. februar 2014 #20 Del Skrevet 13. februar 2014 Har ikke prøvd på meg selv, men på hestene mine og de har fått både lengre og tykkere man og hale og bedre pels og høver. Skal jaggu prøve på meg selv også. Håret mitt vokser såååå sakte selv om jeg spiser sunn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå