Gå til innhold

ER dette egentlig fint?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: ccc14...0ae
  • Liker 6
Skrevet

Huff, jeg synes sånne klær er grusomme. Men du har jo de som kan kle på seg en søppelsekk og fortsatt ta seg godt ut..

• Liker 4
Skrevet

Neei.. Jeg hater sånne mønster på bukser.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de var stilige, men buksene bør kombineres med ensfargede klær og sko, ellers blir det for mye. :)

Anonymous poster hash: d1c7e...198
  • Liker 4
Gjest Keikolina
Skrevet

Glad jeg ikke er 14 år mer, stygt!

Gjest Raindrops
Skrevet

Trodde dette var in da jeg gikk siste året på vgs for noen år siden. Men nei, jeg synes ikke det ser spesielt bra ut, sikkert komfortabelt da.

Skrevet

Jeg synes ikke de buksene er stygge, men ikke noe jeg ville gått med :)

Anonymous poster hash: b9596...d4a
Skrevet

Det er fint hvis du heter MC Hammer.

Anonymous poster hash: ae276...e63

• Liker 6
Gjest Yellowrose
Skrevet

Synes ikke den var så fin jeg heller, aldri noe jeg kunne gått med! Det du kan bruke med den må vel bli en svart genser og kanskje et sølv/metallic smykke, buksa i seg selv tar jo mye oppmerksomhet.

Skrevet

Glad jeg ikke er 14 år mer, stygt!

Vel, å karakterisere andre smak som "stygt" og si at "glad jeg ikke er 14 år mer" er ganske trangsynt og barnlig. Det du indirekte sier, er at de som velger å gå med disse buksene kler seg som fjortenåringer, det er en litt "fjortis-oppførsel."

• Liker 8
Skrevet

Når jeg var på reise nå nylig så jeg mange jenter som hadde slike bukser på flyene vi tok. Regner med at de er chille nok til å bruke på lange flyreiser. Etter det klarer jeg ikke tenke på dem som annet enn "flyfisebukser" :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Minner meg om de flotte bakgrunnsvalgene man hadde på windows maskiner på tidlig 90tallet.

Anonymous poster hash: 6256f...399
  • Liker 7
Gjest Keikolina
Skrevet

Vel, å karakterisere andre smak som "stygt" og si at "glad jeg ikke er 14 år mer" er ganske trangsynt og barnlig. Det du indirekte sier, er at de som velger å gå med disse buksene kler seg som fjortenåringer, det er en litt "fjortis-oppførsel."

Jeg tenkte at glad jeg ikke er 14 mer og kanskje blir mobbet hvis jeg ikke følger moten og går inn noe så grusomt
Skrevet

Nope.

Anonymous poster hash: c40f1...4a9

Skrevet

Den KAN være fin hvis man styler den riktig. Hvis ikke kan det fort se litt slask ut synes nå jeg da.

• Liker 1
Skrevet

Ikke min smak, og de ville vært svært lite flatterende på meg - jeg kler verken løstsittende bukser eller spenstige mønster :P For de som kler dem er de sikkert fine.

Skrevet

Jeg liker å handle på Bikbok, men akkurat den ville jeg kanskje styrt unna. På den annen side så hadde den gått fint med en ensfarga overdel til. Jeg er langt over tenårene, men finner fortsatt endel klær på Bikbok. Dog er det mye lettere å finne overdeler og kjoler, enn å komme inn i de buksene de selger

• Liker 1
Skrevet

Sjeldent sett noen som får fin figur i slike bukser :P sorry, men det er ikke noe pent og ikke flaterende.

Anonymous poster hash: d8aad...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...