coozii Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg og kjæresten min slo opp for litt over en uke siden.. Men nå har jeg plutselig merket at han har en ny jente på 1. plass på snapchat, og så så jeg at han har likt profilbildet hennes på facebook. Vi var sammen i nesten 1 år og han bor langt vekke, så det var et avstandsforhold. Hva tror dere?
Gjest solstråleen Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Ikke bry deg om han :-) Og du...snapchat og facebook? Kom deg videre, lite å henge seg opp i! 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ikke brukt snapchat selv. Men for noen kan jo det at man har falt for andre i sluttfasen av ett forhold være årsaken til bruddet. Da er det ofte at man går litt for raskt over (?) over i ett nytt forhold. Hvem av dere var det som slo opp? Kanskje det er best for deg å ikke "snoke" etter han i sosiale medier en stund fremover? Ingen har godt av å gruble så mye på slike tanker.
coozii Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2014 Begge slo opp siden vi fant ut at vi ikke klarte å være i et avstandsforhold lengre. Men vi tenkte å bare være venner siden han flytter hjem igjen om et år. Og han sa at han ennå hadde følelser for meg når vi slo opp, men han syns ikke jeg fortjente å ha en kjæreste som jeg ser så sjeldent.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Det blir ofte fremstilt slik at menn går videre med en gang, før kjærlighetssorgen kommer som en trailer noen måneder etterpå, mens kvinner gjør seg ferdig med en gang og blomstrer igjen etterhvert. Mulig at det er tilfellet her også? Anonymous poster hash: 6bf92...c95
coozii Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg vet ikke, men jeg synes bare det er veldig tidlig når det bare er en uke siden... Vi var jo gode venner mens vi var sammen og, og vi var jo begge enige med å slå opp så jeg tror ikke det er for å gjøre meg sjalu... Eller? Jeg er hvertfall ikke sjalu, er bare veldig nysgjerrig Endret 4. februar 2014 av coozii
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Dere har gjort det slutt, så hvorfor bruker du tid på å finne ut om han har en ny? Det er ikke noe vits. Uansett om det er etter ett år eller en uke vil han få seg en ny uansett. Anonymous poster hash: fcf7e...5e7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Mannfolk klarer ikke å være alene. Patetisk er det. De fleste menn fortjener ikke kjæreste en gang, de kan bare sitte hjemme og runke. Anonymous poster hash: f4271...beb 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Det kan jo være at han bare snakker mye med hun for å komme over deg? Anonymous poster hash: d7860...954
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Sikkert en rebound Anonymous poster hash: ca0ba...cc4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #11 Skrevet 8. februar 2014 Typisk menn... Eksen her lagde seg profil på et datingnettsted 2 dager etter at det ble slutt mellom oss (jeg fikk vite at han hadde laget seg profil der siden jeg fikk invitasjon om å joine nettstedet jeg også... fra ham. Går visst automatisk til alle man har i adresselista si) Anonymous poster hash: 7db97...22e 1
Gjest Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Et brudd vil alltid være vondt, spesielt om den ene parten blir sittende med følelsen at den andre lever singellivet til det fulle, og kanskje også funnet seg en ny. Folk reagerer forskjellig, og vi bearbeider følelser og tanker på ulike måter. Det kan være han har funnet seg en ny flørt, men det kan også være veldig uskyldig. Jeg tror du bør prøve å fokusere på deg selv. Du sier dere ønsker å være venner, men dette vil nok kun funke på sikt. For å gjøre det enklere for deg selv vil jeg råde deg til å slette han både fra facebook og snapchat inntil trangen til å "snoke" har gitt seg.
strawberry Skrevet 8. februar 2014 #13 Skrevet 8. februar 2014 Sannsynligvis. Eksen min fant ny etter 5 dager, og da hadde vi vært sammen 2,5 år. Viste seg jo at de hadde vært sammen en stund mens vi fortsatt var sammen, og det var ikke engang et avstandsforhold.
coozii Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2014 Forholdet er over. So what hva han gjør Ja det er over, men jeg klarer alikevel ikke å slutte å tenke på han! Jeg er definitivt ikke over han, og har ennå sterke følelser for han. Om nettene drømmer jeg om at vi finner tilbake til hverandre igjen etter han har flyttet hjem igjen fra der han bor nå...
Medusa13 Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Ja det er over, men jeg klarer alikevel ikke å slutte å tenke på han! Jeg er definitivt ikke over han, og har ennå sterke følelser for han. Om nettene drømmer jeg om at vi finner tilbake til hverandre igjen etter han har flyttet hjem igjen fra der han bor nå... uff da. Bruddet er jo ennå veldig, veldig ferskt, så jeg regner med at du vil komme lettere over det etterhvert. Avstanden i seg selv gjør kanskje også hele greia dødfødt. Du kommer sikkert til å følge med ham som besatt en god tid fremover, men etterhvert regner jeg med at det blir mindre og mindre interessant. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Mange, av begge kjønn, har en person de har ekstra god kontakt med mens de er i forhold, men som de holder en viss avstand til fordi de har kjæreste. Når forholdet tar slutt kan man plutselig snakke på en annen måte enn før, og alt løsner litt. Kjemien har kanskje vært latent i flere år. Jeg har to gode venninner med samboere gjennom 5 år som elsker kjærestene sine og vil bare være med dem, men jeg vet at hvis det skulle blitt slutt i dag har de teknisk sett en backup-flørt tilgjengelig, selv om de hadde vært så knust at de ikke hadde tatt dem i bruk. Folk slutter ikke å få kjemi med andre bare fordi de har kjærester, de bare bremser kontakten litt fordi det ikke sømmer seg. Jeg så det samme da eksen min innledet et forhold med bestevenninnen sin et par dager etter at det ble slutt mellom oss. Jeg vet de ikke hadde hatt noe fysisk før det (vi bodde i forskjellige land), men de har jo garantert snakket og hatt en greie som bare ikke ble realisert før jeg var ute av bildet. Sånn er livet, og man trenger ikke sitte hjem og spekulere og snoke på Snapchat av den grunn. Anonymous poster hash: f538a...734 1
Hulderen Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Begge slo opp siden vi fant ut at vi ikke klarte å være i et avstandsforhold lengre. Men vi tenkte å bare være venner siden han flytter hjem igjen om et år. Og han sa at han ennå hadde følelser for meg når vi slo opp, men han syns ikke jeg fortjente å ha en kjæreste som jeg ser så sjeldent. Du fortjente ikke en kjæreste som du ser så sjelden? Det høres ut som en pen unskyldning for å gjøre det slutt. Hadde han virkelig hatt følelser for deg, så hadde han klart å vente et år, til han kom hjem. Men det er sympatisk at han slo opp, i stedet for å kjøre dobbelt. Endret 9. februar 2014 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #19 Skrevet 9. februar 2014 Bodde med en type i nesten 10 år. To uker etter jeg gjorde det slutt flyttet han sammen med en annen dame. Gi blaffen og kom deg videre. Anonymous poster hash: 35663...c4a
Marie90 Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Du maa kutte kontakten helt og slette ham fra sosiale medier. Du har fortsatt folelser for ham og dette "forbli venner" er bare tull. Det er bare for aa faa en "myk overgang" fra bruddet mens du i realiteten holder fast ved det der hadde og ikke kan slippe taket. Umulig aa si om han dater henne, men det er ikke usannsynlig at han har likt henne/kommunisert med henne en stund ettersom dere var i et avstandsforhold. Spiller uansett liten rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå