surrehue3 Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har hatt ett seksueltforhold sammen med en gutt i noen måneder. Vi hadde kjent hverandre en stund og flørtet masse før dette skjedde. Når vi er sammen har vi det veldig koselig. Snakker om alt og ingenting, felles humor, og har veldig bra sex. Men problemet er det at med en gang vi er offentlig/ ikke bare oss to som henger sammen så kunne han ikke brydd seg mindre om meg. Når vi møtes på universitetet så snakker vi sammen, så det virker ikke som at han er flau over meg, men mer det at han rett og slett gir faen i meg. Han kan også begynne å flørte med venninna mi og gi meg null oppmerksomhet. Ettersom jeg har begynt å få litt følelser for han, eller heller kanskje litt småbetatt blirj jeg såret når dette skjer. For han er veldig hyggelig når det bare er oss to. Siden han tydligvis gir faen i meg så ser jeg ikke helt poenget i å fortsette. Det er nesten alltid han som tar intiativ, så hvordan skal jeg klare å si nei? det er utrolig vanskelig. For jeg har hele tiden håp om at denne gangen skal det bli annerledes, men har skjønt at det ikke kommet til å gjøre det. Hvordan skal jeg evt. (vet ikke om jeg tør det) få frem at det sårer meg uten å være klagete og sytete? Syntes dere at jeg bare burde droppe gutten ? eller snakke med han om det? Jeg vil nok holde tilbake at jeg har litt følelser for han for det er jeg ikke klar for å si enda.
Jodi Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde spurt ham neste gang dere treffes om hvorfor han overser deg når dere møtes ute. Si at du syns det blir for dumt.... Så får du se hvordan han reagerer, og ta det derfra?
Wiola Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Virker mer som at han holder deg på gress til han finner en annen jente som han liker bedre. Det har gått noen måneder sier du, om han var interessert ville han allerede vist det til deg. Har du forresten noen gang vist ham at du er interessert? Det beste er kanskje å forhøre seg med ham om det. Ikke ta det opp som et seriøst samtaleemne, men du kan jo prøve å nevne det litt sånn tilfeldig neste gang dere er sammen. Se hvordan han reagerer, og der har du svaret ditt. Blir han stressa av at du spør, eller slår praten over på et annet emne er han nok ikke interessert. Da må du droppe du ham, samt slutte å gi etter når han viser initiativ. Du risikerer nemlig å bli langt mer såret om disse følelsene dine (som da ikke samstemmer med hans) fortsetter å utvikle seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå