Gå til innhold

Erfaring med Nutridrink/næringsdrikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke følge et normalt kosthold og lurte på om noen av dere har erfaring med næringsdrikker kjøpt hos apotek? Har prøvd nutridrink med eplesmak. Den var helt ok, men ettersmaken var veldig dårlig. Noen som vet om noen som er god på smak, ikke gelèkonsistens eller tjukk i konsistensen?

Setter veldig pris på svar. Hilsen en sulten og fortvilet jente :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jaa, jeg har alltid ernæringsdrikke i kjøleskapet for jeg har noen dager det er umulig for meg å få i meg mat.

Jeg bruker denne:

http://www.apotek1.no/produkter/nutridrink-multi-fibre-sjokolade-200ml-816849p

Og den smaker sååå godt! Beste sjokolademelka jeg vet om faktisk :laugh:

Takk for tips :) Har du prøvd den andre som er uten fiber og har erfaring med den? Jeg skal helst ikke ha fiber skjønner du :(

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Nutridrink med Karamell, Fresubin 2 kcal DRINK med Karamell (er flere kalorier i denne.

Nutridrink mokka,Fresubin energy drink med Cappuccino,(er flere kalorier i den)Nutridrink yoghurt Style med bringebær. Fra begge merkene er også de med vanilje ganske greie.

Og min personlige menig er at de juicebaserte ikke er noe gode.Jeg takler heller ikke de melkbaserte med jordbær. Har vel tråla gjennom en god del av smakene så det er bare å spørre om det er noe du lurer på :)

Endret av Blomst83
Skrevet

Takk for tips :) Har du prøvd den andre som er uten fiber og har erfaring med den? Jeg skal helst ikke ha fiber skjønner du :(

Hm, ja, fins jo samme type med ekstra proteiner isteden for fiber. Men det er jo litt fiber i den også da..

Også den originale, som bare er et komplett måltid. Jeg har kun smakt sjokolade av alle de tre da, men venninnen min er med jordbær-typen og hun sier at den er kjempegod også. :)

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Nutridrink med Karamell, Fresubin 2 kcal DRINK med Karamell (er flere kalorier i denne.

Nutridrink mokka,Fresubin energy drink med Cappuccino,(er flere kalorier i den)Nutridrink yoghurt Style med bringebær. Fra begge merkene er også de med vanilje ganske greie.

Og min personlige menig er at de juicebaserte ikke er noe gode.Jeg takler heller ikke de melkbaserte med jordbær. Har vel tråla gjennom en god del av smakene så det er bare å spørre om det er noe du lurer på :)

Tusen takk :)

Skrevet

Mine favoritter er sjokolade, vanilje, jordebær, banan og karamell! :) (sistnevnte finnes kun i fiber, da)

Liker også veldig godt fresubin med fersken smak!

Gjest carmabell
Skrevet

Liker fresubin sine best! markjordbær og vanilje er mine favoritter, men de fleste jeg vet om som bruker de foretrekker sjokolade eller cappucino.

Skrevet

Er det svelgeproblemer?
jeg pleier å lage smoothie av yoghurtstyle(bringebær) og jucestyle(eple), banan og bringebær. kan fryses og spises som is =)

Ellers sier de at man kan blande "eplejuicen" med kullsyrevann, og lage "brus" =)

Jeg har også store problemer med å tåle ettersmaken, men smoothien er en vinner for min del! =) Ellers har nutridrink compact drikker, som har likt næringsinnhold, men er mindre i størrelse... da er de lettere å "shotte" =)

håper det ordner seg!

Skrevet

Fresubin er myye bedre på smak enn nutridrink. De har uten fiber også, om apoteket ikke har det inne så kan de bestille for deg. Hør med apoteket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...