AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10121522 Er det kun jeg som har denne dama langt opp i halsen? Anonymous poster hash: dd8bb...557
Gjest Sunhill Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har faktisk enormt respekt for denne dama. Hun er flink til å uttrykke seg, og skriver fornuftig. Utrolig dyktig dame! 1
spewdonym Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Enda en selvrettferdig mammablogger? Gjeeeeeesp
MarianneE Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 En av de få bloggerene som har noe fornuftig å komme med...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har ingen formening om henne som person, men oppstyret rundt denne saken forundrer meg. Jeg blir stadig overrasket over hvor hardt man kjemper for retten til ikke å dra på jobb. Vi er i ferd med å bli en nasjon bestående av ikke-arbeidere. Sier ikke at mange gravide ikke har en legitim grunn til å være borte, men å bli så sinna at du vil spytte noen i ansiktet fordi de setter spørsmålstegn ved det mistenkelig høye antallet, er bare drøyt. Anonymous poster hash: 81366...69a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå