Gjest Tex Skrevet 25. mai 2004 #21 Skrevet 25. mai 2004 Ja du så bra stressa ut der du stor med clip-board`en og svettet..... Har du tilfeldigvis masse roser som jeg kan komme og hente hos deg på fredag?
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2004 #23 Skrevet 25. mai 2004 søtti røde på fredag...? Hva koster de hos deg? og sånne strå...?
Gjest Madam Felle Skrevet 25. mai 2004 #24 Skrevet 25. mai 2004 Jeg ville valgt den du selv ønsker å ha. Om den er ekte eller ikke spiller liten rolle så lenge du er fornøyd. Det er din dag, og du som skal ha den.
apple Skrevet 25. mai 2004 #25 Skrevet 25. mai 2004 For ein god ide med blomar som ikkje visnar! Det kjem jo litt an på kvaslags blomar du har tenkt å ha i buketten, men i min bukett var det faktisk nokre blomar som begynte å visna ganske tidleg på dagen. Hadde eg hatt silkeblomar så hadde jo buketten haldt seg fin heile kvelden. Men det var jo ikkje så viktig, då. Eg kan ikkje hugsa at buketten lukta noko spesielt, men det kjem vel igjen an på blomane. Eg synest altså at brudebukett av "falske" blomar er ein god ide, men du bør gjera det som du har mest lyst til.
Wayah Skrevet 25. mai 2004 #27 Skrevet 25. mai 2004 Ville nok gått for ekte selv, men har ingenting imot falske blomster heller. Fant noen nydelige falske lilla noen jeg har tenkt å kjøpe og pynte med et eller annet sted, så har jeg dem som minne fra dagen. Buketten min skal være levende.
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #28 Skrevet 25. mai 2004 Ekte ville jeg valgt,helt klart.Men jeg kan forstå dem som velger det motsatte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå