Aelwyn Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Hvis dere hadde fått valget, uekte eller ekte blomster? Jeg var innom en blomsterbutikk i byen her om dagen, og fant en bukett som var utrolig nydelig, og jeg ble helt paff når hun som sto der sa at det ikke var ekte blomster, jeg måtte ta på de for og bli overbevist... :o Denne buketten ville koste 1050 med uekte, det er en hengende bukett. :-) Skal få se om jeg får tatt bilde av den en dag.
Lullu Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Gå for de uekte. Tenk; da kan du beholde buketten til evig tid :-) Personlig har jeg ikke tenkt på at buketten kunne settes sammen av uekte blomster i det hele tatt, men når du har funnet en favoritt hadde jeg nok godt for den. Og for en fin pris også!
blåveis Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Du gjør selvfølgelig det du selv vil.. men jeg ville ikke valgt en falsk brudebukett..
Gjest Poirot Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Kjenner noen som hadde silkeblomster pga var langt til blomsterbutikken. Det var en veldig fin bukett og det syntes ikke at den var uekte. Nydelig!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Andre får selvsagt gjøre akkurat som de vil, men jeg ville ikke hatt en kunstig brudebukett.
Cajsa Skrevet 24. mai 2004 #10 Skrevet 24. mai 2004 Jeg ville helt klart valgt ekte. Bare lukten og følelsen er verdt det!
Gjest MrsL Skrevet 24. mai 2004 #11 Skrevet 24. mai 2004 Jeg ville også helt klart ha vlagt ekte blomster
Grooo Skrevet 24. mai 2004 #13 Skrevet 24. mai 2004 Hva skal du med den etterpå? Samme tenker jeg.. Min stod hjemme på bordet hos mamma og pappa så lenge det var antydning til liv i den, så ble den kastet. Har mange andre fine minner og bilder fra den store dagen, trenger ikke buketten. Men er det grunner som allergi, langt fra blomsterbutikk etc. synes jeg en "falsk" bukett høres supert ut, tviler ikke på at de kan være fine de også
Tari Skrevet 24. mai 2004 #14 Skrevet 24. mai 2004 Jeg ville helt klart valgt en ekte.. Har du undersøkt hvor mye den koster om den lages av ekte blomster?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #17 Skrevet 25. mai 2004 Kunne ikke falle meg inn å kjøpe silkeblomster uansett hvor ekte de så ut! Ekte for meg ja!
vimsa Skrevet 25. mai 2004 #18 Skrevet 25. mai 2004 Ekte, uten tvil! Men det min mening! Du gjør jo som du føler for! Gleder meg til å se bilde av den :-)
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2004 #19 Skrevet 25. mai 2004 Kunne ikke falle meg inn å kjøpe silkeblomster uansett hvor ekte de så ut! snakker som en ekte florist ja Så du fikk mye å gjøre i går, det datt inn med varer ......
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #20 Skrevet 25. mai 2004 Ja, fy feite, trodde jeg skulle forgå... Jobba fra sju om morgenen til halv ti om kvelden i går bare for å bli ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå