simsalabim Skrevet 24. mai 2004 #1 Del Skrevet 24. mai 2004 Har noen gjort det? Jeg vil vaske dyna mi men vet ikke om maskina klarer det,kanskje den er for stor? Vanlige dyner har jeg alltid vaska i vaskemaskina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har ei dobbeldyne,men den er for stor til og vaske i vaskemaskina hjemme.Så hver gang den skal vaskes gjør jeg det på jobb. Anbefaler deg og levere den inn på ett Renseri/vaskeri hvis du ser at det ikke går å vaske den i maskinen hjemme. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 24. mai 2004 #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Undersøk først hva en ny dyne koster på Ikea ... det spørs om ikke det er billigere å kjøpe ny enn å levere den gamle til rens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Dyna fikk jeg til jul så å kaste den og kjøpe ny er ikke aktuelt. Må vel bli renseri da :-( Eller om jeg kanskje prøver å vaske den i badekaret å henger den ute en dag det er bra klestørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2004 #5 Del Skrevet 30. mai 2004 Dyne er nok noe av det jeg IKKE ville kjøpt på IKEA. Det er ikke så dyrt å rense dyner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 31. mai 2004 #6 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har kjøpt alle dynene våre på Ikea, de er helt fine, de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #7 Del Skrevet 31. mai 2004 Når det gjelder dyner, så er jeg et luksusdyr, de brukes tross alt hver eneste natt. Samboeren min hadde en dyne fra ikea, kan ikke si jeg likte den noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå