Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det er morsdag til søndag. Hva skal dere gjøre? Gaver? Noen baketips? :biggrin:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! :)

Anonymous poster hash: 974ea...1c1
Skrevet

Ingenting. Jeg syns ikke noe om slike dager.

• Liker 2
Skrevet

Ingenting. Mamma blir sur hvis jeg kjøper noe. Utrolig teite dager.

Skrevet

Jeg har ikke kontakt med moren min, så ingenting. Om ungene mine planlegger å gjøre noe for meg vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 72018...3c9
Skrevet

Noen baketips? :biggrin:

Enten litt for lite stekt- eller litt for mye stekt- sjokoladekake med mystisk pynt. Det er det jeg pleier å få, i alle fall, sammen med de obligatoriske selvtegnede kortene.

Det holder i lange baner, ville ikke hatt det annerledes :-)

• Liker 3
Skrevet

Moren min bor et stykke unna og sees ikke så ofte som tidligere, så jeg skal sende ned en liten pakke med favorittsnopet hennes, et innrammet bilde og noen hudepleieprodukter.

Synes det er koselig å gjøre litt ekstra stas på mor, hun har gjort så mye for meg opp gjennom åra :)

• Liker 2
Skrevet

Mamma fikk en flaske god rødvin og en handkrem da hun var her i helga (bor et godt stykke unna). Så på morsdagen blir det kun en telefon.

Her hjemme så er jeg vel mest spent på om mannen har fått det med seg...

Anonymous poster hash: cafff...802

Skrevet

Jeg skal sove :-) har ikke kontakt med min mor så hun får ikke noe oppmerksomhet fra meg. Har dog kjøpt en liten gave til en god venninne som er alenemamma.

Anonymous poster hash: 65fb9...46f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjøpe en bukett blomster kanskje, pleier egentlig ikke feire sånt så veldig. Hender vi slår til i blant, men det er ikke normalen.

Endret av Mupsi
Skrevet

Min mor får en boks supersunt kokospalmesukker som jeg har forstått er "helt riktig" for den kostholdsbevisste. Og blomster.

Vi bor ganske langt fra hverandre, men skal tilfeldigvis til henne i helga, så da blir det litt ekstra.

Av mannen og barna pleier jeg å få selvlagde kort (fingermaling, tusjtegning el.), og noe godt å spise, enten ekstra god middag eller kake. Eller det jeg ønsker meg mest; Søvn ;)

Anonymous poster hash: 2fb06...2dd
Skrevet

Morsdag ja, det hadde jeg glemt. Selv om det er en dag "skapt av handelstanden bare for å få oss til å bruke mer penger" så synes jeg det er en litt fin dag, vil jo gjerne vise at jeg setter pris på mamma. Tenker ikke å kjøpe noe, men bake en kake, og ingen kake i verden slår sjokoladekake! :)

Skrevet

Regner med at jeg får servert frokost på senga av jentene, og hjemmelagede morsdagskort av de:) Mest sannsynlig har mannen vært å kjøpt en blomsterbukett også. Mannen min, med hjelp av jentene, bruker også å bake ei kake til morsdagen:) Gleder meg til søndag jeg:)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det blir kanskje en videosamtale på Skype med meg og min mor. Ellers intet.

Skrevet

Moren min lever ikke. Og barna mine pleier ikke å gjøre noe denne dagen. Er jeg heldig får jeg en tegning.

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt en ting hun har ønsket seg lenge, og så tenkte jeg gi en flaske rødvin i litt høyere prisklasse enn hun normalt sett unner seg. Tipper vi spiser vafler eller kaker sammen en gang i løpet av dagen. Her hjemme håper jeg å få sove lenge, kaffe på senga, og kanskje en liten gave selv om det ikke er viktig. Jenta vår er for liten til å ordne noe selv så det blir opp til pappaen.

Endret av Sunshine
Skrevet

Planla å dra hjem til foreldrene mine førstkommende helg, og kom plutselig på igår at det er morsdag nettopp denne helga! Snakk om flaks :) Vi har aldri brukt å gjort så veeeldig mye ut av dagen, men det blir nok at jeg baker en kake, og kjøper en liten ting (vet hun ønsker seg nytt pannebånd, f.eks.). Selv om jeg synes slike dager er blitt til litt for at vi skal bruke penger, så synes jeg det er på sin plass å gi mamma en liten oppmerksomhet en gang i blant :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg maler et maleri til morsdagen jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...