AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei alle sammen Tar denne som anonym da mange vil tro det er en bagatell. Har endret livsstilen min og gått ned i vekt. Vet ikke hvor mye jeg har gått ned, men kjøper hvertfall 2-3 størrelser mindre i bukser. Syns det er så demotiverende å bruke vekstskala. Selv om jeg har vært overvektig, har jeg alltid vært glad for at jeg hadde en timeglassfigur. Midjen min målte på 71 cm i fjor. Da veide jeg 71 kg fordelt på 165 cm (på mitt tyngste) Fant ut i går at jeg skulle måle meg igjen. Jeg har gått ned rundt hoftene, de er nå 98 cm (som forventet) men måler nå 75 cm rundt midjen. Jeg vet at kiloene rundt magen blir vanskeligst å kvitte seg med, men hvorfor har jeg lagt på meg der og gått ned ellers? Har noen av dere opplevd dette? Vet noen hva dette kan skyldes? Blir veldig takknemlig på svar Anonymous poster hash: 15996...821
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Kan rett og slett være vannforskjell eller mageinnhold. Måler du jevlig eller har det bare blitt to ganger? Kanskje du ubevisst sugde inn magen litt den gang da? Anonymous poster hash: 1aab4...2f7
Pringle Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Kanskje du er litt oppblåst? Mål igjen om noen dager...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Jeg ville målt daglig i en uke for å få et reelt midjemål. På søndag morgen etter at jeg hadde vært ute og dermed var dehydrert så jeg direkte mager ut, i dag har jeg spist en del og har mensen og det ser ut som jeg er 4 måneder på vei. Anonymous poster hash: c8f48...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå