Gå til innhold

Hvordan spise/trene seg OPP i vekt på en sunn måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser men ser allikevel ut som en som lett kan ha det. Tvert imot er jeg glad i å spise både godteri og usunn mat.

Jeg har f.eks veldig "knoklete" ben, hvor knær og ankler stikker ut og er veldig fremtredende. Har også blodårer spesielt på armer og hender som buler voldsomt ut.

Tips til hva jeg kan spise og hvordan jeg kan trene for å få litt mer kjøtt på bena og litt mer underhudsfett så blodårene ikke synes så ekstremt godt på meg?

Kun seriøse svar:) Jeg vet at et alternativ er å sitte på rumpa hele dagen og spise junkfood hele dagen, men det er ikke et alternativ for meg...

Anonymous poster hash: f4967...5bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem her :) men jeg fikk en pt time som lagde en treningsplan til meg. Jeg trener ren styrke fire gang i uken, så spiser jeg spiser sånn at jeg har overskudd med mat :) meld deg inn i et treningssenter, da får en time med pt som hjelper deg med mat og setter opp ett treningsopplegg for deg :)

Anonymous poster hash: 4cb15...895

Gjest Runforit
Skrevet

Masse proteiner, fett og trege karbs kombinert med tung styrke.

Skrevet

Takk for svar!

Men det med å trene styrke, gjør ikke det at blodårer bare blir MER fremtredende? Det er en av tingene jeg sliter mest med faktisk, at jeg ser ut som en gammel dame på hendene pga alle blodårene:P

Anonymous poster hash: f4967...5bb
Gjest Runforit
Skrevet

Takk for svar! Men det med å trene styrke, gjør ikke det at blodårer bare blir MER fremtredende? Det er en av tingene jeg sliter mest med faktisk, at jeg ser ut som en gammel dame på hendene pga alle blodårene:P Anonymous poster hash: f4967...5bb

Blodårene er fremtredende fordi du har for lav fettprosent. Når du legger på deg fett og muskelmasse så vil de ikke bli like utpreget. Så kjør på med egg, kylling, fet fisk, karbonadedeig, nøtter, avokado, kokosolje, havregryn etc. Bare med økt fettprosent så vil du merke at blodårene vil bli mindre synlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...