nojac Skrevet 8. februar 2014 #41 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Det er det som er fordelen med Bank2 nå om dagen, det koster ingenting å ha debetkort der. Dette kan være en fordel for de som trenger et slikt kort. (Jeg er litt sær som ikke bruker debetkort) Men du må ha 15 000 på kontoen for å få utstedt det kortet. Og hvis du i snitt har over 10 000 på brukskonto, er det lurere å betale for kortet hos yA (2,9 % rente) enn å få det gratis fra Bank2. (0,5 % rente) Og så vidt jeg kan se slipper du ikke unna å sende brev til Bank2 med kopi av pass for å opprette kontoen. (Greiere med de som lar oss gjøre dette med BankID.) EDIT: Rart at så mange velger å betale for debetkortet hos de store bankene, som ofte gir 0,1 % rente på brukskontoen. Men denne tråden skulle jo handle jo om kredittkort med cashback.. Sorry. Endret 9. februar 2014 av nojac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulbrand Ø Skrevet 17. februar 2014 #42 Del Skrevet 17. februar 2014 Har Remebercard. De har ganske mange og gode rabatter. Har også Eurocard, men det har et årsbgebyr, så det vil ikke være lønnsomt å skaffe på grunn av rabattene. Ellers har jeg i dag skaffet meg Triumf Visa, etter å ha latt meg påvirke av Yvonne. Ta en titt på denne ett års gamle artikkelen, og http://kredittkortportalen.no/ http://www.kredittkorttesten.no/fordeler/test-rabatter-tilbud/ (Spørs om den er troverdig) http://www.smartepenger.no/markedsoversikter/846-fordeler-du-far-i-kredittkortene (Dårlig presentasjon om hvem som står bak) Anonymous poster hash: 0be91...61c Sjekk gjerne ut http://kredittkort.com også. Her har vi samlet alle de over 400 kortene i Norge med data fra Finansportalen fra Forbrukerrådet. Det er lett å finne alle cashback-kort ved å bruke filteret vårt: http://kredittkort.com/guide?cashback=1 Er som dere skjønner en av medlemmene i teamet som står bak tjenesten. Tar gjerne imot feedback på hvor lett den er å bruke :-) Mvh, Gulbrand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet 17. februar 2014 #43 Del Skrevet 17. februar 2014 kredittkortet.com er et alternativ med en oversiktlig tabell. Jeg har ingen forbindelser med denne tjenesten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #44 Del Skrevet 20. februar 2014 Ikke Trumf Visa, men vanlig Trumf-kort som gir en prosent. Den ene prosenten kommer da på toppen av de 4 prosentene man får fra Eika Gold. Samme gjelder for Coop Medlemskort. Da har jeg endelig fått Eika Gold i dag, etter å ha mottatt Trumf Visa i forrige uke. Jeg har riktignok ikke fått satt opp Eika Gold til 4% bonus på dagligvarer, på grunn av feil i nettbanken nå Men jeg var i ferd med å registrere mitt Eika Gold, slik at det jeg betaler med Gold-kortet i Trumf-butikker, også gir Trumf-bonus på 1%, ..- i tillegg til de 4% fra Eika Gold. Men så ser jeg til min store skuffelse at Trumf-portalen bare lar deg registrere BANK-kort og ikke kredittkort! Siden Trumf-portalen ikke tillater registrering av kredittkort, er det ikke mulig / prøver de å forhindre, at man kan motta bonus fra begge? (Man er jo forsåvidt illojal mot Trumf Visa som del av Trumf-systemet, da.) Så hvordan gjør dere det? Må dere opp med Trumf-plastkortet og trekke det i tillegg, når dere betaler med Eika Gold, for å oppnå bonus fra begge? Anonymous poster hash: 0be91...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåla-i-veggen Skrevet 20. februar 2014 #45 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Så hvordan gjør dere det? Må dere opp med Trumf-plastkortet og trekke det i tillegg, når dere betaler med Eika Gold, for å oppnå bonus fra begge? Anonymous poster hash: 0be91...61c Ja, du må bruke det vanlige Trumf-kortet i tillegg for å få 1% trumf-rabatt. Endret 20. februar 2014 av Nåla-i-veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #46 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, du må bruke det vanlige Trumf-kortet i tillegg for å få 1% trumf-rabatt. Men får du det virkelig? Gjør du det til vanlig og har fått dine Trumf-bonus? Når man leser på Trumf skulle man nesten ikke tro at det går. De skriver: Som Trumf-medlem får du alltid 1% Trumf-bonus på alle dagligvarer du handler i alle våre butikker. Dersom du har registrert bankkortet ditt hos Trumf sparer du bonus automatisk hver gang du handler. Ønsker du å betale kontant må du huske å dra Trumf-kortet ditt før du betaler, slik at du ikke går glipp av bonusen din. (Min uthevning.) Det står "ønsker du å betale kontant", ikke: "ønsker du å betale på andre måter", ergo etterlater de inntrykket at de eneste måter å oppnå bonus er enten ved betaling med Trumf Visa, bankkort eller kontant. Anonymous poster hash: 0be91...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåla-i-veggen Skrevet 20. februar 2014 #47 Del Skrevet 20. februar 2014 Men får du det virkelig? Gjør du det til vanlig og har fått dine Trumf-bonus? Når man leser på Trumf skulle man nesten ikke tro at det går. De skriver: Som Trumf-medlem får du alltid 1% Trumf-bonus på alle dagligvarer du handler i alle våre butikker. Dersom du har registrert bankkortet ditt hos Trumf sparer du bonus automatisk hver gang du handler. Ønsker du å betale kontant må du huske å dra Trumf-kortet ditt før du betaler, slik at du ikke går glipp av bonusen din. (Min uthevning.) Det står "ønsker du å betale kontant", ikke: "ønsker du å betale på andre måter", ergo etterlater de inntrykket at de eneste måter å oppnå bonus er enten ved betaling med Trumf Visa, bankkort eller kontant. Anonymous poster hash: 0be91...61c Jada, jeg får trumf-bonus i tillegg til cashback fra kredittkortet. Også 3 prosent kjøpeutbytte på Coop når jeg bruker medlemskortet der, i tillegg til cashback fra kredittkortet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finansrådgiveren Skrevet 1. mars 2014 #48 Del Skrevet 1. mars 2014 365Direkte til bensin (81 øre hos Esso), klær og sko (3,65 %) Visa Gold fra en av Eika-bankene (4 % på valgfri kategori (jeg har valgt Dagligvarer og bruker derfor ikke lengre Trumf) IKANO Visa (ulike månedsrabatter, i januar var det 4 % på alt) NORWEGIAN eller NAF til reiser. Det kan fort bli mye styr om en skal holde seg oppdatert i jungelen av kredittkortrabatter. Vil i tillegg nevne Flexi Visa som gir 4% rabatt på valgfri bonuskategori (Klær, Sportsutstyr, Bensin, Flyreiser og elektronikk kan velges). NAF Xtra Visa gir 3% på alt på bensinstasjoner (Fant ganske mye her: http://kredittkortportalen.no/cache/hjem/category/kredittkort-med-bonus/) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåla-i-veggen Skrevet 2. mars 2014 #49 Del Skrevet 2. mars 2014 NAF Xtra Visa gir 3% på alt på bensinstasjoner (Fant ganske mye her: http://kredittkortportalen.no/cache/hjem/category/kredittkort-med-bonus/) Bare for å komplettere: NAF Xtra Visa gir også 3% på parkering, og 4 % på diverse kollektivtransport, ferjer, bompenger og leiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talin Skrevet 7. mars 2014 #50 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hva er max cashback på Eika Gold? Og hvordan fungerer den? Endret 7. mars 2014 av talin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #51 Del Skrevet 7. juli 2014 DyttAnonymous poster hash: 93938...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå