AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Dumt spørsmål, men prøver likevel: Er flittig bruker av rockeringen min (litt usikker på hvor mye den veier, men kanskje 2 - 2,3 kg?) I hvert fall, så har vi ikke all verdens plass her i leiligheta når jeg skal bruke den, må alltid flytte unna diverse møbler for å få plass nok. Lurte derfor på om det utgjør en stor rolle å ta av en av delene på den (er 6 deler man setter sammen). Tar jeg av en av delene blir jo ringen mindre og lettere, men den treffer vell også kroppen oftere? Mister jeg mye av effekten ved å gjøre dette tror dere?Anonymous poster hash: 262c5...890
solstråle;) Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Min er såpass stiv at jeg tror ikke den passer sammen dersom jeg tar av et ledd men.. Er vel mange typer av de, jeg har kjøpt min på sport1, så mulig det går med din, har du prøvd ?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har SÅ lyst på en sånn rockering, men jeg har ikke stor nok leilighet Ikke spesielt lyst til å stå og rockeringe i parken Anonymous poster hash: f1585...0fb
iilers Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tror ikke det vil ha så mye å si. Det eneste er at magen ikke må jobbe like mye for å få ringen rundt. Du kan jo eventuelt bruke litt lenger tid
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Min er såpass stiv at jeg tror ikke den passer sammen dersom jeg tar av et ledd men.. Er vel mange typer av de, jeg har kjøpt min på sport1, så mulig det går med din, har du prøvd ? Ja har prøvd og tatt av en del før, den ble helt fin Er noen år siden jeg kjøpte min da, bestillte den på nett Anonymous poster hash: 262c5...890
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har SÅ lyst på en sånn rockering, men jeg har ikke stor nok leilighet Ikke spesielt lyst til å stå og rockeringe i parken Anonymous poster hash: f1585...0fb Hehe, det skjønner jeg veldig godt Anonymous poster hash: 262c5...890
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg tror ikke det vil ha så mye å si. Det eneste er at magen ikke må jobbe like mye for å få ringen rundt. Du kan jo eventuelt bruke litt lenger tid Ja, det var smart tenkt får vell heller øke økten med noen minutter. Takk for tips Anonymous poster hash: 262c5...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå