Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål, men prøver likevel: Er flittig bruker av rockeringen min (litt usikker på hvor mye den veier, men kanskje 2 - 2,3 kg?) I hvert fall, så har vi ikke all verdens plass her i leiligheta når jeg skal bruke den, må alltid flytte unna diverse møbler for å få plass nok. Lurte derfor på om det utgjør en stor rolle å ta av en av delene på den (er 6 deler man setter sammen). Tar jeg av en av delene blir jo ringen mindre og lettere, men den treffer vell også kroppen oftere? Mister jeg mye av effekten ved å gjøre dette tror dere?

Anonymous poster hash: 262c5...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er såpass stiv at jeg tror ikke den passer sammen dersom jeg tar av et ledd men.. :)

Er vel mange typer av de, jeg har kjøpt min på sport1, så mulig det går med din, har du prøvd ?

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på en sånn rockering, men jeg har ikke stor nok leilighet :( Ikke spesielt lyst til å stå og rockeringe i parken :fnise:

Anonymous poster hash: f1585...0fb
Skrevet

Jeg tror ikke det vil ha så mye å si. Det eneste er at magen ikke må jobbe like mye for å få ringen rundt. Du kan jo eventuelt bruke litt lenger tid :)

Skrevet

Min er såpass stiv at jeg tror ikke den passer sammen dersom jeg tar av et ledd men.. :)

Er vel mange typer av de, jeg har kjøpt min på sport1, så mulig det går med din, har du prøvd ?

Ja har prøvd og tatt av en del før, den ble helt fin :P

Er noen år siden jeg kjøpte min da, bestillte den på nett :)

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på en sånn rockering, men jeg har ikke stor nok leilighet :( Ikke spesielt lyst til å stå og rockeringe i parken :fnise:

Anonymous poster hash: f1585...0fb

Hehe, det skjønner jeg veldig godt :P

Skrevet

Jeg tror ikke det vil ha så mye å si. Det eneste er at magen ikke må jobbe like mye for å få ringen rundt. Du kan jo eventuelt bruke litt lenger tid :)

Ja, det var smart tenkt :P får vell heller øke økten med noen minutter. Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...