Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En administrator som kan svare meg på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig. Den forsvant sånn helt uten videre. Ikke første gangen det skjer heller, noen ganger ser man bare at tråder forsvinner uten at de har blitt flyttet til et annet underforum.

Anonymous poster hash: 0cf8e...a1a
  • Liker 2
Skrevet

Hvis det ikke er en datafeil, noe jeg tviler sterkt på, hadde det vært greit å vite hvor tråden gikk imot reglementet..

Skrevet

Sikkert mange rapporteringer og da trakk de den inn.

• Liker 2
Skrevet

Som det står her ble den skjult for gjennomgang, sikkert fordi den kom ut av kontroll. Så det ble varslet, du anonyme bruker. Vi får tro den kommer opp igjen etter hvert, det var forsåvidt en interessant tråd.

Det var neppe startinnlegget som var problemet, da hadde den blitt borte for lenge siden. Sikkert et svar eller tre som kom på kant av regelverket.

Anonymous poster hash: 80000...a10
Skrevet

Ok, visste ikke at det var en informasjonskanal, greit å vite. Visste ikke at de kunnen skjule tråder sånn.

Da kan den tråden her iallfall fjernes.

Skrevet

Fullt forståelig, den informasjonstråden drukner gjerne litt i mylderet av tråder, så man må holde litt øye med forumet for å merke det. Men da vet du i hvert fall hva som skjedde, så får du kontakte irrlys eller en annen med ansvar her inne hvis den ikke dukker opp igjen på en stund.

Praksis er at innlegget der det informeres om gjennomgang slettes når tråden er ferdig gjennomgått, og så pleier de å dukke opp igjen. Synes som sagt tråden var ganske interessant, og jeg tror ikke det er din feil (NigBigger) at den ble stengt. Sikkert litt drittkasting i god gammal KG-stil mellom et par deltakere i tråden :)

Anonymous poster hash: 80000...a10
Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Det stemmer at tråden er skjult slik det står i informasjonstråden :)

Stenger denne tråden siden ts har fått svar på spørsmålet sitt.

Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...