Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I september 2001 ringte telefonen hjemme hos pastor Jan-Aage Torp. Det var Dr.Emanuel Minos, som gikk rett på sak: "Jan-Aage, du vet hvor forsiktig jeg er med å formidle profetier, fordi jeg har sett så mye misbruk. Men jeg er ledet av Den Hellige Ånd til å si til deg at du skal bygge opp en internasjonal menighet i Oslo som ved Guds nåde vil få samme virkning og kraft som Kensington Temple i London. Du skal ikke frykte, fordi Herren vil lede arbeidet fremover. Dette er den bestemmelse som Herren har for deg, Jan-Aage. Det beste ligger foran deg!"

http://www.oslokirken.no/maler/artikkel/article/75127

Anonymous poster hash: 192a8...9fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, hva er oslokirken og hvem er jan-Aage torp?

Anonymous poster hash: 32d08...42e
Skrevet

Jeg lurer på om det er ham som gjemmer seg bak AnonymBruker i post #1.

Hvis det stemmer, så er det bare markedsføring og ingenting å bry seg om.

• Liker 3
Skrevet

I september 2001 ringte telefonen hjemme hos pastor Jan-Aage Torp. Det var Dr.Emanuel Minos, som gikk rett på sak: "Jan-Aage, du

Vår egen lille Harold Camping. Så søtt! :rodmer:

Anonymous poster hash: cd786...779

Skrevet

Vår egen lille Harold Camping. Så søtt! :rodmer:

Den skjønte jeg ikke :klo:

Anonymous poster hash: dbdfc...5b5

Skrevet

Den skjønte jeg ikke :klo:

Anonymous poster hash: dbdfc...5b5

Både Harold og Emanuel Minos er helt oppslukt i endetidsprofetier. Klin gærne begge to.

Det verste er at det fins mennesker også i Norge som tror på slikt.

Skrevet (endret)

Jøss, hva er oslokirken og hvem er jan-Aage torp?

Anonymous poster hash: 32d08...42e

Og hvem i helsike er Dr.Emanuel Minos?

Dette hørtes ikke rent lite creepy ut, og jeg tror kanskje TS har glemt medisineringen sin...

Vår egen Harold Camping :fnise: . Good one.

AB dbdfc...5b5: Camping var en dommedagsprofet fra USA som maste om at Jesus kom tilbake for å holde dom hvert øyeblikk. Han er død av alderdom, nå... Og Jesus, vel har ikke vært her ennå og dommedaget, så langt noen har merket.

Edit: Camping predicted that Jesus Christ would return to Earth on May 21, 2011, whereupon the saved would be taken up to heaven in the rapture, and that there would follow five months of fire, brimstone and plagues on Earth, with millions of people dying each day, culminating on October 21, 2011, with the final destruction of the world.[7][8] He had previously predicted that Judgment Day would occur on or about September 6, 1994.[9][10][11] Sakset ut fra Wikipedia.

Endret av Tøytigern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...