AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Kjæresten min har blitt mer privat og trenger mye mer tid for seg selv. Dette er noe som plutselig har snudd fra hva det var. Kanskje en periode? Syns hodet hans ikke er helt til stedet lenger heller. Er han hjemme, så sitter han med sitt. I helgene er han avgårde. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: b9738...309
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Spør ham hvorfor han er så fraværende, og krev et svar. Noe har skjedd, men hva? Anonymous poster hash: 41176...361
strawberry Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg og kjæresten har heldigvis likt behov for å være litt alene, så vi forstår hverandre på det. Det ble sånn når vi hadde vært sammen en stund, man kan ikke sitte oppå hverandre hele tiden.
DoomCake Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg er også sånn. Hvis du vil være sammen med fyren anbefaler jeg at du gir han litt egentid. Finn gjerne på noe gøy på egenhånd, og ikke gi uttrykk for at du savner ham og vil klenge på ham hele tiden. Hvis du framstår som busy vil han nok komme dinglende mye fortere.
Wiola Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Se an situasjonen, gi ham litt tid. Om avstanden stadig øker bør du prate med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå