Gå til innhold

Eksen hadde mange damer på si, svigermor visste det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. dette blir kanskje litt rotete og sånn men det får vel bare bli som det blir.

Jeg var sammen med en fyr i slutten av 20 årene, han har barn med 3 forskjellige jenter. jeg ble stormende forelsket i han! og merket fort at det ikke var så gjensidig som jeg hadde håpet.. jeg "kjente" han fra før av fordi jeg har vært sammen med en i familien hans i tidligere ungdomsalder, og visste om fortiden hans og hvem han har unge med og alt sånn.

han bodde mange timer unna meg og i huset på siden av siste eksen sin, de har barn sammen. i midten av forholdet ville jeg legge ut at vi var i forhold og dele bilder og slikt fordi jeg så på oss som i ett forhold. men han sa han ikke var klar. etterhvert klarte jeg ikke la være og legge ut litt bilder og slik, da fikk jeg en sint melding av siste eksen som jeg synes var litt rart. jeg ringte ham og forklarte, og han fortalte seg at han ikke ville jeg skulle gjøre det før han har flyttet derifra. og at jeg bare skulle svare henne at vi er gode venner, for å slippe drama.

han bestemte seg etterhvert at han skulle flytte ned hit til meg hvor jeg bor for å prøve, jeg bodde hos svigermoren min på den tiden, men jeg ble ikke så overbegeistret fordi jeg heller ville bli glad når det først skjedde siden han er flink til å bryte løfter. og det ble brutt kort tid etter. han tok med seg tingene hjem igjen og kom med unskyldningen at han ikke fikk lov å flytte inn i huset av han som eier det (familie)

senere på året fikk jeg vite at siste eksen var gravid, 5 måneder på vei! altså han var utro mot meg og hadde sex med henne, fordi han var usikker på meg... og hun ble gravid. (hun mistet barnet kort tid etter han hadde fortalt meg dette)

den samme dagen jeg fikk vite at hun var gravid skulle han besøke sin mellomste datter som han ikke hadde sett på noen år. sånn plutselig. etter han hadde vært der så jeg at det dukket opp hjerter og slikt på veggen hennes på facebook. jeg ble skikkelig skeptisk! for det skjedde bare sånn plutselig!

han reiste hjem fra henne og jeg så han ikke på 2 hele måneder! han sa han trengte å samle tanker og være for seg selv. jeg ble bare mer og mer usikker.

så begynte alt! jeg kom over en melding mellom han og moren hvor moren hadde spurt om det gikk bra med han, og om han ikke kom på besøk til meg snart, og hun hadde snakket med siste eksen hans og hun hadde sagt at de hadde det kjempe fint sammen.

meldingen svigermor hadde skrevet var som følgende "stakkar (meg) vet ikke at du og (eksen) har det så fint i lag! osv" hun hadde fått svaret at de ikke har det fint sammen og at han skulle flytte om noen måneder.

Jeg ble bare mer og mer "gal" av dette fordi jeg fikk ikke noe sannhet av noen av dem. så jeg bestemte meg for å komme meg innpå sida facen hennes og sjekke samtalene hun har med eksene hans der. så det ble til det. og det jeg så der var bare helt sykt!!! Han hadde lurt alle oss 4 trill rundt! de 3 eksene han har barn med og meg!

Han hadde fått siste eksen til å tro at jeg og han bare var gode venner og hun ville møte meg, og at hun vil møte alle venninnene hans (han har visst mange venninner..) men han nektet henne. og han hadde sagt at de skulle forsøke og prøve og at alt var helt perfekt.

hun andre eksen hadde hun skrevet med den dagen han besøkte datteren og svigers hadde nevnt meg, og da hadde hun fått melding av typen min at hun skulle slutte og snakke med alle folk om han! sånn sint.

hun første eksen som han har de eldste barna med hadde han lovet å flytte sammen med i lengre til, altså i mange mange år! og nå hadde hun flyttet ned i området hvor de tenker å kjøpe hus sammen :S og det hadde han visst lovet at de skulle denne gangen, og forsøke på nytt.

Jeg ble syyyyykt forbanna! og ringte han og prøvde så godt jeg kunne å bare få ut av han ett eller annet og komme clean! men det var ingenting og hente. så jeg sa til han i sinne at dette her orker jeg ikke lenger. at jeg ikke klarer leve i usikkerhet. det eneste han hadde å si var, ja nei du får finne deg en annen da. helt rolig! han er ikke sjalu av seg, og sa til meg at jeg bare kunne finne en og gjøre hva jeg ville når jeg ville for han visste at jeg "trengte noe" av og til... enkelt og greit liksom. for vi var ikke sammen så jeg kunne gjøre som jeg ville. og det kunne han også..

blæææ! jeg måtte bare få det ut! finnes det virkelig slike mennesker??

Jeg ble også sykt forbanna fordi svigermor visste alt, og sa ingenting til noen av oss, bare skrev som om han var sammen med oss alle hver for seg :S jeg synes det er sykt dårlig gjort :(

Anonymous poster hash: d2913...07f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et jævla rot.

Hvorfor bor du hos moren hans?

• Liker 6
Skrevet

Herregud, stakkars de barna!!!

Anonymous poster hash: 916d5...c57

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å være et rasshull, men at du virkelig har vært så desperat at du har sett på en fyr med barn med tre kvinner som noe annet enn litt artig tidsfordrivelse, er for meg en gåte. og hva mener du egentlig mora hans skulle gjort? Slarvet om det der?? Hun gjorde det riktige, nemlig å holde seg utenfor.

Den eneste du kan være sint på her er deg selv. Fordi du har vært alt for desperat etter kjæreste og ikke såg det som foregikk rett foran øynene dine.

• Liker 5
Skrevet

Æh.....hvorfor involverer du deg med en slik fyr? Ett godt tegn for lettere spesielle menn er at de har barn med flere forskjellige kvinner. Det er fordi de ikke klarer å være i forhold og ikke fordi kvinnene har vært "slemme" å blitt gravide. Om barna i tillegg er nærme hverandre i alder vet du i samme slengen at han er av den utro typen.

Anonymous poster hash: c814c...a47
  • Liker 3
Skrevet

For et jævla rot.

Hvorfor bor du hos moren hans?

jeg bodde hos henne, kjenner henne godt fra tidligere så jeg flyttet opp dit etter en stund bare. så ble det slik bare..

Skrevet

Ikke for å være et rasshull, men at du virkelig har vært så desperat at du har sett på en fyr med barn med tre kvinner som noe annet enn litt artig tidsfordrivelse, er for meg en gåte. og hva mener du egentlig mora hans skulle gjort? Slarvet om det der?? Hun gjorde det riktige, nemlig å holde seg utenfor.

Den eneste du kan være sint på her er deg selv. Fordi du har vært alt for desperat etter kjæreste og ikke såg det som foregikk rett foran øynene dine.

ja. jeg oppdaget det for sent. han er veldig manipulerende kan du si. han er sånn kvinnerbedårer eller hva jeg skal kalle det. alle jenter faller som fluer for han. men nok er nok. jeg oppdaget det heldigvis i tide, mens eksene hans forsvarer han.

Skrevet

Æh.....hvorfor involverer du deg med en slik fyr? Ett godt tegn for lettere spesielle menn er at de har barn med flere forskjellige kvinner. Det er fordi de ikke klarer å være i forhold og ikke fordi kvinnene har vært "slemme" å blitt gravide. Om barna i tillegg er nærme hverandre i alder vet du i samme slengen at han er av den utro typen.

Anonymous poster hash: c814c...a47

mødrene til ungene er veldig unge.. og nei barna er ikke nærme hverandre i alder. men jeg har nå innsett hvordan han er, og oppdaget heldigvis dette i tide.

Skrevet

Du har heldigvis ikke barn med han da. Se etter en annen. For et rot!

Skrevet

Du har heldigvis ikke barn med han da. Se etter en annen. For et rot!

nei heldigvis ikke! han manipulerte meg med å si at han så gjerne ville ha unge med akkurat mg, og kom med søte ord om hvor nydelig ungen hadde blitt og at han gjerne ville se meg gravid og alt sånn.

Skrevet

Var det jeg også tenkte her. Ikke for å være slem eller noe, men litt naivt å tro at han skulle være trofast når han er vinglepetter de luxe. Som Gjest sa her, svigermor gjorde det riktige her. Skulle hun liksom komme å si det til deg? Om jeg hadde vært henne, hadde jeg heller oppfordra sønnen min til å si det til deg selv, for det der ville ikke jeg hatt noe med uansett. Ikke hennes sak. Du virker ganske desperat siden du holdt ut så lenge, men du fortjener mye bedre enn han her. Du fortjener noen som faktisk er ærlig, som klarer å være trofast.

Skrevet

Holy crap... At du ikke skjønte tegninga da han har 3 barn med 3 forskjellige damer....

Skrevet

Var det jeg også tenkte her. Ikke for å være slem eller noe, men litt naivt å tro at han skulle være trofast når han er vinglepetter de luxe. Som Gjest sa her, svigermor gjorde det riktige her. Skulle hun liksom komme å si det til deg? Om jeg hadde vært henne, hadde jeg heller oppfordra sønnen min til å si det til deg selv, for det der ville ikke jeg hatt noe med uansett. Ikke hennes sak. Du virker ganske desperat siden du holdt ut så lenge, men du fortjener mye bedre enn han her. Du fortjener noen som faktisk er ærlig, som klarer å være trofast.

nei jeg forventet ikke at hun skulle si noe til meg, men jeg synes det var feil av henne og skrive til alle de andre som om han var sammen med de, og bare de.

jeg holdt ikke ut lenge, det var ca 3 måneder men prøvde å få ut noe av han. men det gikk ikke så da valgte jeg å avslutte det. det kom bare løgn på løgn..

Skrevet

Holy crap... At du ikke skjønte tegninga da han har 3 barn med 3 forskjellige damer....

jo jeg skjønte tegninga sånn sett. jeg var skeptisk siden jeg visste fortida hans. men han var meget manipulerende og jeg var overbevist at han hadde forandret seg siden han har blitt såpass gammel som han er nå... men nei. det er vel umulig å forandre seg når man har vært kvinne drager i så mange år som han...

Skrevet

nei heldigvis ikke! han manipulerte meg med å si at han så gjerne ville ha unge med akkurat mg, og kom med søte ord om hvor nydelig ungen hadde blitt og at han gjerne ville se meg gravid og alt sånn.

For en idiot! Det er ikke bare bare å sette et annet liv til verden som han holder på! Uff.

Anonymous poster hash: 916d5...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...