Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot en mann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har sparket flere menn i pungen,men de hadde gjort seg fortjent til det.

Og så beit jeg hull i armen på søskenebarnet mitt, vi var små og han sa jeg måtte gjøre det.

Så har jeg latt en tro at vi skulle bli et par, til jeg endte opp med å sende melding til han om at jeg kjedet meg og ikke ville ha han mer.

Endret av Takr91
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Skreket i sinne tilbake fordi vi har kranglet. Ellers er jeg i grunn ganske snill. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Det egner seg ikke på trykk, anonym eller ei ;)

Anonymous poster hash: af09a...52c
Skrevet

Knust egoet hans. Men det var fortjent!

• Liker 1
Skrevet

En mann som nektet å slutte å tafse på meg på byn, til tross for gjentatte advarsler, fikk pungen utsatt for "klem, vri & røsk".

• Liker 11
Skrevet

Skreket i sinne tilbake fordi vi har kranglet. Ellers er jeg i grunn ganske snill. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Hehe, virker ikke som om det finnes så mye vondt i deg Yvonne :):hjerte:

Skrevet

Jeg manipulerte en 14 åring min 26 årige X hadde ett forhold til å sende meg all e-post kontakt. Jeg sensurerte hennes identitet og hang opp det aller verste av samtaler og bilder av han på alle plassene jeg kunne finne over hele byen(med hennes tilatelse). Hun gikk forøvrig til anmeldelse av pedon når han ble sint på henne for at hun hadde sladret til meg. Seriøst dust fyr as :fnise:

Anonymous poster hash: ae005...acf
  • Liker 14
Skrevet

Verste jeg har sagt til en er vel noe à la: Ja, det er vel det du er vant med fra det jævla u-landet du kommer fra. Dere bomber jo hverandre ihjel for den minste ting. Han svarte med å fike til meg kjempehardt, og det kan jeg egentlig godt forstå. Alt skjedde under en heftig krangel, og jeg mente det ikke.

Verste jeg har gjort må være å sparke en i pungen, men det var fortjent.

• Liker 5
Skrevet

Tror enkelte bør være forsiktig med slag og spark mot menns skritt

Dette med slag mot pung er ikke et mirakelselvforsvar, for det første vil mannen innstinktivt beskytte skrittet sitt for det andre så tar det gjerne noen sekunder fra man får slag mot pung til smerten blir for ille. Nok tid til å drepe eller gjøre den andre personen varig invalid.

Kjipt å bli tafset på, men har man mulighet til å rope på hjelp så er nok det greiere enn at fyren får et ballespark og svarer med å slå deg i hjel.

Anonymous poster hash: 67632...957
Skrevet

Tror enkelte bør være forsiktig med slag og spark mot menns skritt

Dette med slag mot pung er ikke et mirakelselvforsvar, for det første vil mannen innstinktivt beskytte skrittet sitt for det andre så tar det gjerne noen sekunder fra man får slag mot pung til smerten blir for ille. Nok tid til å drepe eller gjøre den andre personen varig invalid.

Kjipt å bli tafset på, men har man mulighet til å rope på hjelp så er nok det greiere enn at fyren får et ballespark og svarer med å slå deg i hjel.

Edit, for mener man at han har gjort seg fortjent til et ballespark så er det litt spesielt å samtidig tro at han ikke er i stand til å slå en kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke vært ille nok. :(

Anonymous poster hash: 71c56...a03
Skrevet

Sag til en X under en krangel, at jeg skjønner godt at moren hans la se ned å dødde, det hadde jeg også gjort om jeg hadde hatt en så grusom sønn!

Skjønner i ettertid hvor stygt sagt dette va.... :(

Anonymous poster hash: 2dfb1...246
Skrevet

Sag til en X under en krangel, at jeg skjønner godt at moren hans la se ned å dødde, det hadde jeg også gjort om jeg hadde hatt en så grusom sønn!

Skjønner i ettertid hvor stygt sagt dette va.... :(

Anonymous poster hash: 2dfb1...246

Den der ville jeg angret helt utrolig på nesten uavhengig av hvor idiot den fyren var mot deg...off.

Anonymous poster hash: e2e81...70b

• Liker 5
Skrevet

Xen min sa alltid under krankler at jeg var elendig i senga. Til slutt fikk jeg nok og spurte om han aldri hadde tenkt på at det var fordi kuken hans var så liten?

Anonymous poster hash: 6370f...71c
  • Liker 16
Skrevet

Xen min sa alltid under krangler at jeg var elendig i senga. Til slutt fikk jeg nok og spurte om han aldri hadde tenkt på at det var fordi kuken hans var så liten?

Skrevet

Xen min sa alltid under krankler at jeg var elendig i senga. Til slutt fikk jeg nok og spurte om han aldri hadde tenkt på at det var fordi kuken hans var så liten?

Steinbra.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har forlatt noen menn som ikke ønsket å bli forlatt. Jeg har ALDRI vært voldelig eller sagt stygge ting.

Edit: glemte å skrive aldri!

Endret av OnlyGemini
  • Liker 1
Skrevet

Samme som mange menn har gjort mot kvinner vel; banket ham opp, mentalt utpsyket ham, manipulert og bedratt.

Hehe nei.

Ikke ringt tilbake etter en date.

Anonymous poster hash: e5d9a...eff
  • Liker 1
Skrevet

Utrolig hvor mye som er "greit" å gjøre mot en mann, vi fortjener det selvsagt uansett.

Bra dere er laget av porselen da....................

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...