Gå til innhold

Gull på badet. Harry?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Morsomt! Du beskriver bra mitt gamle bad... :-)

:fnise: Takk!

Anonymous poster hash: ee8ba...2c9

Videoannonse
Annonse
Gjest KomleKjetil
Skrevet

Ok. Det er jo litt harry da, men det er gøy.

Det å kunne "sjokkere" åndssnobber må jo være verdt det.

Skrevet

Jeg ville ikke likt gull på badet. Da det ofte blir for mye av det gode. Men hva med å se på andre type lukseriøse stiler, men uten gull?

Evt. kan du finne en våtromstapet med gulldetaljer og holde deg til den? Og et par fine gullhanker til håndkler slik det blir litt mer gjennomført? Men la resten være uten gull.

Gjest KomleKjetil
Skrevet

hadde jo vært gøy med gull på badet, da. føle at det er litt ... tja, ikke som vanlige baderom hvor alt skal være så hvitt og "dempet".

Skrevet

Det så overdrevent og pompøst ut. Langt i fra luksuriøst. Hold deg til små detaljer som løfter følelsen av kvalitet og luksus. Langt mer smakfullt, og ikke minst så er det milesvis vekke fra å være så prangende og masete som det der var.

Anonymous poster hash: 183c9...0df
Gjest KomleKjetil
Skrevet (endret)

Det så overdrevent og pompøst ut. Langt i fra luksuriøst. Hold deg til små detaljer som løfter følelsen av kvalitet og luksus. Langt mer smakfullt, og ikke minst så er det milesvis vekke fra å være så prangende og masete som det der var.

Anonymous poster hash: 183c9...0df

Ja, enig der. Men det er jo gøy med litt pompøse ting. Jeg tenker på gull på den gjennomførte måten. Ikke svarte fliser og gullkraner lissom.

Men ja, det er harry. Men jeg bare ser for meg de indignerte blikkene til åndssnobbene når de går inn i et såkalt harry baderom. Hehe.

Endret av KomleKjetil
Skrevet

Det blå badet var nydelig syns jeg. Men så haaaaaater jeg alle disse kjedelige badene med hvite fliser på alle vegger og mørke fliser på gulvet. Og gull er veldig fint til den blåfargen. Spesielt på et bad der du gjerne vil skape en varmere følelse. På et gjestebad er det også tillat litt mer stilbrytning enn i resten av huset eller hovedbad.

Min mormor hadde et gjestetoalettsom var mørkelilla med gulldetaljer. Fra 60/70 tallet en gang. Det var utrolig stilig!

Jeg har en lik blåfarge som i linken på tvstuen min. Kjempefin! Og veldig fin mot hvitt! :)

Anonymous poster hash: b2fea...307

Skrevet

TS

Badet er allerede malt mørkblått, og jeg er KJEMPE fornøyd med fargen :) var litt redd det skulle få badet til å se mørkt, trist og lite ut, men tvert i mot :)

Selv synst jeg mørk blått og gull sammen er lekkert, men er usikker på om jeg klare å få det til å funke. Som flere nevner er det en hårfin grense mellom flott og tacky.

Bestemer jeg meg for å prøve med gull så vil kraner bli skiftet og nye fliser på gulvet bli lagt. Blir ikke gjort halvveis

Men tror kanskje det er for risky

Anonymous poster hash: 824cf...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...