Gå til innhold

Legger på meg kun på magen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som skal gå opp noen kg, uten at det gjør noe. Problemet mitt er bare at ALT legger seg på magen, og ingen andre steder på kroppen! Har tynne bein og armer, nesten ikke hofter eller lår... Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg bare godta at jeg skal se ut slik? Klarer å legge på meg, men blir så demotivert når alt legger seg på magen, at jeg slutter å spise like mye igjen, og dermed går ned det jeg har klart å gått opp...

Anonymous poster hash: b2e4e...453
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg å legge på deg i form av muskulatur i tillegg.

Selv om magen da blir større, er proporsjonene likevel balanserte.

Anonymous poster hash: 5b4bf...3b0
Skrevet

Jeg anbefaler deg å legge på deg i form av muskulatur i tillegg.

Selv om magen da blir større, er proporsjonene likevel balanserte.

Anonymous poster hash: 5b4bf...3b0

Jeg skjønner ikke helt hva du mener...? Jeg trener en del styrke, mest på mage og rumpe. Også en del på armer. Likevel ser jeg ut som en pinne, med ballongmage :vetikke:

Ts

Skrevet

Tren hardt, få repetisjoner men TUNGT!! Tren 4 ganger i uka og spis mye proteinrik mat etter trening (evt. proteinpulver).

Anonymous poster hash: e0105...756
Skrevet

Tren hardt, få repetisjoner men TUNGT!! Tren 4 ganger i uka og spis mye proteinrik mat etter trening (evt. proteinpulver).

Hva er "få repetisjoner"? Jeg bruker å ta alt fra 8-10 repetisjoner, av og til 12. Er det for mange, slik at jeg burde ta på mer vekt og dermed færre repetisjoner?

Ts

Skrevet

Hva er "få repetisjoner"? Jeg bruker å ta alt fra 8-10 repetisjoner, av og til 12. Er det for mange, slik at jeg burde ta på mer vekt og dermed færre repetisjoner?

Ts

Det du bør gjøre er å finne ut hvor tungt du klarer å løfte absolutt én gang, og så regner du ut 80% av denne vekten, og da skal du normalt klare å ta 8-10 repetisjoner av det. Du bør kanskje prøve å øke på med 2,5 kg gradvis (f.eks etter hver uke). Man kan også ha nytte av å f.eks ta 5 repetisjoner, flere ganger med tung vekt, i stedet for å ta 8-20 repetisjoner sammenhengende. :)

Skrevet

Mer muskler i armer og bein, så jevner det seg ut. Husk at det er normalt å ha mage, det er like normalt at den stikker ut som at den er flat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...