Gjest jente__ Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Hvordan ble sexlivet deres etter fødsel? Kvinner: Føler dere at dere er "videre" nå enn før. Menn: Har kjerringa blitt "videre" nedentil?
Monstermagnet Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Man KAN bli videre etter en fødsel. Særlig dersom man har revnet mye og ødelagt musker. Men i de aller fleste tilfeller holder det med knipeøvelser for å bli som før. Enkelte kvinner mener også at sekslivet ble bedre etter fødsel.
Gjest Torkil Oslo Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Etter at samboeren min fikk barn har hun blitt noe videre der nede, ja, selv om hun alltid har gjort (og fortsatt gjør) knipeøvelser. Før var hun trang og fin, nå er hun mer slakk. I tillegg har underlivet hennes blitt mer "vrengt ut", dvs. kjønnslepper og annet der nede har blitt hengende ut og større. Jeg må ærlig talt si at jeg har mistet helt lysten på oralsex og vurderer en elskerinne til det. (Jeg kan være ærlig her da jeg er anonym). Slik underlivet har blitt er det stygt å se på estetisk sett, selv om min samboer er pen ellers. Siden ungen kom i hus er hun blitt helt uinteressert i eksperimenterende sex...kjedelige greier.
Gjest glamourgirl Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 :o SÅ sinnsykt trist! Håper for guds skyld dette er et fleipe innlegg, hvis ikke blir det pepper!
Gjest Ethereal Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 NOEN menn her har tydeligvis et riktig syn på hva som er verdt noe... :cry:
Gjest Madam Felle Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Hvordan ble sexlivet deres etter fødsel? Kvinner: Føler dere at dere er "videre" nå enn før. Menn: Har kjerringa blitt "videre" nedentil? Sexlivet mitt har blitt bedre og bedre med årene, og NEI jeg føler meg IKKE videre der nede enn ejg var før. Det strammer seg opp igjen av seg selv, og med litt hjelp av knipeøvelser er alt så godt som nytt.
Pusebaby Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Det sier vel seg selv at underlivet blir annerledes etter en fødsel..... det er ikke akkuratt noe mysterium.... det er noen av godene ved å bli mor det, og bør ikke være noe å skamme seg over.. det er sånn naturen er! man har jo brakt et lite barn til verden
Gjest Myumi Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 :o SÅ sinnsykt trist! Håper for guds skyld dette er et fleipe innlegg' date=' hvis ikke blir det pepper![/quote'] Man kan lett ta dette for ett fleipeinnlegg men når man ser hvor mye utroskap det finnes og hvor mange som sliter med samlivet etter fødsel så tror jeg faktisk at dette kan være sant.
Monstermagnet Skrevet 24. mai 2004 #9 Skrevet 24. mai 2004 Tror nok det er MYE annet som ødelegger forholdet enn om jenta har blitt videre nedentil. SÅÅ overfladiske er ikke vi gutta (sikkert med noen svært få unntak) Vi venter barn selv, men jeg må si det siste jeg bekymrer meg for er om hun blir mindre trang.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #10 Skrevet 24. mai 2004 Dette er ditt favoritt tema, fordi du ikke kan få barn selv... Har selv født, og pga. masse knipeøvelser har jeg bedre kontakt med de musklene nå enn før. Passe enspora og unyansert i hodet du, som tror vidden i kvinnens skjede er årsaken til samlivstrøbbel etter fødsel.
Gjest Myumi Skrevet 24. mai 2004 #11 Skrevet 24. mai 2004 Dette er ditt favoritt tema' date=' fordi du ikke kan få barn selv...[/quote'] Den var vel litt enkel. Samlivsproblemer er en fin ting å diskutere og her på KG føler jeg at vi dekker alle aspekter. Når det gjelder samlivsbrudd etter fødsel tror jeg absolutt ikke at slapp skjede er hovedårsaken, herregud :o men kommunikasjonsproblemer er nok en stor del av det og endel er sikkert ikke godt nok forberedt på det å være foreldre.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #12 Skrevet 24. mai 2004 Svar fra mann: Jeg kan ikke merke forskjell på om noen har fått barn eller ikke. Men så har jeg aldri vært sammen med noen før og etter en fødsel, så det teller kanskje ikke da......
Bø Skrevet 25. mai 2004 #13 Skrevet 25. mai 2004 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har blitt videre av flere fødsler. Alt er som før. :-)
Gjest nope Skrevet 8. juni 2005 #14 Skrevet 8. juni 2005 Min kjæreste er akkurat som før, fin og trang. Barnet vårt var lite 47 cm lang, 2990 kg og hodemål 33 cm. Tror kanskje at barnets størrelse har noe for skader å gjøre, men de som revner, klippes blir jo sydd fint. Jeg ser ikke eller føler forskjelll. Elsker min kristin bare enda mer for sønnen hun har gitt meg.
Gjest jarl Skrevet 9. juni 2005 #15 Skrevet 9. juni 2005 Til dre som skriver at daner blir mindre pene nedentil etter fødsel. Bare tøys! Har vært med mødre som har små, søte og rosa underliv. Trange og fine er de også, og den selvtilitten mødre har,da- tryggheten på seg selv og sin kropp. Mens barnløse jeg har vært med faktisk har hatt mindre fine underliv, mens trangheten er den samme, DA!! Dette er individuelt!! For å si det sånn...Har du ei fin f...e blir den ikke mindre fin etter en fødsel!
Gjest lisbeth Skrevet 9. juni 2005 #16 Skrevet 9. juni 2005 tror du er ei dame som skriver dritt om mødre, fordi du ikke har barn selv...eller bare er ond!!! en mann ville vel aldri skrive sånt dritt om kjæresten sin når de har fått ett barn! so!!!
Tristan Skrevet 9. juni 2005 #17 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har ikke merket noe særlig forskjell etter våre barn, men når sant skal sies så har jeg ikke tenkt over det heller. Det jeg merker er at sexlivet vårt bare blir bedre og bedre med årene. Det som gjør sexlivet vårt bedre og bedre har ihvertfall ikke noe å gjøre med vid eller ikke vid. Sex eller elskov er jo så mye mer enn det å ligge å pumpe på eller hva... Synes selv at det største kjønnsorganet ligger i hodet, og da mener jeg ikke penishodet. Det er jo her man virkelig kan få i gang følelser og kåtskap på ett høyt nivå. Bedre å bruke tiden på lek og forspill synes nå jeg. Tror også at de fleste jenter ikke er så veldig interesert i å ha en mann som ligger og jukker i timesvis på henne. Men jeg er jo bare en mann og det er ikke alltid like lett å forstå dere kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå