Sidsel Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hvis en fyr mailer seg selv bilder av ei sexy venninne som poserer i bikini, da er det vel for å runke til? Eller er det en sjanse for at han bare kikker på bildet og tenker for seg selv "for ei søt venninne jeg har!".
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hvis en fyr mailer seg selv bilder av ei sexy venninne som poserer i bikini, da er det vel for å runke til? Eller er det en sjanse for at han bare kikker på bildet og tenker for seg selv "for ei søt venninne jeg har!". Det er det lite sjanse for nei. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Hvis en fyr mailer seg selv bilder av ei sexy venninne som poserer i bikini, da er det vel for å runke til? Eller er det en sjanse for at han bare kikker på bildet og tenker for seg selv "for ei søt venninne jeg har!". Hvis han sender bildet til seg selv så har han jo "bruk" for bildet. Anonymous poster hash: 0362d...e91
Mike Waters Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Mailer seg selv? Endret 4. februar 2014 av Mike Waters
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Mailer seg selv? F.eks du låner venninnen sin pc, finner noen snacks bilder av henne og ikke har en minnebrikke med deg der og da. Hva gjør du? mail deg selv bildene :D Anonymous poster hash: 0362d...e91
Mike Waters Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 F.eks du låner venninnen sin pc, finner noen snacks bilder av henne og ikke har en minnebrikke med deg der og da. Hva gjør du? mail deg selv bildene :D Anonymous poster hash: 0362d...e91 Ville det ikke vært bedre å sjekke opp denne venninnen?
Sidsel Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2014 Ville det ikke vært bedre å sjekke opp denne venninnen? Ikke om han selv ikke er singel.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Nei, det kalles å være creepy. Å låne en annen pc og bare ta bildene der og sende til seg selv er bare tarvelig. Anonymous poster hash: 69831...4dd 4
Mike Waters Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Ikke om han selv ikke er singel. Joa, han er jo allerede knee-deep in denial så hvorfor ikke
Sidsel Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2014 Joa, han er jo allerede knee-deep in denial så hvorfor ikke Det kan vel hende han sjekket henne opp også, det vet i så fall ikke jeg noe om. Spørsmålet var egentlig hva en mann gjør med sånne sexy bikinibilder som han finner på venninnens pc og sender seg selv.
Mike Waters Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Spørsmålet var egentlig hva en mann gjør med sånne sexy bikinibilder som han finner på venninnens pc og sender seg selv. Mulig jeg er gammel, men for meg høres det litt tynt ut som onaneringsgrunnlag, men folk er forskjellige!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Det kan vel hende han sjekket henne opp også, det vet i så fall ikke jeg noe om. Spørsmålet var egentlig hva en mann gjør med sånne sexy bikinibilder som han finner på venninnens pc og sender seg selv. Det er et kryp som man ikke er tjent med å kjenne.
Tidus Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Det er creepy. Og ulovlig. Om han onanerer eller ikke, vet bare han.
Gjest Inferno Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Hvis en fyr mailer seg selv bilder av ei sexy venninne som poserer i bikini, da er det vel for å runke til? Eller er det en sjanse for at han bare kikker på bildet og tenker for seg selv "for ei søt venninne jeg har!". Han skal nok nappe løken, du. Endret 4. februar 2014 av Inferno 1
Sidsel Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Det er creepy. Og ulovlig. Om han onanerer eller ikke, vet bare han. Jeg vet jo ikke sikkert om han fikk lov til det av henne eller ikke, jeg så bare at han hadde mailet de til seg selv. Men om han faktisk fikk de av henne ville de vel antagelig vært mailet fra henne til ham. Må si jeg er litt fristet til å spørre henne om hun er klar over at han har de bildene... Endret 4. februar 2014 av Sidsel
Gjest Coolaid Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Ikke om han selv ikke er singel. Da burde han holde seg langt unna bildene. På lik linje som å holde seg langt unna damen. Og ja, det er vel kun for runking.
SardintrollReturns Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 Er nok runking som er formålet, ja.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 Er det kjæresten din som har gjort dette? For et ekkelt kryp.. Anonymous poster hash: e473b...991
Sidsel Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2014 Er det kjæresten din som har gjort dette? For et ekkelt kryp.. Anonymous poster hash: e473b...991 Jepp. Han er på vei ut, jeg må bare først finne meg et eget sted å bo... Lurer litt på om jeg bør si i fra til denne "venninna", er vel kanskje fint for henne og å vite hvor hun har denne typen. På den annen side er hun muligens med på det, de har en veldig flørtete tone de to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå