AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Ja, selvfølgelig sitter jeg og googler "Dangerous animals in..." på alle stedene jeg skal besøke i USA i sommer. Det kommer opp farlige slanger, edderkopper, biller og insekter. Så jeg spør: Er det farlig å reise til USA? Hilsen en som skal til Usa for første gang Anonymous poster hash: 14549...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Nei. Hvor skal du? Vært i USA 16 ganger. Aldri sett en slange eller noen farlig billeAnonymous poster hash: 21717...bff
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Aldri hatt noen problemer med det. det skumleste jeg opplevde var å bli ranet. Anonymous poster hash: 24c80...6b8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Ok, takk Typisk meg å sitte og google sånt. Skal til Kentucky, Tennessee, Alabama, Mississippi og Louisiana Anonymous poster hash: 14549...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg holdt på å dø i USA av et dyr, seriøst. Satt på do i Florida da en svær jævlig KAKERLAKK krøp innunder døra mi. HJERTESTANS! Og i California ble jeg ofte vekket av vaskebjørner som rotet i søppelkassene. Anonymous poster hash: 65adc...00a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Ikke noe særlig farligere enn en tur i skogen i Norge. Altså ikke i nærheten av så farlig at det er verdt å bekymre seg. Pr. i dag er det godt over 300 millioner som lever der, så de stryker ikke med alle som en. Kos deg i USA Anonymous poster hash: 77feb...9b8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Ikke noe særlig farligere enn en tur i skogen i Norge. Altså ikke i nærheten av så farlig at det er verdt å bekymre seg. Pr. i dag er det godt over 300 millioner som lever der, så de stryker ikke med alle som en. Kos deg i USA Anonymous poster hash: 77feb...9b8 Ok, takk for det :-) Anonymous poster hash: 14549...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå