Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Jeg lurer på hvordan kokain smaker. Altså ikke hvordan rusen er, men om en tar litt hvitt pulver på fingen for å sjekke at det ikke er melis eller noe annet...
Gjest Phair Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Kunstig, litt skarp smak er den eneste smaken jeg kommer på. Du kjenner at det ikke smaker "naturlig" hvis du skjønner?
la Flaca Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Som Patricia sier smaker det kunstig. Kan tenke meg at en del vaskemidler har samme type smak. Den enkleste måten å oppdage at det er kokain du har med å gjøre (og ikke foreks. amfetamin) er å ta litt på tungen, eller gni det på tannkjøttet. Det virker nemlig lokalbedøvende...
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Det smaker kjemikalier.. Litt som man kan tenke seg at vaskepulver smaker...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Hmmm....kan ikke si jeg liker det. Jeg fant det i min samboers bukse...Nei, jeg sjekket ikke om han hadde det. Ekkelt...Jeg har ingen peiling på om han har brukt det heller. Dvs, han var ute i går, og da tar jeg det som en "selfølge" at han drikker alkohol og ikke kokain. Og jeg har ingen forutsetninger om hva han kan ha tatt, om han kan ha tatt noe. Dvs, han var "vanlig alkohol brisen" når han kom hjem. Men hva vet jeg...Vel, det er forøvrig blåst bort.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Så kjipt da.. Alltid kjipt å finne ut sånnt selv og at han ikke har sagt noe.. Er du sikker på om det er kokain og ikke pepper? Prøvde du å stryke det på tannkjøttet?
Gjest Lady-M Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Spør han på en ordentlig måte, bedre enn å gå og lure på hva det kan være. Tina: Kanskje ikke alle som vet hva "pepper" er , i denne sammenheng regner jeg med du mener amfetamin.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 Spør han på en ordentlig måte, bedre enn å gå og lure på hva det kan være. Tina: Kanskje ikke alle som vet hva "pepper" er , i denne sammenheng regner jeg med du mener amfetamin. Gikk vel utifra at de fleste viste det ettersom det er det mest kjente kallenavnet på det.. Men det er ikke sikkert så mange vet det da :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #9 Skrevet 24. mai 2004 Nei, jeg visste ikke hva pepper var for noe, men nå vet jeg. Men sånn sett er det "likegyldig" hva slags narkotisk stoff det er. Jeg kommer til å ta det opp med han senere i dag. *Tina*, jeg prøvde ikke å stryke på tannkjøttet, smakte bare såvidt på det og det var en litt skarp smak på det.
Gjest Phair Skrevet 24. mai 2004 #10 Skrevet 24. mai 2004 Nei, jeg visste ikke hva pepper var for noe, men nå vet jeg. Men sånn sett er det "likegyldig" hva slags narkotisk stoff det er. Jeg kommer til å ta det opp med han senere i dag. *Tina*, jeg prøvde ikke å stryke på tannkjøttet, smakte bare såvidt på det og det var en litt skarp smak på det.[/quote Lykke til da, og fortell oss hvordan det gikk :trøste:
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #11 Skrevet 24. mai 2004 Grunnen til at jeg lurte var fordi om det var pepper så hadde jeg blitt mer bekymra.. Det er "fattigmansdop" og de som bare bruker av og til bruker da somregel kola i stedet io og med at peppern er mye mer heavig på psyken. Ofte mye større nedturer.
la Flaca Skrevet 24. mai 2004 #12 Skrevet 24. mai 2004 Så kjipt da.. Alltid kjipt å finne ut sånnt selv og at han ikke har sagt noe.. Er du sikker på om det er kokain og ikke pepper? Prøvde du å stryke det på tannkjøttet? Nå som vi vet bagrunnen for spørsmålet til trådstarter viser det seg vel å være revnende likegyldig hva det er for slags pulver hun fant i buksa hans. ...!?(man kan vel gå ut i fra at det ikke er melis eller bruspulver.) Jeg hadde ikke nølt med å konfrontere han med det - på en skikkelig måte, og bestemt meg på forhånd hvilket standpunkt jeg ville ta. Enten kan du godta at han bruker dop på fest (selv om det ikke er noe man går bak ryggen på kjæreste eller samboer med), eller du kan ytre at det er noe du ikke er villig til å leve med.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #13 Skrevet 24. mai 2004 Nå som vi vet bagrunnen for spørsmålet til trådstarter viser det seg vel å være revnende likegyldig hva det er for slags pulver hun fant i buksa hans. ...!?(man kan vel gå ut i fra at det ikke er melis eller bruspulver.) Jeg hadde ikke nølt med å konfrontere han med det - på en skikkelig måte, og bestemt meg på forhånd hvilket standpunkt jeg ville ta. Enten kan du godta at han bruker dop på fest (selv om det ikke er noe man går bak ryggen på kjæreste eller samboer med), eller du kan ytre at det er noe du ikke er villig til å leve med. Om du ser over så ser du grunnen til at jeg spurte hvilket stoff hun trodde det var...
Gjest Phair Skrevet 24. mai 2004 #14 Skrevet 24. mai 2004 Grunnen til at jeg lurte var fordi om det var pepper så hadde jeg blitt mer bekymra.. Det er "fattigmansdop" og de som bare bruker av og til bruker da somregel kola i stedet io og med at peppern er mye mer heavig på psyken. Ofte mye større nedturer. Det var det første jeg også tenkte på, men som Gjest gir inntrykk av blir spiller det ingen rolle. Og for de som ikke er kjent med det blir drugs, drugs okke som.
la Flaca Skrevet 24. mai 2004 #15 Skrevet 24. mai 2004 Det var det første jeg også tenkte på, men som Gjest gir inntrykk av blir spiller det ingen rolle. Og for de som ikke er kjent med det blir drugs, drugs okke som. Litt på sia: Man behøver ikke være ukjent med sentralstimulerende stoffer for å putte alle i en sekk, og si at alt til syvende og sist er like ille. Kokain oppleves som mer skånsomt dagen etter - i begynnelsen og med måtelig bruk - men skadevirkningene er akkurat like store!! Dessuten vil jeg ikke si at mentaliteten til en som bruker amfetamin er noe dårligere enn en som bruker kokain. Kunne ikke falle meg inn å sette noe skille mellom de to...
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mai 2004 #16 Skrevet 24. mai 2004 Litt på sia: Man behøver ikke være ukjent med sentralstimulerende stoffer for å putte alle i en sekk, og si at alt til syvende og sist er like ille. Kokain oppleves som mer skånsomt dagen etter - i begynnelsen og med måtelig bruk - men skadevirkningene er akkurat like store!! Dessuten vil jeg ikke si at mentaliteten til en som bruker amfetamin er noe dårligere enn en som bruker kokain. Kunne ikke falle meg inn å sette noe skille mellom de to... Jeg sa det fordi jeg selv er narkoman og i de miljøene jeg har vanket i, har det vært mest amf på de som drev mye og mange som brukte kola, gjorde det sjeldnere.. Kola koster også nesten det dobbelte av amf og de som bruker mye har som regel ikke råd til kola.. Om de ikke har utrolig god råd da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå