AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Dette handler ikke om og være avhengig av snus, røyk eller noe sånt, men rett å slett om å være avhengig av en gutt... Jeg vet ikke om jeg skal si at vi er sammen eller ekser.. Han er på å av.. Eller blir feil å si det også... Vi hadde vært sammen i et halvt år for en stund tilbake.. han flyttet en time unna meg... på den skolen han går på nå fikk han et ekstremt godt forhold til ei jente.. jeg å eksen min ble sammen etter at det var slutt, men da gikk han bak min rygg, tafset på puppene hennes og kysset henne uten og si noe til meg, det eneste han sa til meg var at han sovnet på sofaen... jeg "elsker han" eller er veldig avhengig av han. Men samtidig så vil jeg være kjæresten hans.. Han har kalt meg stygge ting og "mishandlet" meg.. Jeg vil se om jeg virkelig betyr noe for han ved å være kostbar, men jeg aner ikke, Hvordan kan jeg være kostbar ovenfor han og få vite at jeg betyr faktisk noe for han og at han ikke bare "utnytter/bruker" meg? - Tips? Hjelp... Anonymous poster hash: 4061b...898
heartache Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 jeg forstår hvordan du har det, jeg blir veldig fort avhengig av dem jeg er sammen med. det er ikke sunt.. når det gjelder det å skulle spille kostbar for å få han, så synes jeg heller du bare skal gå videre og finne en som vil ha deg, og BARE deg. det er ett ensomt og bortkastet liv å være med en som ikke vet hvem eller hva han vil ha. du fortjener noen som vil ha deg! så prøv å glem han, jeg vet det er vanskelig. det tok meg to år før jeg klarte å komme meg ut fra forholdet med eksen, og den dag i dag er jeg skjele lykkelig! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 jeg forstår hvordan du har det, jeg blir veldig fort avhengig av dem jeg er sammen med. det er ikke sunt.. når det gjelder det å skulle spille kostbar for å få han, så synes jeg heller du bare skal gå videre og finne en som vil ha deg, og BARE deg. det er ett ensomt og bortkastet liv å være med en som ikke vet hvem eller hva han vil ha. du fortjener noen som vil ha deg! så prøv å glem han, jeg vet det er vanskelig. det tok meg to år før jeg klarte å komme meg ut fra forholdet med eksen, og den dag i dag er jeg skjele lykkelig! Tusen takk for svar, har du noen tips til meg om hvordan jeg kan klare å glemme han? Anonymous poster hash: 4061b...898
heartache Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Tusen takk for svar, har du noen tips til meg om hvordan jeg kan klare å glemme han? Anonymous poster hash: 4061b...898 hmm. jeg og han bodde i hver vår by så det var lett for oss da. så jeg har egentlig ikke så mye tips! bare være med venner og finne på ting som ikke involverer han egentlig.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 hmm. jeg og han bodde i hver vår by så det var lett for oss da. så jeg har egentlig ikke så mye tips! bare være med venner og finne på ting som ikke involverer han egentlig. Ja , han bor jo enten en time unna meg eller så bor han en halvtime unna, så er jo "lett" å glemme han, men ja.. jeg knekker fort sammen av å tenke på ting å sånt, blir så sliten.. blææ . hehhe Anonymous poster hash: 4061b...898
Wiola Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Gjør ting som holder tankene borte fra ham. Møt nye gutter, vær sosial osv. Ikke la ham tro at han har deg rundt lillefingeren sin. Hvis han virkelig ville hatt deg hadde du ikke trengt å tenke på å spille kostbar for å få ham. It´s over, move on. 2
MariaHP Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Trening med venner er en god ting, eller så kan du trene alene med musikk i ørene. Det hjelper meg. Det å trene får heller fokus over på mestringsfølelse pluss at under trening så tenker man ikke på så mye annet enn selve treningen.. Hvis du ikke liker å trene så kan du jo finne på andre ting som får deg til å føle deg bra! Så lenge du føler deg bra å tenker godt om deg selv så er det lettere å gi slipp på han tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Anbefaler deg å lese boka: Hekta på et håp om kjærlighet. Det høres ikke ut som et sunt forhold, så du bør komme deg ut av det. http://hektablogg.blogspot.no/ Anonymous poster hash: 9ba13...6cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå