Gå til innhold

Hvordan er det å fly innenlands i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til USA i sommer hvor jeg skal til Florida først og fremst for å besøke en venninne. Vil også til New York og Tennessee.

Jeg håper noen her kan gi meg litt råd.

Jeg tenkte først at jeg måtte bestille:
Oslo-Florida
Florida-Tennessee
Tennessee-New York
New York-Oslo

Men kan det være en løsning å kun bestille:
Oslo-Florida
New York-Oslo

Og heller reise innenlands (at jeg bestiller flybilletter når jeg ER i Usa) fra Florida-Tennessee og Tennessee-New York?

Kan det bli billigere?
Men er det enkelt å bestille flybilletter innenlands i USA? Går det ofte fly, eller kan du risikere å stå der uten avganger?

Anonymous poster hash: a77d3...009
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært der, men jeg vet onkelen min plierer å bestille i flere omganger. Mne nå sist var det canada Airlines som var desidert billigst. Billigere å bestille rundttur arrangert av de en bare tur retur med sas.(med de samme flyene)

Anonymous poster hash: 5ad81...a43
Skrevet

Kan det bli billigere?

Men er det enkelt å bestille flybilletter innenlands i USA? Går det ofte fly, eller kan du risikere å stå der uten avganger?

Anonymous poster hash: a77d3...009

Ja, det går generelt mye fly innenriks i USA, avhenger selvsagt av hvor du reiser. Vær obs på forskjellen mellom "direct" og "non-stop" hvor direct gjerne medfører mellomlandinger og flybytte.

Anbefaler å bestille billett minst 14dager før avreise pga pris, går oftest opp innenfor 14dager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...