AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Skal til USA i sommer hvor jeg skal til Florida først og fremst for å besøke en venninne. Vil også til New York og Tennessee. Jeg håper noen her kan gi meg litt råd. Jeg tenkte først at jeg måtte bestille: Oslo-Florida Florida-Tennessee Tennessee-New York New York-Oslo Men kan det være en løsning å kun bestille: Oslo-Florida New York-Oslo Og heller reise innenlands (at jeg bestiller flybilletter når jeg ER i Usa) fra Florida-Tennessee og Tennessee-New York? Kan det bli billigere? Men er det enkelt å bestille flybilletter innenlands i USA? Går det ofte fly, eller kan du risikere å stå der uten avganger? Anonymous poster hash: a77d3...009 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Har aldri vært der, men jeg vet onkelen min plierer å bestille i flere omganger. Mne nå sist var det canada Airlines som var desidert billigst. Billigere å bestille rundttur arrangert av de en bare tur retur med sas.(med de samme flyene) Anonymous poster hash: 5ad81...a43
halo Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Kan det bli billigere? Men er det enkelt å bestille flybilletter innenlands i USA? Går det ofte fly, eller kan du risikere å stå der uten avganger?Anonymous poster hash: a77d3...009 Ja, det går generelt mye fly innenriks i USA, avhenger selvsagt av hvor du reiser. Vær obs på forskjellen mellom "direct" og "non-stop" hvor direct gjerne medfører mellomlandinger og flybytte. Anbefaler å bestille billett minst 14dager før avreise pga pris, går oftest opp innenfor 14dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå