mrrte Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Har hatt perioder som har gått veldig opp å ned med typen, noen perioder har det vært mye krangling å andre perioder har vi hatt det supert/normalt, you get my point. En venninne av meg som bor i Oslo sendte meg i dag en melding "Gjør du det ikke slutt med han typen din å flytter ut så er ikke jeg venninnen din lengre". Vi snakket sammen sist jeg å typen kranglet, men ærligtalt? Greit å syns at det jeg å typen kan krangle om blir "mye" men jeg har heler aldri følt at hun har ønsket at mitt forhold skal gå noe særlig bra heler. Vet ikke hva jeg skal svare henne, syns jo det er tullete. Og hun har ikke vært i et forhold selv, og da føler jeg hun ikke helt skjønner heler.. Hva svarer jeg henne på dette?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Kan være at hun mener du syter for mye om ham til henne, men det var veldig sært å skrive det der. Langt over grensen, faktisk. 6
mrrte Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2014 Kan være at hun mener du syter for mye om ham til henne, men det var veldig sært å skrive det der. Langt over grensen, faktisk. Dette er en venninne jeg egentlig aldri snakker med om noe personlig. Så sist jeg å typen kranglet for omtrent 2 uker siden snakket vi sammen om det, også sender hun meg en slik melding senere. Hadde forstått dette om hun hadde følt jeg hadde kommet å sytet om han til henne hele tiden.
Gjest blasé Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Nja, hadde ikke sagt akkurat det hun skrev. Om hun får høre alt for mye om disse kranglene, og jeg hadde vært henne, hadde jeg nok rådet deg til å gjøre det slutt selv. Hun er jo en person som står utenfor og ser ikke den gleden dere har sammen. Hun får jo bare vite om alle kranglene og da er det jo ikke rart at hun er dritt lei da, på dine vegne såklart og kanskje litt seg selv og .. Synes likevel det er rart at hun ikke ville være venninnen din pga det da
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Dette er en venninne jeg egentlig aldri snakker med om noe personlig. Så sist jeg å typen kranglet for omtrent 2 uker siden snakket vi sammen om det, også sender hun meg en slik melding senere. Hadde forstått dette om hun hadde følt jeg hadde kommet å sytet om han til henne hele tiden. Da lurer jeg på hva som foregikk opp i hodet hennes.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Enig i at det var langt over grensen av henne, ærlig talt hadde jeg svart at i det hun sendte den meldingen der så var vi ikke venninner lengre.. Men selvfølgelig er det mange faktorer. Blir paff jeg altså.. Hadde hvertfall ikke akseptert at min venninne hadde sagt noe slik til meg. Anonymous poster hash: 5fe45...e02
mrrte Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2014 Enig i at det var langt over grensen av henne, ærlig talt hadde jeg svart at i det hun sendte den meldingen der så var vi ikke venninner lengre.. Men selvfølgelig er det mange faktorer. Blir paff jeg altså.. Hadde hvertfall ikke akseptert at min venninne hadde sagt noe slik til meg. Anonymous poster hash: 5fe45...e02 Nei jeg blir jo litt satt ut. Hun er tross alt en jeg har kjent siden vi var barn.. Har alltid synes at hun tenker mye på seg selv og lite på andre, men det at hun er så klar for å bare avslutte hele vennskapet vårt fordi jeg ikke gjør det slutt med typen etter 1 krangel hun vet om så jøye meg.... Vet ikke engang om jeg skal gidde å svare på meldingen hennes.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Jeg blir litt usikker her. Jeg har hatt noen venninner opp igjennom som knapt har snakket om annet enn krangler med typen, og det er jo litt slitsomt. Det blir noe helt annet med et samlivsbrudd eller støtte enn en venninne som velger å fortsette et forhold som tydelig er dårlig for henne år etter år samtidig som hun forventer enorme mengde sympati. Er det faktisk tilfelle at du ikke maser om dette til henne, tor jeg hun rett og slett er litt sprø. Om det er noe i at du maser for mye, er hun uansett litt sprø, når jeg tenker meg om. Hun har ingen rett til å still deg denne type ultimatum, og jeg hadde aldri sendt en sånn melding, uansett hvor mye en venninne plagde meg. Jeg tror jeg hadde svart at hun ikke skulle tenke så mye på dette med at vi ikke skulle være venner lenger, i og med at vi ikke lenger var det på grunn av smsen. Anonymous poster hash: 4b6af...b1a 1
Marie90 Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Sosteren min opplevde det samme. Hun var i et forhold med en fyr som var elendig og de snakket om en annen venninne, ogsaa i et elendig forhold (dog min soster snakket stygt om dette forholdet og ikke sa det samme om sitt eget). Sosteren min kommenterte at hvis de giftet seg, ville hun ikke gaatt i bryllupet. Hennes venninne sa da at "nei, men det gjelder deg ogsaa, hvis du skulle gifte deg med kjaeresten din"). Sosteren min ga samme argumenter som deg - at hennes venninne ikke var i et forhold. Som singel lillesoster visste jeg at jeg ville faa samme stempelet, uansett hvor bedriten han var, forsto liksom ingen andre. Saa jeg holdt kjeft. Forholdet varte i fire miserable aar foer hun endelig slo opp, og hun naa er sint paa seg selv for aa ha kastet bort verdifulle tyveaar med en tufs. Jeg er enig i at det fremgaar bryskt, men noen er aerligere enn andre og godt er det. Om venninner er single eller ei, saa ser de fortsatt destruktive forhold noe utenfor, saa det at de ikke "vet hvordan det er" kan vaere en fordel. Noen ganger trenger man et objektivt syn, om enn noe saa basic som at folk kan se du ikke er lykkelig. 2
minister-mio Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Har han slått deg? I såfall kanskje jeg hadde sagt noe sånt. I et desperat forsøk fra å hjelpe deg bort fra misbruk
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Sist jeg var i ett destruktivt forhold skulle jeg ønske at jeg hadde hørt på frittalende venninner i stede for å blitt i forholdet. Venninner ser gjerne på destruktive forhold som nettopp det fordi de ikke er blindet av følelser som kjæresten til dette mennesket ofte er. Anonymous poster hash: b0558...1a9 1
KsChoice Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Det var en merkelig ting av venninnen din å si til deg. Jeg tror kanskje jeg ville ha spurt om hvorfor hun mente det beste var å flytte ut, å hvorfor det skulle gå ut over vennskapet deres vis du ikke gjor det. Bare for å få henne til å begrunne det, kanskje du skjønne litt mere da, men det er jo ikke sikkert at hun vil svare på det. Men det kan være en grunn til at venninnen din er singel, kan hende at hun blir skremt av forhold pga dårlige erfaringe og derfor ikke skjønner at noen holder ut når man krangler, å derfor vil at du skal gjøre det slutt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Aldri! Jeg får heldigvis syte så mye jeg vil til mine venninner og de til meg og. Vi kjenner hverandre ut og inn nettopp fordi vi er hverandres "klage-murer". Når en venninne av meg har vært i forhold som ikke er helt optimale så føler jeg at hun trenger meg mer enn når alt går på glatt is. Jeg har vært i ett forhold som var helt på trynet og jeg fikk syte og klage og når han gikk for langt plukket de meg opp og vekk. Noensinne miste en venninne på grunn av en mann eller konstellasjoner med en mann, aldri! Anonymous poster hash: fd10f...46d
heartache Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 hun virket litt usympatisk og uinteressert i mine øyne..
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Merkelig ting å skrive. I mange tilfeller kan det være nødvendig å si fra at en venninne bør revurdere forholdet, men hva i alle dager er vitsen med å true med å slutte å være venner? Anonymous poster hash: e7d8f...8ea
Gjest Whitestripes Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Det hadde jeg aldri sagt til verken gode venninner eller bekjente. Mine venninner har alltid kunnet komme til meg for å vrenge sjela si, uansett hva det gjelder. Kunne ikke falt meg inn å bruke det mot dem.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 Vet hun noe om han som ikke du vet? Spør om det! Ellers er den en vikrelig merkelig ting å si.. Jeg hadde ikke sagt dette til min veninne, nei. I all fall ikke uten en skikkelig god grunn! Anonymous poster hash: 41b40...410
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 Jeg kunne ha funnet på å sagt noe slik (inni meg) hvis et forhold er tydelig destruktivt for venninnen min. Jeg hadde ment noe godt ved det. Er i den situasjonen hvor jeg når som helst kan plumpe ut noe slikt, men da vet jeg at jeg driver henne dypere inn i armene hans. Så jeg lar være å involvere meg. Anonymous poster hash: 9b47d...5ce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #19 Skrevet 4. februar 2014 Bestevenninna mi kuttet meg ut fordi hun syns at hun fikk litt mange snapchat av meg med bilder av kjæresten (nyforelsket). Dette skjedde ca. For 1 mnd. siden.. Men jeg hadde en liten aning om at hun var sjalu fordi han er virkelig dn bra fyr. Han har også hus, bra jobb osv.. Hun skrev at jeg alltid fikk servert alt på sølvfat mens hun måtte slite seg gjennom alt. Faren hennes betaler leie i leiligheten hennes og gjør alt for hun.. Men hun har vært litt uheldig på gugtefronten.. Hun blokkerte både kjæresten min og meg på fb, instagram og snapchat. 2 uker etter fjernet hun blokkeringen og likte plutselig et bilde på instagram min bilde av kjæresten og hunden. Skjønner ingenting.. Men siden hun valgte å gjøre det på den måten har jeg heller ikke tatt noe kontakt siden hun ba meg om å ikke ta kontakt.. Blokkerte også tlfnunmmeret mitt.. Syns det er veeeeldig barnslig Anonymous poster hash: d3cfb...953
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #20 Skrevet 4. februar 2014 Bestevenninna mi kuttet meg ut fordi hun syns at hun fikk litt mange snapchat av meg med bilder av kjæresten (nyforelsket). Dette skjedde ca. For 1 mnd. siden.. Men jeg hadde en liten aning om at hun var sjalu fordi han er virkelig dn bra fyr. Han har også hus, bra jobb osv.. Hun skrev at jeg alltid fikk servert alt på sølvfat mens hun måtte slite seg gjennom alt. Faren hennes betaler leie i leiligheten hennes og gjør alt for hun.. Men hun har vært litt uheldig på gugtefronten.. Hun blokkerte både kjæresten min og meg på fb, instagram og snapchat. 2 uker etter fjernet hun blokkeringen og likte plutselig et bilde på instagram min bilde av kjæresten og hunden. Skjønner ingenting.. Men siden hun valgte å gjøre det på den måten har jeg heller ikke tatt noe kontakt siden hun ba meg om å ikke ta kontakt.. Blokkerte også tlfnunmmeret mitt.. Syns det er veeeeldig barnslig Anonymous poster hash: d3cfb...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå