AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Typen smålyver og har vært utro for 2 år siden. Når jeg nå blir sint mister jeg helt grepet. Sånn var jeg aldri mot min eks. Jeg kaller han det verst tenkelige. I går fikk han høre at han var en hore, en idiot, en løgner, en dårlig far, at jeg var flau over han osv. Det er skam. Jeg er flau over meg selv. Det bunner i at jeg ikke er trygg på han, stoler ikke på han og at vi ikke har respekt for hverandre. Noen som har vært i en sånn situasjon? Det eskalerer for hver gang. Ikke bra. Han kan sikkert melde meg for psykisk vold. Anonymous poster hash: b3db8...ac8
bebisss Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Det er ikke i nærheten av hvor sint jeg har vært. Min eks for flere år siden var en idiot og en løgner med null respekt for meg. Jeg ble så andrenalinsint på han at jeg kunne nesten løftet en bil og kastet den på han. Jeg gikk til fysisk angrep omtrent og han gjor det samme. Kastet ting på hverandre og klikka helt. Han løp etter meg med kniv og knyttnever mens jeg sparka og slo og klikka. Han fikk frem et sinne i meg som jeg ikke trodde jeg hadde, jeg har aldri oppført meg slik før og heller aldri oppført meg slik siden.. 3
Gjest TheRighteous Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Det er ikke i nærheten av hvor sint jeg har vært. Min eks for flere år siden var en idiot og en løgner med null respekt for meg. Jeg ble så andrenalinsint på han at jeg kunne nesten løftet en bil og kastet den på han. Jeg gikk til fysisk angrep omtrent og han gjor det samme. Kastet ting på hverandre og klikka helt. Han løp etter meg med kniv og knyttnever mens jeg sparka og slo og klikka. Han fikk frem et sinne i meg som jeg ikke trodde jeg hadde, jeg har aldri oppført meg slik før og heller aldri oppført meg slik siden.. Samme her, har også blitt veldig fysisk i krangel, og han også. Fikk virkelig frem det aller verste i meg og! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Er vel mer passiv aggressiv enn å kjefte og snakke stygt til han, samme er han, eller så har han bare ekstremt god tålmodighet Anonymous poster hash: fad91...159
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Typen smålyver og har vært utro for 2 år siden. Når jeg nå blir sint mister jeg helt grepet. Sånn var jeg aldri mot min eks. Jeg kaller han det verst tenkelige. I går fikk han høre at han var en hore, en idiot, en løgner, en dårlig far, at jeg var flau over han osv. Det er skam. Jeg er flau over meg selv. Det bunner i at jeg ikke er trygg på han, stoler ikke på han og at vi ikke har respekt for hverandre. Noen som har vært i en sånn situasjon? Det eskalerer for hver gang. Ikke bra. Han kan sikkert melde meg for psykisk vold. Anonymous poster hash: b3db8...ac8 Kanskje best at dere går fra hverandre da? 1
Libertas Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Er glad mine "krangler" med kjæresten er en saklig diskusjon, dersom noen av oss blir sinte så trekker vi oss unna til vi har roet oss ned.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Er glad mine "krangler" med kjæresten er en saklig diskusjon, dersom noen av oss blir sinte så trekker vi oss unna til vi har roet oss ned. Det er gjerne slik voksne forhold er. Sånn har vi det å Anonymous poster hash: 2ea2d...5a5 1
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Jeg kranglet en gang med dansken jeg var ilag med og sa "jeg brekker meg ud over dig", og så spau jeg på ham.
heartache Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 jeg kan desverre være en skikkelig voldelig person og si mye stygt, speiselt når jeg er full. men jeg var voldelig med eksen min, men han var voldelig mot meg også så jeg tok mye igjen. så det var mye hysterisk krangel mellom oss. ikke sundt. vi brakte opp det verste i hverandre.. er 2 år siden vi gjorde det slutt og det er jeg lykkelig for den dag i dag. vi har det mye bedre uten hverandre.
Gjest Soley Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Det er ikke i nærheten av hvor sint jeg har vært. Min eks for flere år siden var en idiot og en løgner med null respekt for meg. Jeg ble så andrenalinsint på han at jeg kunne nesten løftet en bil og kastet den på han. Jeg gikk til fysisk angrep omtrent og han gjor det samme. Kastet ting på hverandre og klikka helt. Han løp etter meg med kniv og knyttnever mens jeg sparka og slo og klikka. Han fikk frem et sinne i meg som jeg ikke trodde jeg hadde, jeg har aldri oppført meg slik før og heller aldri oppført meg slik siden.. Herregud jeg ble redd nå haha
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Trenger ikke være så ung for å få til sånne krangler asså. Jeg var sammen med en mann som var 17 år eldre enn meg, det vil si han var nærmere 50. Og han var en stor dritt for å si det sånn. Kunne bli borte over helga uten å gi lyd, fikk høre fra andre at han var sett med andre damer osv. Jeg var dum som et brød og holdt ut med han i 7 år. Og INGEN har noen gang fått meg så forbanna og grisesint som den mannen. Det var rett og slett ikke mulig å diskutere saklig med han. For da bare gikk han. Og det finnes ikke noe mer provoserende enn det... Helt tydelig at han ikke respekterte meg, og jeg hadde bare lyst til å skade han skikkelig til slutt. Det siste året rakna det helt for meg. Og det ble mer og mer fysisk. Til slutt skaffet jeg meg leilighet og flyttet, omtrent på dagen. Og jeg har ikke snudd meg en eneste gang hans retning. Jeg holder meg for god til å være bitter på å ha kastet bort så mange år på han. For det var min egen skyld. Men fy faen! Jeg skulle ønske jeg visste bedre. Jeg lærte masse. Spesielt hvordan jeg IKKE vil ha det i et forhold. Og tro det eller ei. Jeg er i et forhold på 4'de året, vi kan diskutere, men vi krangler aldri. Og det er helt magisk. Så, jeg fikk ikke varige mèn av det. Anonymous poster hash: b52bc...c57
Gamerfrue Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Sist vi ble alvorlig sinte på hverandre og ikke klarte å løse det ved å prate så endte vi opp med å vaske hele leiligheten sammen i raseri...!! Haha, så var det liksom greit igjen etterpå! Akkurat da var det i grunn mer synd på gulvet enn på oss! 9
Miss Independent Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Sist vi ble alvorlig sinte på hverandre og ikke klarte å løse det ved å prate så endte vi opp med å vaske hele leiligheten sammen i raseri...!! Haha, så var det liksom greit igjen etterpå! Akkurat da var det i grunn mer synd på gulvet enn på oss! Hahaha :D 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Sist vi ble alvorlig sinte på hverandre og ikke klarte å løse det ved å prate så endte vi opp med å vaske hele leiligheten sammen i raseri...!! Haha, så var det liksom greit igjen etterpå! Akkurat da var det i grunn mer synd på gulvet enn på oss! haha, DET var søren ikke dumt! Her har det tidligere gått over alle støvleskaft og vi har begge vært fysiske mot hverandre, det bare eskalerrte og eskalerte i hver krangel. Endte med at han gikk langt over grensen både fysisk og psykisk(jeg var hore, bitch,fitte, satan, og ALT var min skyld. Min skyld at han mistet sin forrige jobb, min skyld at han var tynn, min skyld at han forsover seg osv!) Han gikk løs på meg i sofaen mens jeg lå nede, han slo og slo. Først med en pute på hodet mitt så slo han med armene. Jeg krøllet meg sammen til en ball med hendene foran hodet for å beskytte meg. Så løp jeg inn på soverommet for å pakke kofferten, da kom han etter og heiv meg ned på sengen, tok tak i skuldrene mine og ristet meg hardt ned i madrassen, jeg gjorde fortsatt ingen motstand. Så tok han kvelertak på meg, men etter noen sekunder tok han seg i det, jeg spytta han i ansiktet og han gikk ut av rommet. Jeg har slått og klikka på han før så jeg kan liksom ikke si noe. Men etter dette har vi virkelig prøvd å skjerpe oss begge to. Jeg flytta forresten ut en uke etter denne episoden, tror det hjalp oss begge å innse at vi ikke kunne holde på sånn lenger. Håper aldri det skjer igjen.Anonymous poster hash: 01f35...b9b
xXAmorXx Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 For å være ærlig.. Aldri blitt sint. Irritert, ja, men aldri så sint at jeg har følt det på kroppen. Kjenner jeg at irritasjonen utvikler seg unnviker jeg situasjonen og går. Høres teit ut, men sånn er det jeg takler "sinne".
Gjest Riskjeks Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Tror det har mye med personligheter og ikke minst personlighets-match'er å gjøre! Jeg er i utgangspunktet ingen kranglete person, men jeg og min eksmann kranglet mye. Jeg følte at jeg bare prøvde å snakke med ham, men han tok alt som kritikk, han forstod ikke meg, jeg forstod ikke ha osv. Jeg og min nåværende kjæreste har egentlig aldri kranglet. Vi har vært uenige, men aldri hevet stemmen til hverandre eller kalt hverandre noe stygt. Han er veldig rolig og vi er mer samme typene og forstår hverandre bedre.
Monstrum Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 Jeg og eksen ble aldri voldelige mot hverandre, men vi var eksperter å gi hverandre dårlig samvittighet, ta til tårer, og bryte hverandre ned..
Gjest Riskjeks Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 Typen smålyver og har vært utro for 2 år siden. Når jeg nå blir sint mister jeg helt grepet. Sånn var jeg aldri mot min eks. Jeg kaller han det verst tenkelige. I går fikk han høre at han var en hore, en idiot, en løgner, en dårlig far, at jeg var flau over han osv. Det er skam. Jeg er flau over meg selv. Det bunner i at jeg ikke er trygg på han, stoler ikke på han og at vi ikke har respekt for hverandre. Noen som har vært i en sånn situasjon? Det eskalerer for hver gang. Ikke bra. Han kan sikkert melde meg for psykisk vold. Anonymous poster hash: b3db8...ac8 Høres ut som om dere begge har en del å jobbe med... Eller kanskje innse at det er bedre å gå hvert til sitt?
Bernardette Skrevet 4. februar 2014 #19 Skrevet 4. februar 2014 En ting er at dere er voldelige og dermed i beste fall har jævelig dårlig impulskontroll. Noe annet er å sette seg ned og skrive om det også. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #20 Skrevet 4. februar 2014 En ting er at dere er voldelige og dermed i beste fall har jævelig dårlig impulskontroll. Noe annet er å sette seg ned og skrive om det også. Man innrømmer sine feil, lærer og går videre heter det. Ingen her som er stolt av det. Anonymous poster hash: 01f35...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå