Sophie-Ann Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg sliter virkelig med å få dette til, spesielt bak. Jeg har halvlangt hår og har prøvd å finne en video på YouTube som viser hvordan man gjør det på håret bak, men finner ikke noe. Får de fine krøllene foran, men bak blir håret helt rett.... *sukk* noen gode tips??
Gjest Kv84 Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Denne kanskje: http://m.youtube.com/watch?v=bNRO3L3-B88&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DbNRO3L3-B88
kills Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg får det heller ikke til, har prøvd i noen år. Frisøren min får det til men de faller faktisk ut ganske fort. Bruker krølltang fra Gorgeous i stedet, den er ganske billig og jeg får fine krøller. Har tenkt å kjøpe en krølltang fra Mast også.
Sophie-Ann Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2014 Så videoen nå, de får det til å se så jævla enkelt ut! Men det er jo ikke det . Sukk, tror jeg bare må leve med at jeg ikke er egnet for dette....men takk for link!!
taliee Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Prøvd uttalige ganger jeg også, og fått guiding av frisøren, som gjør det lekende lett... har gidd opp selv, og kjøpt gorgeous-staven jeg også Kanskje det er bedre om man øver med ghd-tangen på noen andre først? Jeg ga iallefall opp
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Huff, det kan være skikkelig vrient å få til krøllene ordentlig bak ja! Mitt beste råd er å øve, øve og øve. Man blir flinkere hver gang man prøver, og til slutt får man det til ganske greit. Selve teknikken er som i YouTube-klippet som Kv84 postet. Sånn personlig liker jeg helst å gjøre klar krøllene kvelden i forveien, spesielt når jeg skal på skole eller tidlig opp neste morgen, så slipper jeg å stresse med det så tidlig. Det er faktisk ganske enkelt, og man trenger bare å sette vått hår i dotter om kvelden, så er krøllene mer eller mindre klare neste morgen. Fremgangsmåte er slik: Anonymous poster hash: 3b18e...d94 Anonymous poster hash: 3b18e...d94
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 se fra 7.25. Kort oppsummert: Du må bare øve øve øve Anonymous poster hash: 556cb...276
Vulpes Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Jeg måtte prøve og feile et par ganger før jeg fikk dreisen på det. Nå går det lett, første gangen så jeg derimot så jævlig ut at jeg aldri i livet hadde turt å gå ut døra, haha. Det varierer fremdeles hvor godt hold jeg får i krøllene da, men har funnet noen teknikker som alltid fungerer tålelig greit. Det som hjalp for meg var å se diverse tutorial-videoer på YouTube, for så å teste ut de forskjellige teknikkene.
Yzma Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Har du prøvd dagen etter, eller to dager etter at du har dusjet? Krøllene mine ble MYE bedre da. De holdt seg også HELT til jeg dusjet de bort. Jeg bruker krølltang fra clas ohlson's eget merke. Billig, men veldig god!
Gjest Kv84 Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Jeg sliter virkelig med å få dette til, spesielt bak. Jeg har halvlangt hår og har prøvd å finne en video på YouTube som viser hvordan man gjør det på håret bak, men finner ikke noe. Får de fine krøllene foran, men bak blir håret helt rett.... *sukk* noen gode tips?? Har du fått det til nå i sommer?
Sophie-Ann Skrevet 8. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2014 Har knekt koden nå, ved å se på videoene til Ghd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå