Gå til innhold

Hjelp til å lage treningsprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få hjelp av de som arbeider på treningssenter til å lage et program for meg, eller må jeg da kjøpe pt-time av dem?

Anonymous poster hash: f350b...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer sikkert litt an på hvilket treningssenter du er meldt inn på.

Hvor trener du, eller tenker du å trene?

Skrevet

Man må ofte ta en veiledningstime eller pt time på treningssenteret hvis de skal legge opp et treningsprogram til deg

Anonymous poster hash: 2dfff...d0e
Skrevet

Trener på fresh, eller har nettopp meldt meg inn der.

Før var jeg på ELIXIA, og der fikk man to timer med pt gratis, tror ikke fresh har noe slikt :/

Skrevet

Er ikke så mye du trenger.

Benk, bøy, press, mark. Kjør tungt! Spis godt, sov nok. Repeat!

;)

Alt etter målsetting da.

Der jeg har trent har dem satt opp programmer uten at dem tok noe for det. Nå leser jeg meg opp selv og lager eget og skifter ut ting ettersom kroppen reagerer. Lærer mens man holder på.

Skrevet

Er ikke så mye du trenger.

Benk, bøy, press, mark. Kjør tungt! Spis godt, sov nok. Repeat!

;)

Alt etter målsetting da.

Der jeg har trent har dem satt opp programmer uten at dem tok noe for det. Nå leser jeg meg opp selv og lager eget og skifter ut ting ettersom kroppen reagerer. Lærer mens man holder på.

Ok takk!

Har vært mye på gruppetime så jeg kan en del øvelser, tenker jeg kan bruke noen av de ihvertfall :)

Skrevet

Hvis man er under 16år på fresh må man ha veiledningstime med PT, da får man treningsoplegg.

Om du betaler for veiledningstime får du et standardprogram for hele kroppen på apparatene. Helt enkel trening for hele kroppen, ikke noe hokus pokus.

Vil du ha et mer effektivt program bør du betale for PT.

http://freshfitness.no/Trening/Personlig-Trening2/

Ellers har jeg erfaring med at de bak disken ofte er hjelpsomme om man lurer på ting eller trenger tips, men de lager ikke program. Fordi det ofte bare er "servicearbeidere" bak skranken, ikke folk som har nok erfaring med trening til å legge opp ordentlige program.

Skrevet

Mange treningssentre har treningsveileder, som setter opp et program. Mye billigere enn PT. Eller du kan finne et enkelt og bra program på nettet. RYP programmet fra TN.no er enkelt og greit, har hatt mye framgang med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...