Gå til innhold

Juicekartonger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En uåpnet juicekartong ( av denne typen: http://irritasjoner.blogg.no/images/475637-2-1250165434276-n400.jpg ) virker til å være vakumpakket i den forstand at kartongen ofte svinger innover. Når man rister på den hører eller kjenner jeg ikke noe bevegelse inne i kartongen (husk, kun når den er uåpnet).

Når den åpnes dermot er det akkurat som juicen "detter litt ned" inne i kartongen og den går fra å svinge innover til litt utover i sidene, som en melkekartong. Brukflasker også blir mykere og "tyngre" når de åpnes.

Det jeg lurer på er om enkelte typer juicer vakumpakkes på en eller annen måte, og om vesken inne i disse uåpnede pakkene beveger på seg eller ei når man rister på dem?

Anonymous poster hash: ef102...723
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En uåpnet juicekartong ( av denne typen: http://irritasjoner.blogg.no/images/475637-2-1250165434276-n400.jpg ) virker til å være vakumpakket i den forstand at kartongen ofte svinger innover. Når man rister på den hører eller kjenner jeg ikke noe bevegelse inne i kartongen (husk, kun når den er uåpnet).

Når den åpnes dermot er det akkurat som juicen "detter litt ned" inne i kartongen og den går fra å svinge innover til litt utover i sidene, som en melkekartong. Brukflasker også blir mykere og "tyngre" når de åpnes.

Det jeg lurer på er om enkelte typer juicer vakumpakkes på en eller annen måte, og om vesken inne i disse uåpnede pakkene beveger på seg eller ei når man rister på dem?

Anonymous poster hash: ef102...723

Ja, noen vakumpakkes, og ja, væsken beveger på seg selv. Ta 2 juicer med fruktkjøtt, snu en på hodet og la den andre stå rett vei. Hell så opp et glass av her etter 30 sekunder. Den som sto på hodet vil ha mye mer fruktkjøtt i seg fordi væsken(og kjøttet) har flyttet seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...