Gå til innhold

Hvite eller lysegrå stuevegger?

17 stemmer

1. 1. Hvilken farge på stueveggene?

• Hvite
      3
    • Lys farge
      14
    • Knalfarge
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Hva foretrekker dere? Om der skulle pusse opp, ville dere malt stueveggene hvit eller i noen farge? Hvilken farge i så fall? Fondvegg eller alle vegger?

Del gjerne inspirasjonsbilder du liker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok foretrukket en dus farge, beige eller grå. Jeg synes selv det gir et mye lunere inntrykk en helt hvitt, selv om det passer godt til det meste. Evt. Tre hvite vegger og en kontrastvegg

Skrevet

Vi har Kalk fra Jotun. Fin gråbeige farge :)

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

ei venninne malte soverommet i en farge som heter "ørken". den er suuuperfin å jeg vurderer å bruke den selv når jeg skal male. ikke skarp og heller ikke mørk og trist :)

Gjest Badabing
Skrevet

Vi har temmelig hvite vegger i stua nå, og jeg er skikkelig lei det. Har malt gangen i Hvit Lin, og har lyst til å male stua i samme farge. :) Er litt lei fondvegg også, så det kommer vi nok til å droppe da.

Skrevet

Jeg har klassisk hvit i stua. Kommer aldri til å velge grå eller beige i stua. Der vil jeg stå helt fritt til å velge farger på gardiner og duker uten å tenke på veggene.

Anonymous poster hash: adfe0...36c

Skrevet

Jeg har Kalk som grunnfarge i hele huset. Og det er jeg veldig fornøyd med.

Den er så enkel å kombinere med andre farger, både varme og kalde.

Og den brekker fint av mot hvite lister og tak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer til å male hele huset mitt hvitt. Det gjør det mye mer enklere å forandre interiør og stemning når jeg vil det. Dessuten er ikke hvitt bare hvitt, hvitt er i mange nyanser fra krem til litt grålig.

Anonymous poster hash: 14e48...dce
Skrevet

Liker beige veldig godt :lillesky:

Skrevet

Siden alle mine vegger ER hvite (unntatt soverommet) så måtte jeg nesten svare "hvite". Har møbler som er ganske fargesterke så jeg må ha en nøytral bakgrunn, og som mangeårig leieboer så var jeg dritt lei av rare veggfarger da jeg omsider kjøpte egen leilighet.

Har nå bodd her i 10 år og er ikke gått lei enda.... ;)

Skrevet

Svarte lys farge.

Vi har hvit stue, og det er forsåvidt greit nok. Men nå er jeg lei av alt det hvite, og har lyst til å male. Det enkleste vil jo være å male bare en vegg, vi får se.

Har Hvit lin/Refleksjon i gangen, synes det er fint, men det blir kjedelig å ta det samme i stua.

Om man maler i grått, beige, greige blir man sikkert lei av det etterhvert også.

Anonymous poster hash: 7936e...426
Skrevet (endret)

Jeg har cafe latte, eller "bare" latte malt på de fleste veggene i huset. Har bodd her i seks år, og aldri tenkt på å male igjen

Endret av Millimani

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...