AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei! Jeg søker råd fra andre som har opplevd utroskap i forholdet. Hvordan takler dere sjalusi i ettertid av det som skjedde? Jeg har i utgangspunktet alltid vært litt sjalu av meg, men det er ingenting i forhold til nå. Blir fysisk kvalm av ulike situasjoner og det gjør meg veldig usikker på om jeg faktisk klarer å fortsette og være i et forhold med han. Det gjør bare så forferdelig vondt og det føles som en stor byrde på skuldrene å ha noe å bekymre seg for hele tiden. Vet at om man ønsker å holde sammen med en person etter slike ting skjer, så må man gi slipp på ting, men aner ikke hvordan og om jeg i det hele tatt klarer det. Vil legge til at det ikke er så alt for lenge siden jeg fikk vite om det som skjedde. Jenta han var "involvert" med er en person som er veldig god venn med noen i familien hans, så hun er stadig vekk på besøk der han bor selv om han tar avstand fra henne. Allikevel gjør dette den nåværende situasjonen enda vanskeligere for meg. Han hadde ikke samleie med denne jenta, men gjorde andre seksuelle ting med henne som er langt utenfor min grense for hva som er greit. Allikevel er det alle løgnene jeg fikk servert i ettertid som nesten er vanskeligst å komme seg over. Takker på forhånd til dere som tar dere tid til å svare. Setter veldig pris på råd og tips Anonymous poster hash: a3b43...bde
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Det er nesten umulig. Sliter med det samme selv jeg. Har nettopp skjellt ut typen etter noter. Beskylder han for ting han sier han ikke har gjort. Kaller han horebukk, billig, gris, taper. Jeg har blitt et grusomt menneske etter utroskapet. Klarer ikke tilgi også ser jeg at han er en sånn type mannn som rett og slett er glad i damer, og jeg hater det. Best å komme seg videre. Du vet snart om du klarer å legge det bak deg eller ikke. Gjør han ikke sitt for å bygge tillitt så er Mitt råd til deg og gjøre det slutt. Jeg forsøker selv, men er ikke lett. Anonymous poster hash: 12ac3...1e6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde ikke klart å være sammen med en som var utro mot meg! Hadde blitt så full av hat, hadde alltid gått rundt å vært bitter på han, sikkert kalt han stygge ting og fått anfall av og til. Syns du høres flink ut, og forstår at du er utrolig sjalu. Syns kanskje du burde slå opp, han løy og var utro.. Fortjener han deg? Anonymous poster hash: 9529f...91c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Dessverre er det veldig vanskelig å tilgi slike hendelser.Selv om det å slå opp kanskje blir det endelige løsningen, ønsker jeg og hvert fall forsøke å få det til å fungere. Tusen takk for svar, setter pris på det! -TS Anonymous poster hash: a3b43...bde
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 En tilleggsopplysning: Han reiser snart inn i militæret i førstegangstjeneste noe som ikke akkurat gjør det bedre -TS Anonymous poster hash: a3b43...bde
Britt Banditt Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Han reiser inn i militæret snart, dvs. han er rundt 18-19 år. Du rundt det samme. Jeg hadde gjort det slutt. Det er ikke verdt det. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Hadde mannen min vært utro mot meg hadde jeg først og fremst gått i meg selv å tenkt på hvordan forholdet var før utroskapen. Hadde vi levd som venner med pliktsex en gang i måneden, så hadde jeg faktisk skjønt det. Eller om mannen på andre måter hadde uttrykt misnøye i forholdet uten at jeg hadde brydd meg om det. Utroskap skjer ikke av seg selv som regel. Man er to i et forhold.Anonymous poster hash: a6678...19a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Hvis dere er så unge, ikke kast bort tida på noe sånt! Det finnes mange millioner deilige menn i verden. Seriøst. En god del av dem er både trofaste og snille, også. Skal du gå rundt og lide mens han er i militæret pga han har oppført seg som en idiot? Anonymous poster hash: 1f70a...cf1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Hadde mannen min vært utro mot meg hadde jeg først og fremst gått i meg selv å tenkt på hvordan forholdet var før utroskapen. Hadde vi levd som venner med pliktsex en gang i måneden, så hadde jeg faktisk skjønt det. Eller om mannen på andre måter hadde uttrykt misnøye i forholdet uten at jeg hadde brydd meg om det. Utroskap skjer ikke av seg selv som regel. Man er to i et forhold.Anonymous poster hash: a6678...19a Herregud. Utroskap "skjer ikke av seg selv", nei, det er en av partene i forholdet som velger å gjøre noe som er forbeholdt forholdet med en utenforstående part. Pliktsex en gang i mnd, da avslutter man forholdet om det er et problem. Og TS er 17 (?) år. Ikke en gift eldre dame som har vært sammen med mannen sin i tjuefem år. Anonymous poster hash: 1f70a...cf1 2
heartache Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 huff.. jeg sliter voldsomt med sjalusi selv! så jeg vet hvordan du har det. jeg har i hodet at typen min gjør alt mulig med jenter hele tiden selv, men nå har jeg kommet til et punkt hvor det ikke "plager" meg lenger. fordi jeg vet det er meg det ligger på. det er en sinnsyk og ekkel følelse å tro ting hele tiden og å fortelle det til typen hele tiden og tro ting gjør bare ting verre mellom oss. om man vil overgå sjalusien må man nesten bare gå i terapi tror jeg eller være så sterk at man kan klare å jobbe med det selv!
Steinar40 Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Det sunneste er å aldri ha kontakt igjen med noen som har vært utro mot deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå