AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei! Jeg er ei 17 år gammel jente som rager 181 cm over bakken. Personlig liker jeg det ikke, men det er ikke egentlig relevant i forhold til dette innlegget. Om ikke så lenge skal jeg feire bursdagen min, og jeg er på en desperat jakt etter en ny kjole. Jeg liker ikke at ting er alt for korte, og med min høyde kan dette bli et problem... Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne fine, ikke for korte, (men heller ikke maxi) kjoler? Enten på nettet eller vanlige klesbutikker! Takk på forhånd Anonymous poster hash: fe974...311
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hei! Jeg er ei 17 år gammel jente som rager 181 cm over bakken. Personlig liker jeg det ikke, men det er ikke egentlig relevant i forhold til dette innlegget. Om ikke så lenge skal jeg feire bursdagen min, og jeg er på en desperat jakt etter en ny kjole. Jeg liker ikke at ting er alt for korte, og med min høyde kan dette bli et problem... Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne fine, ikke for korte, (men heller ikke maxi) kjoler? Enten på nettet eller vanlige klesbutikker! Takk på forhånd Anonymous poster hash: fe974...311 Her da?
Gjest Yellowrose Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 På Floyd og Lace pleier det å være et stort utvalg av lange selskaps kjoler. Synes også du skal være stolt av høyden din, det er pent å ha lange ben!
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 På Floyd og Lace pleier det å være et stort utvalg av lange selskaps kjoler. Synes også du skal være stolt av høyden din, det er pent å ha lange ben! Enig.
Gjest Lille-pus Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Sender deg dit en venninne av meg handler: Long Tall Sally Lange ben er supernydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå