Gå til innhold

Har fått noen merkelige nupper i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

På haken og på høyre side over overleppen, mest på haken. Det er ikke kviser(tror jeg), og ligner mest på utslett. Aldri hatt lignende, og det har vært der i over to uker. Klarer ikke finne noe bilde på internett som ligner på det jeg har, men det er hudfarget, ikke over et stort område. Ser nesten ut som om det er noe jeg reagerer på, men jeg bruker veldig lite sminke/andre produkter i ansiktet, og har ikke endret noe på merker. Hva kan det være? Jeg er nesten helt sikker på at det ikke er kviser.

Anonymous poster hash: 74b33...93d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mye.. hudreaksjoner kan komme fra noen matvarer du reagerer på eller kanskje har spist for mye av. Det kan være noe med kremene eller makeup du bruker. Eller medisiner man går på. Jeg fikk veldig mye nupper i ansiktet en periode, så fant jeg ut at det var det at jeg ikke hadde vært flink å vaske sminkekostene mine... Etter at jeg renset de fikk jeg den rene huden min tilbake.

Det kan også være hormonelt.. p-pille bruk eller det at du er inne i en fase der hormonene herjer litt ekstra i kroppen. hvordan føler du deg ellers da?

Skrevet

Det kan være mye.. hudreaksjoner kan komme fra noen matvarer du reagerer på eller kanskje har spist for mye av. Det kan være noe med kremene eller makeup du bruker. Eller medisiner man går på. Jeg fikk veldig mye nupper i ansiktet en periode, så fant jeg ut at det var det at jeg ikke hadde vært flink å vaske sminkekostene mine... Etter at jeg renset de fikk jeg den rene huden min tilbake.

Det kan også være hormonelt.. p-pille bruk eller det at du er inne i en fase der hormonene herjer litt ekstra i kroppen. hvordan føler du deg ellers da?

Frustrerende! :( Får prøve å vaske sminkekostene mine. Går på p-ring, har gjort det i tre år og det har aldri gitt meg noe kviseproblem. Føler meg ellers veldig bra. Kjedelig hvis det skal være årsaken, men noe er det definitivt hvert fall.

Kan forresten klemme på dem, kommer kun ut helt blank væske. -TS

Skrevet

Frustrerende! :( Får prøve å vaske sminkekostene mine. Går på p-ring, har gjort det i tre år og det har aldri gitt meg noe kviseproblem. Føler meg ellers veldig bra. Kjedelig hvis det skal være årsaken, men noe er det definitivt hvert fall.

Kan forresten klemme på dem, kommer kun ut helt blank væske. -TS

Ja, gjør det. hadde vært så enkelt og greit om det bare var litt vasking som måtte til.

Men da er det sikkert ikke noe med p-ringen å gjøre, vet om det går an å plutselig få bivirkninger av det etter tre år? .. Du får holde meg oppdatert. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...