Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke brukt noen hudpleieprodukter i det siste, og mistenker at huden min føles stiv(og klør etter dusj) fordi den er fuktfattig(ikke tørr). Jeg får ganske blank hud om dagen, og de fleste fuktighetskremer for ansikt jeg har prøvd har vært for "fete" og har ikke trukket inn. Jeg pleide å bruke Decleor sin aroma purete fluid(et eller annet), som jeg likte veldig godt, men mange sier at Decleor har endret på ingrediensene og at det har blitt et dårlig merke, og derfor lurer jeg på hva jeg skal velge. :( For fuktfattig, kombinert hud som kan bli uren hvis jeg bruker feil produkter.

På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 09746...1e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har skjønt så er dte kun hydra floral-serien til decleor som er endret., , Selv sverger jeg til Harmonie-serien deres, og den har hvert fall samme kvalitet.

Var jeg deg ville jeg lest meg litt opp på ulike blogger (jeg anbefaler hildechristina.com, hun er kanskje ikke helt i vater med spydigheter, men hun er flink til å teste nye produkter og skriver gode omtaler-hun kan fager sitt!), og deretter vurdetr å investert i emerginC sin scientific organics. Et alternativ er også Matis sin purete. Hvordan er elelrs rutinen din? Rens, serum? Hva bruker du av sminke?

Anonymous poster hash: 258e7...25e
Skrevet (endret)

Da har du lik hud som min. Fuktfattig og tørr er ikke det samme.

Jeg har per dags dato aldri funnet kun en krem som klarer å hamle opp med min kresne hud. Kremer for fuktfattig hud blir bare ikke ''fet'' nok (i mangel på et bedre ord) til å skulle tilføye nok fukt. Derfor bruker jeg olje under kremen min. Det høres rart ut å bruke olje når man egentlig ikke ''tåler'' fete kremer, men jeg har aldri reagert på det. Nyperoseolje er fint å bruke, det samme med jojobaolje. Kan kjøpes på iherb for en billig penge. :)

Fuktserum er også en ting du kan se på. Jeg har selv ingen erfaring med det.

Av krem så kan jeg anbefale Burt's Bees Intense Hydration Day Lotion. Den er helt fantastisk på den fuktfattige huden min, og jeg har nesten klart meg bare med den i vinter. :D

Endret av ^^Belle^^
Skrevet (endret)

Jeg har ikke brukt noen hudpleieprodukter i det siste, og mistenker at huden min føles stiv(og klør etter dusj) fordi den er fuktfattig(ikke tørr). Jeg får ganske blank hud om dagen, og de fleste fuktighetskremer for ansikt jeg har prøvd har vært for "fete" og har ikke trukket inn.

Det du trenger da er et næringsrikt produkt som kan bringe fuktighet dypt inn i huden din slik at den kan bygge opp sine naturlige oljer man har i huden. Marina Miracle lager 100% naturlige aktive ansiktsoljer som er full av næring. ansiktsoljen dems har virkelig reddet min hud. Anbefaler den på det sterkeste!

Se her:

http://marinamiracle.no/collections/ansikt/products/herbal-face-oil

Endret av melisany
Skrevet

Decleor har bare endret på Hydra Floral serien sin så vidt jeg forstår, så produktet du liker burde være det samme.

Jeg har kombinasjonshud som er veldig fuktfattig i vintermånedene (er også acne prone og ekstremt sensitiv, uheldig der). Og frem til i år har jeg alltid opplevd at jeg er avhengig av å pøse på med fuktmaske minst 3 ganger i uken. Men etter at jeg begynte på Emergin C Organics serien har jeg ikke behøvd det. Jeg tar fortsatt full hudpleierutine 1 gang i uken hvor fuktmaske er en av delene jeg utfører, men det er fordi jeg ønsker det og trenger det etter dyprens, ikke fordi huden min har klikka.

Jeg har heller ikke opplevd noen problemer med urenheter når jeg har brukt denne serien, har faktisk ikke lenger noen utbrudd, så den har virkelig gjort underverker for huden min i hvert fall.

Men hud er jo alltid forskjellig, og det som fungerer for en behøver ikke fungere for noen andre, men verdt ett forsøk kanskje :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...