Gå til innhold

hvor raskt kan man forvente en melding eller sms etter en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor raskt kan man forvente en SMS eller melding etter en date før en bare kan gi det opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sender med en gang, andre etter noen dager, atter andre aldri. Kan ikke du sende melding da?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han tenker det samme? Send en melding du. Det er ikke sikkert han sender, i håp om at du sender.

Hjelper ikke om begge er like sta.

Anonymous poster hash: fca15...811
  • Liker 4
Skrevet

Hvor raskt kan man forvente en SMS eller melding etter en date før en bare kan gi det opp?

Si det. Hvor raskt pleier du å sende?

Anonymous poster hash: a6efd...685

Skrevet

Ja men han sa at det var ihvertfall hyggelig å treffe deg , selv om dette kanskje bare blir med den ene gangen.... Vi kan sende litt Sms etterpå sa han. Dermed tolket jeg han som uinteressert, men okey... Like greit å vite... Jeg sender en sms i morgen. Og merker nok fort om han er interessert eller ikke. Om han sier rett ut at han ikke er interessert så har jeg da gjort mitt forsøk uansett n og kan dermed gi meg selv en klapp på skulderen. Enig: var nok dumt av meg å være sta i kveld. Jeg ville bare sjekke om han var virkelig gira. Men han kn jo tenke det samme.... Men regner ikke med en interesse fra han men gjør som dere sier ; sender Sms i morgen :-)

Skrevet

Bruk dette tipset til en annen gang jenter..!: En mann snur seg alltid etter å ha sagt hadet til en kvinne han akkurat har vært på date med, dersom han er interessert. Snu deg selv og se om han gjør det. Gjør han det ikke så er han uinteressert, gjør han det så blir det uansett bare litt søtt at dere begge snudde dere for å se etter hverandre ;).

Denne regelen slo derimot helt feil sist jeg var på en slags uformell date. Da jeg snudde meg så jeg at han hadde hodet sitt i mobilen mens han gikk bortover. Da likte han meg visst ikke på den måten, tenkte jeg litt skuffet... Men noen timer etterpå fant jeg derimot ut at han hadde sendt meg melding på skype for å fortelle at han synes jeg var litt søt omtrent akkurat i samme øyeblikk :). Så i disse digitale tider må jeg kanskje revurdere den regelen som var helt bankers før litt ;).

Anonymous poster hash: caf79...36e
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har drevet og datet en mann i det siste som er helt ekstrem på sms. Etter en date sender han melding med en gang for å si at jeg er så søt osv. Jeg syntes det var litt mye, litt fort i begynnelsen, men samtidig så er det jo koselig også da.

Skrevet (endret)

Jeg tolket han som uinteressert i det han sa flere ganger om igjen: selv om dette bare forblir mulig med dette ene treffet så var det ihverfall kjekt å ha møtt hverandre. Den setningen gjentok han. Derfor tenkte jeg at han var uinteressert. Og derfor ville jeg se om jeg tok feil, se om han sendte meg melding, men han gjorde det ikke. Jeg kan jo sende han melding men vet ikke om jeg vil det pga jeg tolker han uinteressert når han snakket sånn. Hva gjør dere? Ville dere sendt han en SMs nå og i så tilfelle hva ville dere ha skrevet? Uansett; jeg var ihvertfall tøff som gikk på en date!:)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tolket han som uinteressert i det han sa flere ganger om igjen: selv om dette bare forblir mulig med dette ene treffet så var det ihverfall kjekt å ha møtt hverandre. Den setningen gjentok han. Derfor tenkte jeg at han var uinteressert. Og derfor ville jeg se om jeg tok feil, se om han sendte meg melding, men han gjorde det ikke. Jeg kan jo sende han melding men vet ikke om jeg vil det pga jeg tolker han uinteressert når han snakket sånn. Hva gjør dere? Ville dere sendt han en SMs nå og i så tilfelle hva ville dere ha skrevet?

Om han sa det, så er han vel kanskje ikke så interessert?

Men send en melding du, det er bare tenåringer som driver med spill og tikktakkeri.

Anonymous poster hash: 3060d...764

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg gidder å sende melding for når han sa det så får det ikke meg giret på å si noe mer. Jeg regner han da som uinteressert. Hadde han vært interessert så sier en ikke det. Litt kan leses. Om det var sagt på en feil måte så gir jeg blaffen for jeg har min forening om at man sier ikke sånnt hvis en ønsker å bli kjent. Han får sende melding. Det er min konklusjon.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke jeg gidder å sende melding for når han sa det så får det ikke meg giret på å si noe mer. Jeg regner han da som uinteressert. Hadde han vært interessert så sier en ikke det. Litt kan leses. Om det var sagt på en feil måte så gir jeg blaffen for jeg har min forening om at man sier ikke sånnt hvis en ønsker å bli kjent. Han får sende melding. Det er min konklusjon.

Nei, da så. Syntes det er en barnslig holdning i dating. Men da får du jo også ta konsekvensen selv.

Skrevet (endret)

Nei, da så. Syntes det er en barnslig holdning i dating. Men da får du jo også ta konsekvensen selv.

Ja men utifra hva han sa på slutten av daten... Tenk ordene han sa om at selv om dette mulig ble bare med den ene gangen, så var det ihvertfall kjekt å ha møtt på meg. Dette gjentok han tre - fire ganger.... Jeg må jo kunne ta et hint vel? Han uttrykker jo da klart å tydelig at han mener at dette blir bare en gang fra hans side. Og når han ikke er gentleman å sender melding etterpå så tyder det også på at han er uinteressert. Så hvorfor er jeg barnslig når jeg bare ikke gidder å sende melding til en jeg tolker tydelig som uinteressert? På en måte er det sikkert plagsomt for han å få en melding når han har vist tegn til uinteresse med å si det... Han har jo faktisk da hintet til uinteresse.. så hvorfor ikke ta hinte hans? Jeg synes ikke det er barnslig. Det er voksent :)

Endret av Meline37
  • Liker 2
Skrevet

Ja men han sa at det var ihvertfall hyggelig å treffe deg , selv om dette kanskje bare blir med den ene gangen.... Vi kan sende litt Sms etterpå sa han. Dermed tolket jeg han som uinteressert, men okey... Like greit å vite... Jeg sender en sms i morgen. Og merker nok fort om han er interessert eller ikke. Om han sier rett ut at han ikke er interessert så har jeg da gjort mitt forsøk uansett n og kan dermed gi meg selv en klapp på skulderen. Enig: var nok dumt av meg å være sta i kveld. Jeg ville bare sjekke om han var virkelig gira. Men han kn jo tenke det samme.... Men regner ikke med en interesse fra han men gjør som dere sier ; sender Sms i morgen :-)

Ok, gi beskjed om hvordan det går.

Skrevet (endret)

ok kan prøve å sende en sms da.. og sier takk for en hyggelig tur i går. .....Men jeg mener at det er som å gi seg selv et enda større slag i ansiktet....for han har jo nesten uttrykt uinteresse med ting han har sagt....

En sier jo ikke at selv om dette gjerne blir bare med det ene treffet her, så får vi tenke det sånn at det var kjekt å ha møtt hveandre ... eller noe lignende :)

Men hvis dere mener det er umodent av meg å ikke si noe .så tar jeg rådet deres og gjør som dere sier:.. så kan jeg skrive: takk for en hyggelig tur i går.... også får jeg se om han svarer... Men jeg gidder ikke å dulle og dille med en fyr som virker uinteressert i utgangspunktet... noen hint bør en ta.

Eller har dere andre forslag til hva jeg kan skrive? Gi et forslag og så prøver jeg det ;)

Endret av Meline37
Skrevet

Det kan jo hende han sa det for å fiske fram noen kommentarer fra deg om hva du mente om å treffes igjen? Når ha sa kanskje det blir med denne ene gangen så ville han kanskje at du skulle si at di ville treffe ham igjen?

Anonymous poster hash: ab729...180
  • Liker 3
Skrevet

ok kan prøve å sende en sms da.. og sier takk for en hyggelig tur i går. .....Men jeg mener at det er som å gi seg selv et enda større slag i ansiktet....for han har jo nesten uttrykt uinteresse med ting han har sagt....

En sier jo ikke at selv om dette gjerne blir bare med det ene treffet her, så får vi tenke det sånn at det var kjekt å ha møtt hveandre ... eller noe lignende :)

Men hvis dere mener det er umodent av meg å ikke si noe .så tar jeg rådet deres og gjør som dere sier:.. så kan jeg skrive: takk for en hyggelig tur i går.... også får jeg se om han svarer... Men jeg gidder ikke å dulle og dille med en fyr som virker uinteressert i utgangspunktet... noen hint bør en ta.

Eller har dere andre forslag til hva jeg kan skrive? Gi et forslag og så prøver jeg det ;)

Nei, det er ikke umodent, men litt barnslig. Du taper jo ikke på å sende en enkel sms der du takker for i går, kanskje legger opp til et videre spørsmål. Om han derimot ikke da svarer eller kun svarer kort og avvisende så vet du jo hvertfall, da slipper du å spekulere som nå :)

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at fra forste gang man motes til man blir bedt ut kan det gaa et par dager. F.eks. jeg traff en fyr paa en fest, han ba om nummeret og ba meg ut paa middag tre dager senere.

Etter en faktisk date, har jeg pleid aa faa en sms samme kveld, en time eller noe etter jeg har kommet hjem, med "takk for en fantastisk kveld" el.l.

Deretter en ny invitasjon 2-3 dager senere.

Noen er veldig paa, andre vil ikke fremstaa for ivrig, og venter et par dager. Men har det gaatt en uke eller mer, ville jeg avskrive vedkommende som uinteressert.

Synes forsaavidt uttrykket "hvis en man liker deg vil du vite det, hvis han ikke gjor det vil du vaere forvirret" passer ganske bra.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, det er ikke umodent, men litt barnslig. Du taper jo ikke på å sende en enkel sms der du takker for i går, kanskje legger opp til et videre spørsmål. Om han derimot ikke da svarer eller kun svarer kort og avvisende så vet du jo hvertfall, da slipper du å spekulere som nå :)

Nå har jeg svart: skrev: hei, takk for i går. Det var kjekt å gå tur med deg. Bare si ifra hvis du ønsker å gå tur igjen. Var det greit nok skrevet?

NÅ VAR JEG MODIG! men jeg liker å være modig ;) En må være modig i livet, selv om det kan bety avslag ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

TS, sa han rett ut "selv om dette kanskje bare blir med den ene gangen"? I saa fall er det en ganske klar avvisning.

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...