Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at en person de har holdt på med, har mista 100% interessen innen 1-2 dager? Man kan ha holdt på i noen måneder og hatt det kjempefint sammen, men bare over natta så er de ikke interessert lenger....

Skjønner det ikke....jenter ass...

Frustrert fyr

Anonymous poster hash: 2b62b...4f9
Videoannonse
Annonse
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Hvis man bare holder på med noen, så kan man finne ut at det ikke var så interessant som man trodde. Uansett tror jeg kanskje dette kommer av redsel hvis ting begynner å bli seriøst. Prøv å snakk med henne om dette! Hvis dere hadde et forhold med forelskelse, har jeg vanskelig for å tro at følelsene går over over natten. Lykke til og håper det beste :)

Skrevet

jeg har ikke opplevd det. men det er sån jeg plutselig gjør av og til.

Anonymous poster hash: 6b71a...df9
Skrevet

Slike ting er merkelig. Det har nok ikke skjedd over natta for henne. Som regel bruker man litt tid på å finne ut av slike følelser før man avslutter noe, spesielt når man har hodlt på over lengre tid. Så hun har nok vært usikker en stund og prøvd å finne ut av følelsene sine før hun sa noe om det til deg.

• Liker 2
Skrevet

Slike ting er merkelig. Det har nok ikke skjedd over natta for henne. Som regel bruker man litt tid på å finne ut av slike følelser før man avslutter noe, spesielt når man har hodlt på over lengre tid. Så hun har nok vært usikker en stund og prøvd å finne ut av følelsene sine før hun sa noe om det til deg.

Helt enig. Slik strategi er visstnok vanligere hos kvinner enn menn, i følge studier.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare kvinner som klarer å være så manipulerte at man tror man blir likt av en som ikke liker en,

• Liker 2
Skrevet

Har hun sagt at hun har mista interessen?

Anonymous poster hash: 3acde...5a3
Skrevet (endret)

Ja

å det suger, fordi det er ei jeg har vært interessert i noen år. Og så blir sjansen jeg får kastet bort på den måten.

TS

Endret av losingedge
Skrevet

Ja

å det suger, fordi det er ei jeg har vært interessert i noen år. Og så blir sjansen jeg får kastet bort på den måten.

TS

Det er kjipt det der.

Ta helt avstand fra hun. Ofte kommer de tilbake når de innser at den andre ikke bryr seg mer. Sier ikke at det vil hjelpe, men det hjalp for meg. Jeg er jente.

Anonymous poster hash: 3acde...5a3

• Liker 2
Skrevet

Det er bare kvinner som klarer å være så manipulerte at man tror man blir likt av en som ikke liker en,

Her har du litt problemer med definisjonene tror jeg....det handler ikke om det.

Dette er noe som skjer i forhold som har vart en liten stund, studier har vist at en del kvinner ofte sender ut en del signaler i en slik fase hvor de revurderer hva de føler, men at menn forventer at de vil snakke om det hvis noe plager dem og ikke fanger opp signalene om mistrivsel eller tar dem særlig alvorlig.

Kvinnene det gjelder sliter innvendig med tanken på å bryte eller å bli frem til de er helt sikre fordi de ikke vil såre den andre unødig eller tror det har noen hensikt å ta det opp, og når valget deres er tatt er det gjerne allerede for sent.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja

TS

Gi det litt tid TS. Kanskje hun har funnet ut at hun er uinteressert, eller kanskje alt ikke er tapt enda og du bare må være litt tålmodig og gi henne litt rom noen dager :)?

Hvis hun ikke har sagt at hun er uinteressert, så ville jeg ikke ha trukket den konklusjoner her- det kan også tenkes hun bare er opptatt.

Det jeg beskriver med å tenke innvendig er mest vanlig i etablerte kortere forhold, ikke en datingfase.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Hun har nok gitt et ganske klart uttrykk, og det som plager meg mest er at det virker som hun er totalt likegyldig.

TS

Skrevet

Hun har nok gitt et ganske klart uttrykk, og det som plager meg mest er at det virker som hun er totalt likegyldig.

TS

Har det på samme måte nå. En fyr som virker totalt likegyldig, og det er det som sårer mest. Føler han har makten over meg, fordi jeg liker han så godt.

Anonymous poster hash: fa2dd...ad0

Skrevet

Akkurat samme følelsen her

TS

Skal Vi date istedet? Xd

Skrevet

Det spørs helt hvordan kvinnen oppfører seg i denne fasen og hvor lang tid det eventuelt går før hun bryter.

Hun kan jo fremdeles like fyren selv om hun er i en usikker fase på følelsene sine. Men jeg vil si at dersom en kvinne i denne fasen bevist viser stor interesse, samt misleder fyren ved å ta mye kontakt, si bekreftende ord osv., er manipulerende ja. Dersom hun derimot trekker seg litt tilbake for å kjenne etter på følelsene sine, og heller ikke prøver å forlede fyren i denne fasen vil jeg ikke kalle det for manipulasjon. Dessuten finnes det jo også mange menn som manipulerer kvinner, overøser dem med komplimenter og viser stor interesse for så å plutselig dumpe dama. Så det går begge veier. Manipulasjon av andre personer er forkastelig uavhengig hvilket kjønn som gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Det spørs helt hvordan kvinnen oppfører seg i denne fasen og hvor lang tid det eventuelt går før hun bryter.

Hun kan jo fremdeles like fyren selv om hun er i en usikker fase på følelsene sine. Men jeg vil si at dersom en kvinne i denne fasen bevist viser stor interesse, samt misleder fyren ved å ta mye kontakt, si bekreftende ord osv., er manipulerende ja. Dersom hun derimot trekker seg litt tilbake for å kjenne etter på følelsene sine, og heller ikke prøver å forlede fyren i denne fasen vil jeg ikke kalle det for manipulasjon. Dessuten finnes det jo også mange menn som manipulerer kvinner, overøser dem med komplimenter og viser stor interesse for så å plutselig dumpe dama. Så det går begge veier. Manipulasjon av andre personer er forkastelig uavhengig hvilket kjønn som gjør det.

Jeg er ganske skeptisk til presanger og plutselige overraskelser. Men det er nok fordi jeg er ikke er like så optimist på kjærlighetens vegne som de fleste andre her.

Skrevet

Jeg er ganske skeptisk til presanger og plutselige overraskelser. Men det er nok fordi jeg er ikke er like så optimist på kjærlighetens vegne som de fleste andre her.

Det skjønner jeg, hvem liker vel å føle at man blir forledet? Men av og til er det ikke sikkert at man selv skjønner at man ikke er interessert før det har gått litt tid. Det hele er en prosess, akkurat som det er en prosess når man begynner å like noen. Etterhvert som tiden går begynner man å like denne personen bedre og bedre, og det tar kanskje litt tid før man innser hvor godt man faktisk liker han/hun. I min oppfatning er det samme greia som skjer når man mister interessen for en person. Man mister ikke interessen på dagen. Det går gradvis, og plutselig innser man at man ikke lenger er like interessert.

Skrevet

Har du aldri opplevd å miste interessen for en jente selv? Har aldri en jente sittet der og revet seg i håret av deg?

og uansett, kan du tenke deg til hvorfor hun mista interessen?

Anonymous poster hash: 83834...a5d
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...