AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Nei, har du? Anonymous poster hash: aba6d...24d 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Sorry, postet for fort! Jeg kom til å tenke på det nå når jeg så en krangel mellom to brukere. Det er noen som ALLTID er uenige. Er det sånn for dere at dere f.eks ser et spesielt brukernavn og så MÅ dere være uenig? Tar dere kranglene personlig?Anonymous poster hash: 4bc69...22f 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Du ser ikke at det er enkelte navngitte brukere som selv starter krangelen? Anonymous poster hash: aba6d...24d 2
Gjest Raindrops Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Nei. Jeg har noen jeg som oftest er grovt uenig med, eller som skriver på en så nedlatende måte at jeg nesten håper de sliter psykisk med noe, men de gidder jeg ikke å diskutere med. 1
oeas Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er ikke inne på dette forumet ofte nok til å ha "faste" motstandere. Det er heller ikke slik jeg ser KG, å skulle kjempe med noen hele tiden. Men er det noen som går fra konseptene må man bare forholde seg til det.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Du ser ikke at det er enkelte navngitte brukere som selv starter krangelen? Anonymous poster hash: aba6d...24d Hva mener du? Anonymous poster hash: 4bc69...22f 1
waco Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er som alle skjønner veldig konfliktsky og unngår så langt jeg klarer å skape meg motstandere eller være uenig med folk. Å være her for diskusjonens skyld har jeg aldri skjønt poenget med. Her skal alle være enige, hvis ikke er det ingen vits. Vi skal være venner allesammen og aldri være uenige. Når man er så avslappet og lite bestemt som det jeg er så er det lett å få seg venner og vanskelig å få seg uvenner på det forumet her. =) 4
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er som alle skjønner veldig konfliktsky og unngår så langt jeg klarer å skape meg motstandere eller være uenig med folk. Å være her for diskusjonens skyld har jeg aldri skjønt poenget med. Her skal alle være enige, hvis ikke er det ingen vits. Vi skal være venner allesammen og aldri være uenige. Når man er så avslappet og lite bestemt som det jeg er så er det lett å få seg venner og vanskelig å få seg uvenner på det forumet her. =) Uenig. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er som alle skjønner veldig konfliktsky og unngår så langt jeg klarer å skape meg motstandere eller være uenig med folk. Å være her for diskusjonens skyld har jeg aldri skjønt poenget med. Her skal alle være enige, hvis ikke er det ingen vits. Vi skal være venner allesammen og aldri være uenige. Når man er så avslappet og lite bestemt som det jeg er så er det lett å få seg venner og vanskelig å få seg uvenner på det forumet her. =) Anonymous poster hash: 112e7...b58 17
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Nei, alle elsker meg. Hver gang du skriver noe ser jeg for meg en spinkel tenåringsgutt med kviser, som sitter å runker foran pcen Anonymous poster hash: d1299...34a 10
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Hver gang du skriver noe ser jeg for meg en spinkel tenåringsgutt med kviser, som sitter å runker foran pcen Anonymous poster hash: d1299...34a
skreppamedleppa Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Følte for å legge inn et svar her ts Selv de jeg føler jeg "alltid" er uenige med og som jeg mistenker bare kommer inn her når de selv har røykt sine bestemors truser er jeg av og til enig med i dann og vann. Da gir jeg de pluss poeng, jeg siterer de og sier "enig" etc. Men jeg rygger ikke unna om jeg ser de i en annen tråd hvor jeg er grovt uenig med de i. Jeg sitter ikke å ruger på uenighetene i en tråd i et halvt år og boikotter de ved å si "nei det du sa nå var så teit atte, men det er bare teit fordi det var du som sa det, så det så" Vi er ganske mange brukere på dette forumet, likevel treffer man ofte de samme brukerne igjen i tråder, det har jo med interessefelt å gjøre, og man lærer hverandre å kjenne her inne. Noen har veldig ømme tær og føler seg person forfulgt, stalket, mobbet og hånet fordi man siterer vedkommende i 2-3 tråder, ikke er enig med de i 2 tråder etter hverandre etc. Jeg har selv hørt at jeg har stalket en bruker som jeg har diskutert med i en tråd og aldri har lagt merke til verken før eller etter og da tenker jeg at noen tar stalking definisjonen litt vel langt her inne.. Selv har jeg aldri følt meg personlig sjikanert av andre her inne på den måten, noen er nok sikkert nesten alltid uenig med meg også og mener jeg er på bærtur 99 av 100 ganger men det får en ta med seg på nettdiskusjoner. Tar ikke slikt personlig. 2
MajorasMaske Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har nesten aldri noen motstandere da jeg stort sett gir folk gode råd.
Gjest Guilty Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Nei, jeg har ikke det. Har brukere som jeg som oftest er uenig med, men jeg holder ikke dette imot dem på noen som helst måte og kan gjerne være enig i andre diskusjoner. Men når jeg tenker meg litt om har jeg en AB-bruker som har prøvd å plage meg litt innimellom av en eller annen grunn. Tok kaka når ene tråden jeg laget ble ryddet for personangrep fra denne AB-en, dette var når jeg hadde et spørsmål om hvilken farge folk anbefalte meg å ha på soverommet Bryr meg ikke nevneverdig om dette da, bare synes det er litt rart at noen orker å bruke energien sin på det. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Har noen som jeg har lagt under "ignorerte brukere". Dvs. noen som alltid krangler, er usaklige, frekke, eller bare i veien. De blir ikke lest lenger, så provoseres ikke så ofte. Anonymous poster hash: 0c984...2dd
Gjest Ciegus Skrevet 4. februar 2014 #19 Skrevet 4. februar 2014 Nei, har noen jeg som regel er uenig med, men har ingen problemer med å si meg enig når jeg faktisk er enig. Men det er noen brukere som ignoreres. Noen fra denne tråden også, faktisk. Ikke fordi jeg alltid er uenig, men fordi de aldri har noe nytt å si, og maser om det samme år etter år etter år. Flere burde bruke den funksjonen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå