Gjest Guilty Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Har alltid holdt meg til vanlige pudderformskygger, men nå lurer jeg litt på å sjekke ut kremøyeskygge. Noen som har noen erfaringer og merker/farger å anbefale?
Nerine_ Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Maybelline color tattoo og MAC paint pot! 1
Gjest Guilty Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Noen av dere som kan komme med eksempler på hvordan disse er å påføre i forhold til annen øyeskygge? Takk for svar!
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Jeg synes kremøyenskygger er enklere å påføre enn pudder faktisk. Bruker bare fingrene og ''klatter'' på, før jeg bruker en blendekost og duser ut harde overganger. Jeg bruker ofte bare én farge når jeg bruker kremøyenskygger. Kremøyenskygger er også veldig fine å bruke under pudderøyenskygger for å gi dem en ekstra boost i fargen. Primer er et must under kremøyenskygger for min del!
Adhara Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Chanel har noen fine kremøyeskygger Illusion D'ombre tror jeg de heter. Synes de er enkle å påføre, gjerne med en finger.
Gjest Guilty Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Takk for svar igjen Skal prøve ut neste gang jeg handler litt sminke.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Clinique har jo noen veldig stilige Chubby Stick for Eyes som er øyeskygge i crayon form som ihvertfall jeg liker ganske godt Anonymous poster hash: c11f3...fe3
Blekk Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Maybelline Color Tattoo og NYX Jumbo Eye Pencil! Liker veldig godt de fra NYX, fargen "Milk" er en sikker gjenganger som jeg bruker så og si hver dag. Får alle slags mulige farger til å poppe - og de holder lenge ikke minst. Har ingen erfaring med MAC Paint Pots, men har hørt mye bra om de også. Samt Chanel Illusion D'Ombre og Bobbi Brown sine kremskygger.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Mac paint pot, Maybelline Color tattoo, Chanel Illusion d'ombre, Bobbi Brown har noen som holder ganske godt, makeup forever sine er vannfaste, Benefit har mange fine. MEN du får mest for prisen om du kjøper maybelline sin color tattoo, der får du virkelig valuta for pengene da de andre merkene går fra noe dyre til ganske så høyt priset. Du får det billig på feelunique
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Må bare nevne at jeg er veldig glad i fargen Emerveille fra Chanel. Den får jeg alltid komplimenter for, og er god som en base eller bare for seg selv. Kan sammenlignes med mac sin rubinesque, men Emerveille er mye finere etter min mening
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 kan ikke bruke kremøyenskygge, selv med primer, så ligger de i en stripe på øyelokket etter en time Anonymous poster hash: e0158...108
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 kan ikke bruke kremøyenskygge, selv med primer, så ligger de i en stripe på øyelokket etter en time Anonymous poster hash: e0158...108 Hvilken primer bruker du/har du prøvd?
apekatt Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Er kremøyeskygger enklere å bruke enn de som er pudder? Klarer aldri å bruke de som er pudder, pluss at det ser veldig tørt ut på øynene mine.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Er kremøyeskygger enklere å bruke enn de som er pudder? Klarer aldri å bruke de som er pudder, pluss at det ser veldig tørt ut på øynene mine. Om du har tørr hud rundt øyeområdet er det ganske greit - påføres også best med fingrene, så avanserte børster er heller ikke nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Hvilken primer bruker du/har du prøvd? mange ulike, en fra mac, en fra chanel, art deco, urban decay.. den kremskyggen fra maybelline som liksom skal sitte så godt, striper seg like lett som alt annet. Tror jeg må øyelokk som er veldig fete eller joe Anonymous poster hash: e0158...108
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 mange ulike, en fra mac, en fra chanel, art deco, urban decay.. den kremskyggen fra maybelline som liksom skal sitte så godt, striper seg like lett som alt annet. Tror jeg må øyelokk som er veldig fete eller joe Anonymous poster hash: e0158...108 Ja, det må det jo være om selveste primer potion ikke fungerer. Har du prøvd too faced shadow insurance? Den er jo en kultfavoritt. Hvis ikke kan du legge lag av forskjellige primere og eksperimentere med det for å se om det kan doble effekten?
apekatt Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Om du har tørr hud rundt øyeområdet er det ganske greit - påføres også best med fingrene, så avanserte børster er heller ikke nødvendig. Vet ikke om det er fordi jeg har tørre øyelokk men øyeskyggen ser ganske pudrette ut på øyelokket. Fargen kommer heller ikke fram. Får prøve ut disse kremøyeskyggene
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Vet ikke om det er fordi jeg har tørre øyelokk men øyeskyggen ser ganske pudrette ut på øyelokket. Fargen kommer heller ikke fram. Får prøve ut disse kremøyeskyggene Ja, har man fuktfattig eller veldig tørr hud er nok kremprodukter best både til øyne og annen sminke Trenger du å glatte ut området er en god primer også godt å ha liggende til bruk.
apekatt Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 Ja, har man fuktfattig eller veldig tørr hud er nok kremprodukter best både til øyne og annen sminke Trenger du å glatte ut området er en god primer også godt å ha liggende til bruk. Aha thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå