Gå til innhold

Introvert, men ekstremt mye kvinnelig pågang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner meg som en introvert mann. Ikke en slik med dårlig selvtillit og vansker med å hevde seg blant andre menn (tvert imot), men en person med sosialt samvær lavt på prioriteringslisten når arbeidsdagen er slutt. I fritiden er jeg aktiv både fysisk og intellektuelt, men jeg trives best for meg selv, eller med noen ytterst få, kresent utvalgte venner. Likevel blir jeg altså nærmest nedrent av kvinner, endog svært vakre og ressursterke sådanne. To spørsmål: hvorfor løper de etter en mann som åpenbart ikke er interessert, og som klart signaliserer at han ikke har tid til dem? Og hvor brutal er det akseptabelt å være i sin avvisning for å få slutt på maset? Noen tips?

Anonymous poster hash: 92af6...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kvinner liker menn som er hard to get. Syns ikke at du skal være ondskapsfull men kan komme med en liten løgn som at du har noe på gang med en annen. Og spør de hvem så sier du at det er offisielt ennå. Nytter det ikke så bare ignorer meldinger ol. Svarer du så gir du kvinner håp.

Anonymous poster hash: 87b6d...e7a
Skrevet

Jeg liker slike menn. Men jeg har heller ikke så mye tid til overs til en eventuell mann. Så da synes jeg det hadde passet greit.

Jeg tåler veldig lite når jeg liker noen. Skjør som en sommerfugl ;)

Men dette gjelder nok ikke alle.

Skrevet

Ikke offisielt mente jeg :P

Skrevet

Noen kvinner liker menn som er hard to get. Syns ikke at du skal være ondskapsfull men kan komme med en liten løgn som at du har noe på gang med en annen. Og spør de hvem så sier du at det er offisielt ennå. Nytter det ikke så bare ignorer meldinger ol. Svarer du så gir du kvinner håp.

This.

Skrevet

TS her. Takk for gode råd. Jeg liker ikke å være slem mot noen, så en hvit løgn er kanskje det mest skånsomme:)

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om det var i Fantomet jeg leste dette. Et gammelt jungelordtak for menn som går på byen:

Tenker man på fitte får man ingen.

Man får fitte når man ikke tenker på den.

Selv merker jeg ingen forskjell lenger.

Skaff deg noen tics. Altså ufrivillige rykninger. Gjerne kombinert med noen upassende verbale uttrykk. Hvis dette ikke hjelper nedraderer du behovet for kroppshygiene. Tenk kreativt. Ikke syt.

Skrevet

TS her. Takk for gode råd. Jeg liker ikke å være slem mot noen, så en hvit løgn er kanskje det mest skånsomme:)

En hvit løgn er iallefall bedre enn å ikke svare i det hele tatt. Eller så kan du enkelt og greit bare svare tilbake at du ikke er videre interessert selv om hun er en hyggelig jente. Jeg går som regel for sistnevnte alternativ. Det er enkelt og ærlig. De fleste folk skjønner at det ikke er mer å hente da. De gangene jeg har gjort det har jeg som regel fått en hyggelig melding tilbake om at de setter pris på at jeg var ærlig å sa fra :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner meg som en introvert mann. Ikke en slik med dårlig selvtillit og vansker med å hevde seg blant andre menn (tvert imot), men en person med sosialt samvær lavt på prioriteringslisten når arbeidsdagen er slutt. I fritiden er jeg aktiv både fysisk og intellektuelt, men jeg trives best for meg selv, eller med noen ytterst få, kresent utvalgte venner. Likevel blir jeg altså nærmest nedrent av kvinner, endog svært vakre og ressursterke sådanne. To spørsmål: hvorfor løper de etter en mann som åpenbart ikke er interessert, og som klart signaliserer at han ikke har tid til dem? Og hvor brutal er det akseptabelt å være i sin avvisning for å få slutt på maset? Noen tips?

Kresent utvalgte venner? Jøss ;). Har du ikke noe ønske om å få en kjæreste da?

Hvis du er introvert så kan det vel tenkes at de nettopp tror at det kreves mer innsats av dem for å skape en relasjon, enn det kreves dersom mannen selv er utadvendt?

Brutal er et hardt ord, men å avvise svært tydelig med ønsker om at de finner seg en bra mann de passer sammen med f.eks.- det kan du naturligvis fint gjøre, og bør nok kanskje gjøre.

Anonymous poster hash: 058fd...4bb

Skrevet

Lurer på om det var i Fantomet jeg leste dette. Et gammelt jungelordtak for menn som går på byen:

Skaff deg noen tics. Altså ufrivillige rykninger. Gjerne kombinert med noen upassende verbale uttrykk. Hvis dette ikke hjelper nedraderer du behovet for kroppshygiene. Tenk kreativt. Ikke syt.

Den er bare ondskapsfull. Håper du er stolt av deg selv.

Gjest Inferno
Skrevet

Amen!

Du kan også gå rundt og prate med deg selv mens du luter i ryggen og gnir deg i hendene, eller gå rundt og lage dyrelyder. Å randomly rope ut ukvemsord og skylde på tourettes er også en sikker vinner.

Skrevet

This.

Helt uenig.

Jeg takler ærlighet best uansett om den svir infernalsk en liten stund, det er tross alt bedre å bli behandlet med respekt.

Hadde en mann jeg virkelig likte sagt at han hadde møtt en annen, så hadde det for det første såret akkurat like mye, og jeg dessuten sikkert tatt kontakt igjen på et senere tidspunkt dersom det virket som om forholdet aldri hadde blitt offisielt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...