AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Fant ikke en passende tittel. Uansett. Jeg har startet på 5:2 dietten, men i dag klarte jeg ikke holde meg.... Jeg spiste en liten, sunn frokost, holdte meg helt til middagstid, i... fire-fem tiden på ettermiddagen. To-tre timer senere spiste jeg et måltid, pluss mørk sjokolade... En halv bar!! Herregud, jeg føler at jeg har sviktet meg selv haha. Det gikk så bra helt til nå. Jeg var ikke sulten engang; jeg bare kjedet meg. Ok, så spørsmålet blir da.. Dette gjelder vel ikke som fastedag lengre, eller? Kan jeg faste i morgen "igjen"? Jeg "sultet" jo fra morgen til ettermiddag, men likevel spiste jeg tacogryte og sjokolade etterpå. Det kan da vel ikke være farlig eller dumt å faste i morgen? Hva mener dere? Jeg klarer meg heelt fint til utpå kvelden, for da lager jeg middag til samboer. Tips til hvordan jeg kan holde meg unna matfatet? (Jeg går på 5:2 dietten for å få mer kustus på hva jeg får i meg, ikke fordi jeg vil bli tynn). Anonymous poster hash: c20ae...06f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 skjønner ikke hvorfor du går på en diett hvis du ikke vil bli tynn. Kan du ikke bare skrive opp hva du spiser hver dag så har du full kustus på hva du får i deg. Anonymous poster hash: 44cd0...ecf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Dette er ikke en sunn måte å leve på. Ingen dager bør være fastedager, et sunt, variert kosthold hver dag er MYE bedre for kroppen. Anonymous poster hash: d2a73...098
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Fant ikke en passende tittel. Uansett. Jeg har startet på 5:2 dietten, men i dag klarte jeg ikke holde meg.... Jeg spiste en liten, sunn frokost, holdte meg helt til middagstid, i... fire-fem tiden på ettermiddagen. To-tre timer senere spiste jeg et måltid, pluss mørk sjokolade... En halv bar!! Herregud, jeg føler at jeg har sviktet meg selv haha. Det gikk så bra helt til nå. Jeg var ikke sulten engang; jeg bare kjedet meg. Ok, så spørsmålet blir da.. Dette gjelder vel ikke som fastedag lengre, eller? Kan jeg faste i morgen "igjen"? Jeg "sultet" jo fra morgen til ettermiddag, men likevel spiste jeg tacogryte og sjokolade etterpå. Det kan da vel ikke være farlig eller dumt å faste i morgen? Hva mener dere? Jeg klarer meg heelt fint til utpå kvelden, for da lager jeg middag til samboer. Tips til hvordan jeg kan holde meg unna matfatet? (Jeg går på 5:2 dietten for å få mer kustus på hva jeg får i meg, ikke fordi jeg vil bli tynn). Anonymous poster hash: c20ae...06f Jeg ville ikke gjort det, jeg ville ventet til du skulle hatt ny fastedag om du hadde fullført denne. Kroppen din har allerede "ropt" etter mat i dag, så for å holde systemet så velfungerende som mulig ville jeg spist normalt i morgen... Tror dietten har best effekt hvis den "overrasket" med fastedager en gang i blant.Anonymous poster hash: a8c4b...5a2 1
Muscae Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg klarer meg heelt fint til utpå kvelden, for da lager jeg middag til samboer. Tips til hvordan jeg kan holde meg unna matfatet? Anonymous poster hash: c20ae...06f La samboeren din lage sin egen middag, så går du deg en tur eller noe mens han lager og spiser den. 1
Atrix Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Faste krever av og til trening. Ikke føl at du har gjort noe galt fordi du ikke kom helt i mål akkurat i dag, men bare prøv på nytt igjen om noen dager . Etter hvert så greier du å komme helt gjennom dagen. Vet ikke om jeg hadde prøvd igjen akkurat i morgen, siden det nok er vanskeligere å gjøre det så kort tid etter en veldig lav kcal dag, enn hvis du prøver igjen om noen dager.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Hvor mange kcal tror du at du spiste i løpet av hele dagen? (Har begynt selv og sliter, ikke med fastedagen, men etterpå.) Anonymous poster hash: 2b77e...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå