Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er spesielt rettet til dere mannfolk - dersom du hadde falt for en annen mens du fortsatt var i ett forhold. Ville du tatt steget ut å gjort det slutt med din kjære, før du viste helt sikkert om det fantes en potensiel framtid med den nye?

Anonymous poster hash: cd36c...40a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innspill?

Skrevet

Jeg kan svare, men er jente da. Jeg hadde ikke slått opp før jeg visste helt sikkert at det kom til å bli noe med den nye mannen.

Anonymous poster hash: 90a4c...b27
  • Liker 1
Skrevet

Man vet ikke hva man har før man mister det - så nei.

• Liker 3
Skrevet

Man vet ikke hva man har før man mister det - så nei.

Forutsatt at du faktisk er lykkelig forelsket da. Noe du ikke nødvendigvis er dersom du faller for en annen, slik spørsmålet mitt er ment.

Skrevet

Jeg tror man kan få småforelskelser gjennom hele livet, og jeg ville ikke forlatt en jeg elsket for å se om det kunne bli noe med noen jeg var betatt av. Forelskelser går over, og jeg inngår ikke et forhold hvis jeg ikke er interessert i å jobbe for å få det til å fungere.

Anonymous poster hash: 8370d...623
  • Liker 1
Skrevet

Noen mennesker takler ikke sorgen med et brudd. Derfor like greit å flykte inn i forelskelsens rus. Sånn er det og når kjæledyret reiser til kjæledyrhimmelen. Skaff deg en ny en snarest mulig!

Skrevet

Noen mennesker takler ikke sorgen med et brudd. Derfor like greit å flykte inn i forelskelsens rus. Sånn er det og når kjæledyret reiser til kjæledyrhimmelen. Skaff deg en ny en snarest mulig!

Jepp, sånn som mannfolk gjør. De klarer ikke å være alene.

Anonymous poster hash: 03c5a...fbb

Skrevet

Jeg hadde aldri forlatt en jeg elsker for en annen jeg er forelsket i. Forelskelser går over så lenge man ikke pleier det. Jeg er jente og har selv blitt forlatt for en annen og det er det mest såre grunnen for brudd etter min mening.

• Liker 2
Skrevet

Forutsatt at forholdet har skrantet over tid: Kvinner bryter statistisk sett ut av forholdet pga. dette og andre årsaker, menn bryter først ut når de har møtt en ny.

Anonymous poster hash: 3851c...5ef
Skrevet

Om jeg virkelig hadde falt for en annen så hadde det ikke vært liv laga for relasjonen jeg var i og derfor måtte den avsluttes før jeg kunne gjort noe annet. Om det ville vært håp eller ikke for å etterfølge annet spiller ingen rolle. En leker ikke med mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Dette er spesielt rettet til dere mannfolk - dersom du hadde falt for en annen mens du fortsatt var i ett forhold. Ville du tatt steget ut å gjort det slutt med din kjære, før du viste helt sikkert om det fantes en potensiel framtid med den nye?

Hvis du tror at kvinnfolk er noe bedre på dette området så tar du feil.

Skrevet

Nei! Jeg ville aldri gjort det slutt med en jente som jeg var sammen med... fordi jeg ville aldri ha falt for noen andre jenter.... :laugh:

Skrevet

Jeg måtte følt meg helt sikker, og jeg hadde ikke tatt de nødvendige steg for å bli helt sikker mens jeg var i et forhold - fordi det vil innebære utroskap. Så nei, jeg hadde nok forsøkt å slå det fra meg hvis jeg begynte å bli interessert i en annen, og jeg hadde ikke dolket den daværende dama i ryggen for å finne ut hvordan den nye var.

Anonymous poster hash: 25e4e...cd8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...