Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har møtt en du har blitt sammen med under en innleggelse på en døgnavdeling?
Altså en medpasient som man har klikket godt med?
Om så, hvordan er dine erfaringer med et slikt forhold?

Anonymous poster hash: 7cf09...ce7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen slik erfaring, men jeg kan komme med et par objektive syn.

1. Er dere heldige, evner nok begge to å vise god empati og forståelse for den andres situasjon. Og kanskje dere klarer å bygge hverandre opp.

2. Kanskje mest sannsynlig, så blir fokuset på problemer og egen situasjon "major" i forholdet, og det ender opp med at dere drar hverandre ned.

Anonymous poster hash: 23649...0e2
  • Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

De anbefaler at man ikke innleder forhold med hverandre,og av gode grunner. Ok jeg vet disse histroriene er dette er worst case senario,men nr 1:jeg var lagt inn med dame som hatt møtt kjærsten sin under en innleggelse.Forholdet gikk greit,og så kom det et barn inn i bildet.Hun var såpass stabil at hun kunne ha ungen,men han var langt i fra.Og hun greide ikke å gå fra han, så resultatet var at ungen ble fratatt. Nr 2 venninna mi møtte sin eks under en innleggelse.De klikka helt som du sa, og det endte opp med forhold etter utskrivelse,men det kjørte ganske fort utfor,for hadde en det vanskelig greide ikke den andre å bygge h*n opp,men ble selv påvirka. Ja den kans selvølgelig hende at det fungerer,men det frarådes.

Skrevet

Jeg har hatt sterke følelser for en som har vært innlagt (selv er jeg psykisk frisk), og det er ikke å anbefale. Ihvertfall ikke inntil vedkommende er erklært frisk og har vært stabil lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...