Gå til innhold

Trenger idèer..


Gjest Silje

Anbefalte innlegg

Gjest Silje

Må finne på et eller annet i fritiden - finne meg en hobby eller noe, slik at jeg blir noe mer aktiv/sosial. Er det noen som vet om det finnes en eller annen oversikt over fritidsaktiviteter,klubber,o.l. i Trondheim? Jeg har ikke peiling om hva som kan være av interesse, vet bare at jeg er nødt til å gjøre dette - for min egen del.

Vil helst finne på noe mer "særiøst" - møte voksne "forstandige" mennesker. Er åpen for det meste, setter pris på råd og tips. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan desverre ikke vise til noe konkret da jeg ikke bor i Trondhjem, men prøv å søke litt på internett. Kommunens hjemmeside, gule sider ol. "Alle" steder har damesvømming, kurs i diverse hobbyer (men de er gjerne i privat regi), friluftsklubber, Røde Kors, diverse frivillighetsarbeid, dansekurs ol.

Er sikker på at du finner noe. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje,

her i Trondheim er det ganske masse å finne på, om du ønsker det icon_smile.gif

Ser du er 18 år, er du student?

NTNU har jo haugevis av tilbud, spesielt innen idrett/trening/dans.

Hva har du lyst til å drive med?

Det finnes mange dansetilbud her, alt fra ballett til magedans, salsa og capoeira.

Boksing/kickboksing tror jeg det finnes en klubb for, og en masse andre aktiviteter.

Hvis du ikke vet hva du vil så anbefaler jeg deg å gå inn på kategorien "Sport og friluftsliv" i Kvasir, der er det flere linker under en masse forskjellige grener.

Kanskje du får noen ideer?

Fortell hva du kom frem til, topp å finne seg noe å engasjere seg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser du vektlegger at det skal være "voksent og forstandig".

Vel, hvis du med det mener dønn seriøst og "gravalvorlig" (min definisjon icon_wink.gif), så er kanskje ikke disse miljøene noe for deg - det er det ikke der jeg vanker i allefall.

Selvsagt er vi seriøse i det vi holder på med - men ikke så "forstandige" hele tiden icon_biggrin.gif

Kanskje du skulle prøve deg innen politikken istedet? Jeg tror alle de politiske partiene har et "underparti" for unge.1212[ Dette Innlegg er endret av: Creo den 2002-03-01 21:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Takker for råd - skal se nærmere på de.

Men politikk - det er ikke helt min greie altså icon_biggrin.gif

Jeg fikk et annet tips om at det er noe som heter "kulturetaten", her kan jeg visstnok finne en nærmere oversikt over klubber og organisasjoner. Får se nærmere på det også, håper bare noe dukker opp - som kan være av interesse.

Og Creo: nei, ikke student - eller dvs jeg går videregående enda. Men har bestemt meg for å se nærmere på tilbudene NTNU har (de er vel åpne for de som ikke har tilknyting der også??)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...