Gå til innhold

Lyve seg inn i et forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva folk mener om dette.

Jeg tenker ikke på slik vi alle gjør, det å pynte litt på sannheten for å fremstå enda mer uimotsålige;o)

Nei jeg tenker på å lyve på seg en graviditet.

En bekjent av meg brukte denne metoden for å kapre en fyr hun hadde hatt i sikte lenge. Typen var sånn middel intr. og ville ikke mer etter litt flørting med mer...men det stoppet ikke henne. Hun klarte på et vis å skaffe til veie en positiv test, og han gikk på.

Forholdet varte en stund etter avsløringen, forklaringen utad er dog spontanabort, og hun står nå fram som et stakkars offer. Mens han har fått stempel som en kald fisk.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 1c731...28b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At kjerringer som gjør sånt er klin hakke gærne, og burde få profesjonell hjelp. Never stick your dick in crazy :nei: (den kan dog være vanskelig å se før man går inn i et forhold)

Endret av skyflakes
  • Liker 7
Skrevet

At dette høres veldig ut som ei jeg kjenner. Bortsett fra at hun faktisk fikk en baby med ham..

Skrevet

For en forferdelig person du er, han kommer til å dumpe deg dagen etter du melder om SA, jeg lover deg, og da kan du bare glemme å komme gråtende til KG.

Anonymous poster hash: d2ca6...f5e

Skrevet

Fatter ikke at noe velger å være så falsk bare for å få en mann. Her snakker vi om noen som er virkelig desperate. :sjokkert:

Anonymous poster hash: fbf3e...5b3
  • Liker 1
Skrevet

Det er en syk verden!

Fortalte hun deg sannheten? Hva syntes hun selv om det hun hadde gjort?

Skrevet

Det hender nok en sjelden gang, men vanligvis er vel dette en typisk historie som presenteres av noen som ikke liker den jenta du nevner som eksempel.

Ingen ved sine fulle fem i våre dager tror da at en graviditet er "nyttig for å beholde" en mann. Å gifte seg gjorde man på 60- tallet når slikt skjedde, i dag blir man garantert oftere forlatt.

De som velger å beholde er nok inneforstått med at det innen kort tid kan ende med å bli et valg mellom barnet eller kjæresten.

Anonymous poster hash: 858e4...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...