Snapple Skrevet 23. mai 2004 #1 Skrevet 23. mai 2004 Trenger råd! Hva gjør/sier/skriver man i en sms for å sjarmere ei søt jente?? Har alt god kontakt..
Gjest GreenSky Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Selv synes jeg det er dustete, men de fleste av venninnene mine setter pris på å få bamse-sms'er og sånt noe.
Gjest Hillary.. Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 <tenker på deg, *navn*! Sitter her og leser den boken vi snakket om.> Så kan du ta litt initiativ og invitere dama på noe!
BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #5 Skrevet 24. mai 2004 Trenger råd! Hva gjør/sier/skriver man i en sms for å sjarmere ei søt jente?? Har alt god kontakt.. Vær deg selv du... Du kan "lage" deg en imits, men det vil ikke være deg, hvis du "lager" en annen utgave av deg selv, så kan hun oppdage det og bli ganske så snurt. Hvis hun blir forelsket i den "lagede" utgaven, er hun ikke forelsket i deg. Liker du henne så skriv det, tenker du på henne, så skriv det, savner du meldingene hennes, så skriv det... Vis henne den siden du gjerne vil at hun skal se, men husk at alle har en litt dårligere side også -s- lykke til
Gjest Hillary.. Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 Å ja, ærlighet er bud nr. 1! Leser du ikke boka, så for all del - ikke påstå at du gjør det!!
BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #7 Skrevet 24. mai 2004 Å ja' date=' ærlighet er bud nr. 1! Leser du ikke boka, så for all del - ikke påstå at du gjør det!![/quote'] eller si at du akkurat har begynt og fort deg å les den til neste møte :-) det viser at du er litt interessert -kanskje
Snapple Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2004 Ærlighet er en selvfølge, og jeg prøver å kun være meg selv. Er tross alt meg jeg vil hun skal like. Dette er alt for viktig for meg til at jeg vil skryte på meg noe usant
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #9 Skrevet 27. mai 2004 snapple - ja helt enig i det... med den instillingen vil du komme langt -s-
Gjest Hillary.. Skrevet 28. mai 2004 #10 Skrevet 28. mai 2004 Ærlighet er en selvfølge' date=' og jeg prøver å kun være meg selv. Er tross alt meg jeg vil hun skal like. Dette er alt for viktig for meg til at jeg vil skryte på meg noe usant [/quote'] Men poenget er å vise interesse for noe som betyr noe for dere begge - og vise at du virkelig lytter. Enten dere snakker om bøker, Idol eller verdens sultne hunder. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå