Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd! Hva gjør/sier/skriver man i en sms for å sjarmere ei søt jente?? Har alt god kontakt..

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Selv synes jeg det er dustete, men de fleste av venninnene mine setter pris på å få bamse-sms'er og sånt noe.

Gjest Hillary..
Skrevet

<tenker på deg, *navn*! Sitter her og leser den boken vi snakket om.>

Så kan du ta litt initiativ og invitere dama på noe!

:)

Skrevet
Trenger råd! Hva gjør/sier/skriver man i en sms for å sjarmere ei søt jente?? Har alt god kontakt..

Vær deg selv du... Du kan "lage" deg en imits, men det vil ikke være deg, hvis du "lager" en annen utgave av deg selv, så kan hun oppdage det og bli ganske så snurt. Hvis hun blir forelsket i den "lagede" utgaven, er hun ikke forelsket i deg.

Liker du henne så skriv det, tenker du på henne, så skriv det, savner du meldingene hennes, så skriv det...

Vis henne den siden du gjerne vil at hun skal se, men husk at alle har en litt dårligere side også -s-

lykke til

Gjest Hillary..
Skrevet

Å ja, ærlighet er bud nr. 1! Leser du ikke boka, så for all del - ikke påstå at du gjør det!!

Skrevet
Å ja' date=' ærlighet er bud nr. 1! Leser du ikke boka, så for all del - ikke påstå at du gjør det!![/quote']

eller si at du akkurat har begynt og fort deg å les den til neste møte :-)

det viser at du er litt interessert -kanskje :wink:

Skrevet

Ærlighet er en selvfølge, og jeg prøver å kun være meg selv. Er tross alt meg jeg vil hun skal like. Dette er alt for viktig for meg til at jeg vil skryte på meg noe usant :)

Gjest Anonymous
Skrevet

snapple - ja helt enig i det... med den instillingen vil du komme langt -s- :wink:

Gjest Hillary..
Skrevet
Ærlighet er en selvfølge' date=' og jeg prøver å kun være meg selv. Er tross alt meg jeg vil hun skal like. Dette er alt for viktig for meg til at jeg vil skryte på meg noe usant :)[/quote']

Men poenget er å vise interesse for noe som betyr noe for dere begge - og vise at du virkelig lytter. Enten dere snakker om bøker, Idol eller

verdens sultne hunder.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...