Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat en mail fra feelunique om at Md forsvinner fra det europeiske markedet... Utrolig kjipt, jeg er avhengig. Krysser fingrene for at det bare er feelunique som ikke skal ta det inn mer, bare. Noen som har hørt mer om dette?

Anonymous poster hash: 31ae3...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk samme mail, og fortet meg inn for å hamstre face and body scrub, men den fant jeg ikke der lenger :( Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Anonymous poster hash: ba9a2...62b
Skrevet

Jeg har også hørt rykter om dette, og Hilde Christina hadde også skrevet om det på siden sin.

Aner ikke hva jeg skal gjøre hvis det skjer. Jeg er rett og slett avhengig av skrubben og CRS som de har.

Anonymous poster hash: d604f...c12
Skrevet

Det forklarer hvorfor jeg ikke fant ansiktsmasken jeg bruker på FU (utsoglt) en ukes tid siden.

Utrolig synd. Noen som vet om det er andre nettsider som tilbakebetaler moms/toll som fører MD Formulations?

Skrevet

Det forklarer hvorfor jeg ikke fant ansiktsmasken jeg bruker på FU (utsoglt) en ukes tid siden.

Utrolig synd. Noen som vet om det er andre nettsider som tilbakebetaler moms/toll som fører MD Formulations?

Det er salg på Blivakker på MD nedsatt med 20%, der fant jeg Clearing complex mask til kr. 303,- og Firming Treatment mask til kr. 335,- i hvert fall.

Skrevet

Hva er årsaken til dette?

Skrevet

Lurer jeg også på! Har bestilt fra Midwest skincare tidligere, men det blir endel dyrere...

Skrevet

Er de jeg kjøper fra også - både rens og maske uten problemer!

Godt å høre!

Første gang jeg har bestilt fra de, venter på pakken... tipper den ikke er langt unna, bestilte forrige mandag.

Hvor lang tid har det tatt når du har bestilt?

Skrevet

Er det sant? Vil det fortsatt være mulig å få det kjøpt på hudpleiesalong?

Anonymous poster hash: 7c9ce...28d
Gjest BabyBlue
Skrevet

Godt å høre!

Første gang jeg har bestilt fra de, venter på pakken... tipper den ikke er langt unna, bestilte forrige mandag.

Hvor lang tid har det tatt når du har bestilt?

Tar dessverre litt tid da de sender fra usa, men er ikke så galt. Tar ca en og en halv uke :)

Skrevet

http://no.strawberrynet.com

- her finner du MD formulations. Har bestilt derfra i flere år og er en 100 % trygg side, med en utrolig rask leveringstid!

Strawberrynet selger gamle/falske varer.

Det er salg på Blivakker på MD nedsatt med 20%, der fant jeg Clearing complex mask til kr. 303,- og Firming Treatment mask til kr. 335,- i hvert fall.

Samme problem som strawberrynet. Handler aldri på Blivakker, totalt useriøs nettbutikk.

Anonymous poster hash: 0cbc2...a2d

• Liker 3
Skrevet

Tar dessverre litt tid da de sender fra usa, men er ikke så galt. Tar ca en og en halv uke :)

Det er ikke så ille igrunn, omtrent som jeg håpet på.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hæ? Hvorfor det? :( Jeg som endelig har funnet et merke som jeg er super fornøyd med

Tar ikke sjansen å handle fra BV og SN. Alt for mye snusk.

Skrevet

Strawberrynet selger gamle/falske varer.

Samme problem som strawberrynet. Handler aldri på Blivakker, totalt useriøs nettbutikk.

Seriøst? wow

Skrevet

Seriøst? wow

Er visst ganskje kjent det AB skriver her ja.. Har aldri handlet fra Strawberrynet, men har fått en del rare varer på BliVakker. Samt noen bra. Tror ikke alt de selger er falskt, men nok til at jeg ikke handler der.

Skrevet

Noen som vet hvorfor??? Det er jo ikke noen logisk grunn til dette? Faen også.

Anonymous poster hash: a5ecf...e20
Skrevet

Hvis man ser på dermanors nettsider så er det ingen tegn til at det kommer til å forsvinne fra det norske markedet ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...