AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 er det noen som veit om hovslager som tar på seg jobb i gudbrandsdalen og som er tøff! hu er ikke godt behandlet (vi har akkurat fått henne i stallen) så derfor liker hu ikke at noen driver med høvene hennes å kan slå litt. vi trenger virkelig hovslager!! men de vi har snakket med er enten for dyre eller for langt unna. vi vil ikke bruke 2000 på henne da det er en hest vi bare har midlertidig til eier finner ut av hva han vil gjøre med henne så bare kjeft på oss for å redde hu fra der hu sto. Anonymous poster hash: f5cca...f47
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 jaaada sånn går det når man skriver fort! i tittel skal det stå hovslager!! Anonymous poster hash: a1e0b...7f6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 vi har så klart googlet dette. helt blåst er vi ikke. men som sagt over så er de enten for langt unna eller aaalt for dyre med tanke på at vi har sko osv selv. Anonymous poster hash: a1e0b...7f6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Fra et hesteforum jeg googlet: "Ring Andes Strømvall, du, han holder til i Sør-Fron. Skal nedover og sko for meg i morra, så han kan sikkert ta turen innom deg på kvelden også. Si at jeg har nevnt det. Nummer 942 04 637.Tar 650 for full skoing." Dette er fra 2009.... men det er vel ikke logisk at prisen er over 2000 nå. Men nå skriver jo ts ingenting om hvor i Oppland hun holder til, såhun gjor det ikke direkte lett for dem som vil hjelpe. Siden hun også skriver at "noen er for langt unna". For langt unna fra hvor? Anonymous poster hash: af65f...335
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Fra et hesteforum jeg googlet: "Ring Andes Strømvall, du, han holder til i Sør-Fron. Skal nedover og sko for meg i morra, så han kan sikkert ta turen innom deg på kvelden også. Si at jeg har nevnt det. Nummer 942 04 637.Tar 650 for full skoing." Dette er fra 2009.... men det er vel ikke logisk at prisen er over 2000 nå. Men nå skriver jo ts ingenting om hvor i Oppland hun holder til, såhun gjor det ikke direkte lett for dem som vil hjelpe. Siden hun også skriver at "noen er for langt unna". For langt unna fra hvor? Anonymous poster hash: af65f...335 han er desverre flyttet. kan ikke si hvor i gudbrandsdalen i fare for å bli gjenkjent. men en radius fra lillehammer/gjøvik å til dombås kanskje Anonymous poster hash: a1e0b...7f6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 vi snakka med en i gausdal å han skulle ta 2000 for skoing, å i tillegg til det måtte vi frakte hesten dit så det ble uaktuelt da vi ikke er sikre på hvor lang tid vi må bruke på høvene hennes. kan ta flere dager med skoing å da er ikke frakt opp og ned og hit og dit det beste alternativet Anonymous poster hash: a1e0b...7f6
Gjest bustyvel Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Klones hest og hov skor i hele Gudbrandsdalen. Link i Belle Gunnes sitt innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå